Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga halsbånd?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga halsbånd?

Drømte jeg at jeg leste at det var kommet Enga-halsbånd for hunder? Hva er i såfall prisen?
    _/_/_/_/

Goggen

Originally posted by Goggen View Post
    Drømte jeg at jeg leste at det var kommet Enga-halsbånd for hunder? Hva er i såfall prisen?
    Det vil jeg å ha. Men jeg må ha stor størrelse altså. Ikke no sånn Paris Hilton rotte jeg har :P

Comment

Så kult. Det må jeg å ha. Har det kommet isåfall størrelse? Pris har ikke noe å si.

Comment

Snakker vi ordentlig kvalitet eller snakker vi bare sånn lite tynt som man ikke kan ha på noe annet enn hybelkaninner?
        Har en såppas sterk å kraftig bikkje at jeg må i såfall ha noe kvalitet

Comment

Kvaliteten på varene i sjappa nå synes jeg er veldig bra. Så jeg tipper det er noe som holder. Har ikke så kraftig hund jeg da, men sterk er hu. Også er hu Europamester da i løp.

Comment

Prisen er 150,- for hundebåndene. De passer for middels hunder. Altså funker det dårlig til Paris Hilton- rotter (med mindre man lager 20 nye hull i det), og heller ikke særlig egnet til St Bernhard og denslags.
            Men vi har de inne iallfall.
            - Such is life -

Comment

til den prisen så tviler jeg på at det er noe jeg har brukt for.
              Kan umulig være slikt som jeg trenger

Comment

Jeg trenger også noe kraftigere saker - man har da BIKKJE og ikke KATT

Kan uansett ikke se det ligger i nettsjappa?
                _/_/_/_/

Goggen

Comment

Etter det jeg har hørt er at det skal komme mindre og STØRRE størelser på halsbåndene.

Comment

Originally posted by enga View Post
                    Etter det jeg har hørt er at det skal komme mindre og STØRRE størelser på halsbåndene.
                    men spørsmålet er tjukkelsen på båndet, hjelper lite med et som er langt nok når det kommer til å ryke med en gang

Comment

Vet ikke hvordan de ser ut engang jeg. Får halsbåndet idag så jeg kan vell fortelle litt om kvaliteten osv i natt når jeg får det.

Comment

Enga-halsbånd for hunder

Enga-halsbånd for hunder,- endelig! Men jeg støtter de som etterlyser store og kraftige halsbånd,- for skikkelige "enga-hunder". Forøvrig er hundeeiere en veldig kjøpelysten gruppe, de kjøper det meste til dyra sine og ser ikke så mye på pris. Kanskje en tanke å ta inn andre enga-ting til dyra, matskåler feks. Skikkelig enga-regntøy for de med o uten hund etterlyses også.

Comment

Hva hvis bikkja ikke er engafan?

Dorian Stefan
                          *****KREPP ARMY*****
                          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Med den størrelsen folk har på dyra sine her er det bare for Sjappa å kjøpe inn kjetting på rull og stemle inn VIF på lenkene.
                            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                            Glemmer passordet mitt...

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                              Hva hvis bikkja ikke er engafan?

Dorian Stefan
                              Bikkja er klart enga fan og litt elfsborg.
                              Vil gjerne ha et enga halsbånd til han.Men da snakker vi opp i størrelse 48-50.
                              Mat skåler var god ide. Alu skåler kjøper jeg. ekke noe sånn fan av å kle på dyra. Bikkja mi har pels så.
                              Men sånne nyttige ting er kult

Comment

Working...
                              X