Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kult eller Harry - markedsundersøkelse

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kult eller Harry - markedsundersøkelse

Toastmaskinen som lager toast prydet med V-I-F, er siste produkt Veie har fått tilbud om.

Er dette noe du kunne tenke deg å ha på kjøkkenet?

Er det andre ting du savner mer enn dette kjøkkenvidunderet?

For min egen del synes jeg den så hul ut på en litt harry måte, kul nok til at jeg hadde kjøpt den.

På den annen side er det sikkert mulig å sette en VIF-logo på absulutt alt og selge til oss enkle supportere, og et eller annet sted bør man sette en strek?

http://vpn.no/vpn_spesial/harry_eller_kult
    Ivar

Originally posted by ivarF View Post
    På den annen side er det sikkert mulig å sette en VIF-logo på absulutt alt og selge til oss enkle supportere, og et eller annet sted bør man sette en strek?
    Jeg synes man skal begynne å fokusere mer på å rasere og redusere motstandere vi elsker å hate...

- Dele ut gratis kondomer med LSK-logo på over hele flatbygda der oppe, sånn at det blir produsert færrest mulig av dem.

- Dele ut gratis LSK-klistremerker (men i brune, ugjennomsiktige konvolutter for ikke å besudle Sjappas renskårne vakre profil), som folk kan ta med hjem og klistre på innsida av toalettskål (hei Krystad!) eller i alle byens urinaler.

- Dørmatter med bilde av Tom Lund.

- Bleier med byvåpenet (haha) til Lillestrøm trykt på innsida.

etc.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by ivarF View Post

http://vpn.no/vpn_spesial/harry_eller_kult
      Det bør settes en STOR strek så fort som mulig. Ærlig talt, toastjern?!
      tussen takk, søren

Comment

Jeg vil ha!!

Comment

harry.....

Comment

Vaffel jern "viffler"
            klansjente

Comment

nå må dere rulle inn!!!

nå må dere f.... meg slutte opp,
              blir værre en boing-klubben dette her!!!
              skal jeg ha en harry brødrister går jeg på NILLE!!!

Comment

Håper det er en spøk?

Et klistremerke og et skjerf er alt man trenger.. og forskjellige flagg/to-pins så klart

Comment

snakk om å dra vif logoen ned i søppla . nå må det snart bli slutt på sette vif logen på alt mulig dritt

Comment

Amen...

Originally posted by blikke View Post
                    snakk om å dra vif logoen ned i søppla . Nå må det snart bli slutt på sette vif logen på alt mulig dritt
                    to that!!!

Comment

Vet ikke om jeg har drømt dette, men skulle det ikke komme en VIF-deo også nå? Enig med foregående poster om at grensen nå er nådd (oversteget for min del). Er vel ikke alle produkter som trenger å få dytta en VIF-logo på seg. Personlig så syns jeg det holder med normale supportereffekter. Har ikke noe behov for VIFsofa, VIFdass og VIFgrillsett i 18 deler. Røde Kors har en reklamekampanje (bl.a. reklameplakater på Ullevål T-bane stasjon) der de fokuserer på symboler som blir svekket. Føler det samme fort kan skje med VIF-logoen om den behandles slik.

Comment

:-)

Jeg synes absolutt vi skulle hatt sånt toast jern!! Så kult!!Hadde vært kult når sønnen min går i barnehagen,og til og med matpakka hans er preget av vif.Vi bor i Drammen,så dere kan jo tenke reaksjonene vi har fått allerede..

Comment

VIF på brødskiva ser stas ut.
                          Men brødristeren ser ikke helt frisk ut. Litt i overkant glorete?

Aller helst vil jeg ha en brødrister med langt blondt hår digre blå øyne.
                          www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
                          Glemmer passordet mitt...

Comment

Jeg skal i alle fall ha et sånt toastjern. Da er jeg en bedre supporter enn dere alle!

Comment

Enig med Niding. Selve «jernet» ser nå voldsomt glorete ut. Greit at vi har blått og rødt som klubbfarger, men er det én ting jeg gjerne hadde sett fått beholde sitt originale materiale og utseende (av metall), så er det den brødristeren. Sleng gjerne på en VIF-logo eller noe, sånn som med snusboksen eller kortholderen.

Comment

Working...
                              X