Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter mot Ham-Kam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter mot Ham-Kam

882 billetter til HamKam-kampen
    VALLHALL (vif-fotball.no): Vålerenga er tildelt kun 882 billetter til bortekampen mot HamKam søndag 10. juli. Billettene koster kr 200,- og selges i Sjappa fra fredag 25 juli. Sesongkortinnehavere har forkjøpsrett fredag, lørdag og mandag. Åpent salg til Klanens og klubbens medlemmer fra tirsdag 29. juli kl 10.00.

For det første så spilles vel kampen 10. august, og ikke 10. juli. (forutsatt at det ikke blir lørdags/mandags-kamp.
    Og koster virkelig billettene til fantastiske Briskeby 200 kroner?
    228

Originally posted by carlsb3rg View Post
    VALLHALL (vif-fotball.no): Vålerenga er tildelt kun 882 billetter til bortekampen mot HamKam søndag 10. juli. Billettene koster kr 200,- og selges i Sjappa fra fredag 25 juli. Sesongkortinnehavere har forkjøpsrett fredag, lørdag og mandag. Åpent salg til Klanens og klubbens medlemmer fra tirsdag 29. juli kl 10.00.

For det første så spilles vel kampen 10. august, og ikke 10. juli. (forutsatt at det ikke blir lørdags/mandags-kamp.
    Og koster virkelig billettene til fantastiske Briskeby 200 kroner?
    For ikke håpe kampen gikk 10 Juli

Inkludert i prisen for den noe ublue prisen på 200 spesialer er "spis så mye epler du vil" i Olsen sin hage.

Dorian Stefan
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
      For ikke håpe kampen gikk 10 Juli

Inkludert i prisen for den noe ublue prisen på 200 spesialer er "spis så mye epler du vil" i Olsen sin hage.

Dorian Stefan
      Ikke nå lenger! De har revet de gamle tribunene og eksprioritert husene rundt. Ingen epler lenger, dessverre.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
        Ikke nå lenger! De har revet de gamle tribunene og eksprioritert husene rundt. Ingen epler lenger, dessverre.
        Ingen epler i prisen?? Da begynner dette minne om et aldri så lite ran
        *****KREPP ARMY*****
        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post

Hagen til Olsen is no more. Tribunen ser faktisk ganske ok ut, selv om 200 kroner er i meste laget uansett:

http://www.hamkam.no/presentation/we...2&nodeNumber=0

Comment

Originally posted by carlsb3rg View Post

Kamptidspunktene for runden er bestemt, det blir søndag kl 18.
            Beaker

Comment

Ikke akkurat billige borteturer lenger...
              Du er ute med 500 spenn før du i det hele tatt har dratt i fra oslo, men men..

Noen som vet hvor mange biletter det er solgt til hamar på to dager ?

Comment

Når jeg var i sjappa i dagtidlig så fikk jeg togbilett nr 38. Så tror ikke vi har solgt så veldig mange

Comment

44 på meg, og jeg var der litt etter ett tenker jeg..

Blir nok biletter til overs etter mandag til de uten sesongkort...
                  Rart egentlig at vi ikke selger ut 800 biletter fortere, når så mange har sesongkort osv.., men men

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                    Blir nok biletter til overs etter mandag til de uten sesongkort...
                    Rart egentlig at vi ikke selger ut 800 biletter fortere, når så mange har sesongkort osv.., men men
                    Det skyldes vel litt det som du nevner i det første innlegget; 500 flis er noen kroner fremdeles, og de pengene blir en liten formue man skal ut med rett etter ferien, rett før skolestart og dagen før den nye fristen for lisensinnbetaling... Og det for en søndagstur til Hamar.

Selv har jeg billett til kampen, men ikke til Hamar - regner med jeg faller ned på transportmiddel når tiden nærmer seg litt.
                    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Det er sant det er fryktelig mye med 450 kroner.

Så med en sånn pris så forlanger jeg at toget kommer frem til stasjonen på hamar( så man slipper å gå på togskinnende slik som i 2006). og at man kommer inn på stadion i hvertfall før dommern blåser i gang kampen.
                      Ja har dårlig erfaring med klanenrailways og flytoget til hamar :P

Comment

Går fort mellom 1000 - 2000 skal en på bortetur nå, skal en ha mat og drikke bla utenom bilett og reise, det er mye spenn for de fleste..

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                          Går fort mellom 1000 - 2000 skal en på bortetur nå, skal en ha mat og drikke bla utenom bilett og reise, det er mye spenn for de fleste..
                          ja også er det jo fort et par bortekamper i måneden og det merkes det at det ikke alltid er like lett å frigjøre midler til dette. Hvertfall for en som ikke får utbetalt mer enn 14,500 kr etter at den forpulte staten har tatt sine penger til å bygge operaen. Og bygge om operan fordi det er for dårlig akustikk på kontorene
                          Når skal de skattepenga komme meg til gode?

Comment

Glad at det ikke er solgt ut. Har nettopp kommet hjem fra brasil, og jeg trodde aldri jeg skulle få billetter til denne kampen

Comment

Tipper det er noen hundre igjen etter mandag til de uten sesongkort..

Comment

Working...
                              X