Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Plasser forbeholdt de med sesongkort

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Plasser forbeholdt de med sesongkort

Hvorfor er visse felt (f.eks F/G på Vestbredden og Bendit øvre) forbeholdt sesongkortholdere, når man ikke kontrollerer hvem som kjøper disse plassene?

Til kvartfinalen i Cupen var Vestbredden felt F/G og Gamle Konge forbeholdt sesongkortholdere, i følge denne "artikkelen": http://klanen.no/billettinfo/billett..._17_8_kl_16_00
    Når jeg var innom Sjappa og kjøpte billetter til Vestbredden Felt F,ble jeg spurt om medlemskort.

Til semifinalen i Cupen er det det samme som gjelder i følge www.klanen.no, men hva er vitsen med denne inndelingen når det ikke blir kontrollert?

De bør bli MYE strengere i sjappa hvem de selger biletter til, og at en MÅ ha med kort for å få biletter, uansett hvem det er..

Comment

enig med Toy S....det er altfor enkelt å låne sesongkort for billettkjøp...så til en eventuell cupfinale så bør kontroll av kjøper innskjerpes....

Comment

Originally posted by Felinaldo View Post
        enig med Toy S....det er altfor enkelt å låne sesongkort for billettkjøp...så til en eventuell cupfinale så bør kontroll av kjøper innskjerpes....
        Enkelt, man bare klipper kortet i to når billett er kjøpt ;-)

Seriøst; dette hadde vi full kontroll på sist cupfinale, da ble hvert kort som kjøpte merket av i en liste. Null problem i det hele tatt.

(Ja, vi smelta sammen klubbens og klanens medlemsregistere)

- Nes
        Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
          Enkelt, man bare klipper kortet i to når billett er kjøpt ;-)

Seriøst; dette hadde vi full kontroll på sist cupfinale, da ble hvert kort som kjøpte merket av i en liste. Null problem i det hele tatt.

(Ja, vi smelta sammen klubbens og klanens medlemsregistere)

- Nes
          det hadde funka som bare f...
          Husker for noen år tilbake at det ble klippet hull i kortene, bl.a ved kjøp av billett til åråsen...hvorfor har denne praksisen forsvunnet ? Formen på hullene forteller hvilke billetter som er kjøpt osv ?? Husker jeg hadde 2 hull i kortet, ett rundt og ett avlangt....

Comment

Husker for noen år tilbake at det ble klippet hull i kortene, bl.a ved kjøp av billett til åråsen...hvorfor har denne praksisen forsvunnet ? Formen på hullene forteller hvilke billetter som er kjøpt osv ?? Husker jeg hadde 2 hull i kortet, ett rundt og ett avlangt....
            Fordi mange samler på kortene som minner/klenodier. Ergo kjørte vi lister til cupfinalen 2002.

- Nes
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Denne gangen står det visst g/H på vestbredden. Er det riktig eller skal det kanskje stå f/G
              På Engatur aldri sur.

Comment

Jeg samler på kortene! Synes ikke det er noe kult å samle på de om det er masse høl i dem.

Comment

Originally posted by Raven View Post
                  Til kvartfinalen i Cupen var Vestbredden felt F/G og Gamle Konge forbeholdt sesongkortholdere, i følge denne "artikkelen": http://klanen.no/billettinfo/billett..._17_8_kl_16_00
                  Når jeg var innom Sjappa og kjøpte billetter til Vestbredden Felt F,ble jeg spurt om medlemskort.
                  Linken fungerer ikke hos meg.
                  Ellers forstår jeg det slik at det er forkjøpsrett for sesongkortholdere frem til en viss dato, deretter er det ikke krav til sesongkort, bare medlemskap i Klanen. Det kommer muligens an på når du kjøpte din billett.
                  mvh

Ogni M

Comment

Dette ligger på klanen.no

Semifinalen mot Odd Grenland spilles på Ullevaal stadion torsdag 25. september klokka 19:00.

Billettene legges ut til salg fredag 22. august 10:00, billetter på Klanens felter koster (som vanlig) 150 kroner og selges (selvfølgelig) bare i Sjappa.

Felt F/G på bendit øvre og G/H/gamle konge på vest-bredden er forbeholdt sesongkortinnehavere (kort må fremvises ved kjøp av billett). Billetter til andre felt legges ut samtidig, på www.billettluka.no/vif , Narvesen, 7-11 og i Sjappa
                    På Engatur aldri sur.

Comment

Originally posted by storoy View Post
                      Dette ligger på klanen.no

Semifinalen mot Odd Grenland spilles på Ullevaal stadion torsdag 25. september klokka 19:00.

Billettene legges ut til salg fredag 22. august 10:00, billetter på Klanens felter koster (som vanlig) 150 kroner og selges (selvfølgelig) bare i Sjappa.

Felt F/G på bendit øvre og G/H/gamle konge på vest-bredden er forbeholdt sesongkortinnehavere (kort må fremvises ved kjøp av billett). Billetter til andre felt legges ut samtidig, på www.billettluka.no/vif , Narvesen, 7-11 og i Sjappa
                      Fett nok, men hva har dette med kvartfinalen å gjøre?
                      mvh

Ogni M

Comment

Det første innlegget i tråden tok opp det.
                        På Engatur aldri sur.

Comment

Originally posted by storoy View Post
                          Det første innlegget i tråden tok opp det.
                          Nettopp. I hvilken grad hjelper billettinfo vedr. SEMIfinalen (som du postet) når det er snakk om KVARTfinalen og hvordan billettsalget ble håndtert?

Forresten ble det faktisk kontrollert om jeg hadde sesongkort da jeg kjøpte kvartfinalebilletten dagen før kampen.
                          mvh

Ogni M

Comment

Working...
                          X