Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga halsbånd?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pyro-fan View Post
    Bikkja er klart enga fan og litt elfsborg.
    Vil gjerne ha et enga halsbånd til han.Men da snakker vi opp i størrelse 48-50.
    Mat skåler var god ide. Alu skåler kjøper jeg. ekke noe sånn fan av å kle på dyra. Bikkja mi har pels så.
    Men sånne nyttige ting er kult

Nå aner jeg ikke hvordan hund du har, men høres ut som den er stor. Hva med Engakløv? Greit å ha på bikkja når man går tur. Da får også bikkja litt mer å bære på. Passer utmerket til store hunder.

Eller til alle hunder så er det jo greit med et dekken for å holde varmen. Bilde av et dødningshodet med skrift: Enga til jeg dør!

Comment

Originally posted by enga View Post
      Nå aner jeg ikke hvordan hund du har, men høres ut som den er stor. Hva med Engakløv? Greit å ha på bikkja når man går tur. Da får også bikkja litt mer å bære på. Passer utmerket til store hunder.

Eller til alle hunder så er det jo greit med et dekken for å holde varmen. Bilde av et dødningshodet med skrift: Enga til jeg dør!
      hehe han sliter ikke så veldig med å holde på varmen, har ganske mye pels

har en kinesisk nakenhund med pels
      haha neida har en Schæfer på 43 kilo

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
        Hva hvis bikkja ikke er engafan?

Dorian Stefan
        Det får han ikke gjort så mye med, heldigivs?? En hund holder med det laget eiern sier

Ellers kunne det jo vært en ide å lage bæsjeposer med LSK-logo på
        _/_/_/_/

Goggen

Comment

Ett annet produkt sjappa kunne vurdere å ta inn er hundeskjerf,- med teksten Oslos`s stolthet, eller elsket og hatet med dødningehode. Det holder med å ta inn i one size str, det passer de fleste raser,- mellomstore og store raser.
          Last edited by wolfhound; 16.08.2008, 12:08. Reason: skrivefeil

Comment

Originally posted by Goggen View Post
            Det får han ikke gjort så mye med, heldigivs?? En hund holder med det laget eiern sier

Ellers kunne det jo vært en ide å lage bæsjeposer med LSK-logo på
            HAHA bæsjeposer med lsk logo veldig bra
            klansjente

Comment

Var innom og titta i dag, tipper båndene var ca. 15-18 cm i diameter når man bruker det videste hullet. Altså ikke så veldig stort nei. Forøvrig så det fint ut.
              _/_/_/_/

Goggen

Comment

Bæsjeposer med LSK logo på hadde vært knall. Kan ikke det komme i produksjon. Vær så snill.

Det hadde jeg kjøpt mange av selv om jeg ikke har hund.

Dog arbeider jeg i Lillestrøm så de på jobben med bikkje og LSK sympatier(ganske mange) skulle fått flere års forbruk.
                BlippBlipp

Comment

Originally posted by Goggen View Post
                  Var innom og titta i dag, tipper båndene var ca. 15-18 cm i diameter når man bruker det videste hullet. Altså ikke så veldig stort nei. Forøvrig så det fint ut.
                  ja da ere vist ikke noe for meg må ha en lengde som er over dobbelt så stor

Comment

Working...
                  X