Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Med gull i blikket

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Med gull i blikket

har ventet lenge på at denne dvden skulle komme til sjappa, men når jeg skjekka for noen uker siden så hadde den fortsatt ikke kommet. for en liten stud siden kunne man lese på vif.no at den snart kom ut på dvd. spørsmålet er altså om den er i sjappa nå eller når den eventuelt kommer.

Re: Med gull i blikket

Sitat: Den man, 22 mai 2006 14:41 skrev thomasw:

> har ventet lenge på at denne dvden skulle komme til sjappa, men når jeg skjekka for noen uker siden så hadde den fortsatt ikke kommet. for en liten stud siden kunne man lese på vif.no at den snart kom ut på dvd. spørsmålet er altså om den er i sjappa nå eller når den eventuelt kommer.

-----

Sjekk vif.no igjen, så vil du få svar.

Comment

hva er innholdet på denne dvd'n? er det noe mer som er VERDT å få med seg, unntatt den dokumentaren som gikk på tv2?

vif.no sier "DVD?en inneholder flere timer bonusmateriale ? blant annet dokumentaren Gylne øyeblikk, intervju, slettede scener og utvidete kommentarer av Thomas Holm."

er det noe av dette som er verdt penga? er det en tv2 produksjon så veit jeg at den ikke er det, men så ikke tv2 merket på coveret, derfor jeg spør. sesongdvd'n de lagde var det jo ikke akkurat lagt mye arbeid i for å si det sånn.

Comment

Bare for å si det med engang: LØP OG KJØP!

Det er faktisk flere timer bonus, og får meg som har sett filmen en 6-7 ganger så er bonusgreiene nesten bedre. Masse bra kommentarer og intervjuet med Bernt på bussen etter gullet er faen meg legendarisk. Har ikke ledd så mye på lenge http://www.klanen.no/snakk/images/sm...s/icon_lol.gif

Filmen har alt fra gåsehud, til gråt til vill latter. Mye kosescener mellom menn, men var i Skien så da er det jo greit. hehe

Comment

Har nettopp sett den. Skitbra!!

Veit jo hva som skjer, men fikk gåsehuden tilbake i løpet av de 15 minuttene fra Skienskampen. Virkelig bra laga - og mye mer gjennomført enn TV2-dvd'n. Ikke for lik 'En by - ett lag', heller.

Gleder meg til å se bonusmaterialet seinere

Comment

Working...
          X