Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga Caps

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga Caps

Har i lengre tid vært ganske skuffa over utvalget og kvaliteten når det gjelder enga-caps.

Designet på de capsene man finner i butikken er skikkelig blasse og roper "traktor" lang vei, ikke helt heldig ift. til engas ideologi. Dårlig passform for (vann)hoder som mitt er det også.

Det ville ikke vært veldig fordyrende å importere capser fremfor egen produksjon (jeg antar at det er det som er tilfelle her). I motsatt fall, skift gjerne produsent. Utvalget per nå ville fungert bedre for en klubb som lsk, og passer ikke for en hovedstadsklubb der caps er et normalt plagg nesten uansett anledning.

Bra capser, med internasjonalt snitt, vil kunne brukes av langt flere enn bare de mest ihugga supportera, fungert som ypperlig promo-tool i bybildet, og også antagligvis kunne selges i langt flere butikker enn sjappa -om dette er praktisk mulig med hensyn ti butikkens policy.

Rett snuten mot Vietnam, nærmere sagt "Best Vina" fabrikken. Ypperlig design, fargeutvalg, god passform etc.

Ellers fin butikk altså, var bare innom i dag for å se om det hadde skjedd noe angående capser.
    Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Send forslagaga dine til Veie
    Så kan han jo se hva han eventuelt kan få til.

Enig at capsene er ille.
    Capsen er jo et av de viktigste plaggene.

Noe med stil er bra. Som for eksempel noen kule farger som ikke lyser veldig opp. også en liten enga logo.
    Eller med tall som flere klesprodusenter opererer med.
    så man kan få noen capser man er villige til å gå med også utenom turen på kamp

Comment

Kan også nevne at jeg har mine tvil på kvaliteten etter vask. Hadde en caps her som blei helt ødelagt etter vask.

... Kan blodet på den(som førte til at den ble vaska) ha noe med å gjøre at den nå ser helt forjævlig ut? :s

Comment

Har lenge savnet dette selv. Bruker caps nesten 24/7 og bruker nesten kun capser med Flexfit. disse har både knall design og passform.

Hva med en mørk kaps med et rødt 12 tall litt til høyre for midten foran. og en enga logo på midten bak. Den skulle hvertfall jeg kjøpt

Comment

Originally posted by OleC View Post
          Har lenge savnet dette selv. Bruker caps nesten 24/7 og bruker nesten kun capser med Flexfit. disse har både knall design og passform.

Hva med en mørk kaps med et rødt 12 tall litt til høyre for midten foran. og en enga logo på midten bak. Den skulle hvertfall jeg kjøpt
          den signerer jeg...Flexfit, og ikke den stroppen bak..sånne bruker jeg ikke av reint prinsipp....sjappa ville tjent gode kroner på å innføre Flexfit i sortementet sitt...
          Løsningen ellers er jo å lage sin egen, finnes steder hvor de custom designer det du vil.....Såfremt det ikke bryter med Copyrights da...

Comment

@pyro: kjenner ikke til Veie, men håper allikevel sjappa innser at caps-utvalget ikke står i stil til resten av varene.
            Vålerenga Junior 95-97. Glad for at juniorstallen er bedre nå.

Comment

Kunne tenke meg en blå caps, med brodert tall på.
              Foreksempel 12.
              eller at man hadde et utvalg av spiller nummere.
              også en liten stifta logo bak

Comment

Working...
              X