Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Dørmatte

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dørmatte

Etter å ha bladd igjennom "kult eller harry" tråden under her kom jeg over dette innlegget:

Originally posted by Fyrtegn View Post
    Hva med en dørmatte med "tramp,tramp,tramp på en kanarifugl"
    Les det en gang til!

Originally posted by Fyrtegn View Post
    Hva med en dørmatte med "tramp,tramp,tramp på en kanarifugl"
    Denne hadde jeg gledelig betalt for!! Genial ide som også har en liten "tradisjon" med tanke på teksten. Det blir ikke bare den kjedelige VIF logoen på alt, men man får noe med litt humor i.

Er dette noe du kan ordne Frode?
    IKAROS

Originally posted by superman View Post
    Etter å ha bladd igjennom "kult eller harry" tråden under her kom jeg over dette innlegget:

Les det en gang til!

Denne hadde jeg gledelig betalt for!! Genial ide som også har en liten "tradisjon" med tanke på teksten. Det blir ikke bare den kjedelige VIF logoen på alt, men man får noe med litt humor i.

Er dette noe du kan ordne Frode?
    Min utheving.......

Men uansett, dørmatta forhåndsbestiller jeg med en eneste gang, har nabo med fugleinfluensa hjemme!

Comment

den dørmatta er jeg klar for også da svigers av en grunn holder med lsk..

Comment

hehe!!!

en sånn kjøper jeg også, glatt!!!

Comment

Originally posted by kaputt View Post
          Min utheving.......
          Det jeg skulle frem til var vel at det går ann å gjøre noe enn bare logoen. Man går litt lei det på alt mulig.. Går ann å finne på andre ting, som feks bruke tekster som "tramp tramp tramp på en kanarifugl" osv.

FrodeV.... Går den ann å få noe sånt?
          IKAROS

Comment

Slenger meg på ønskene om en slik dørmatte

Comment

ja det må være mulig, jeg setter noen på saken allerede i morgen den dag

Comment

Vil ha!!
                Åh så deilig det skal være å slenge den foran kontoret på jobben...
                Og over henger et enga skjerf.
                Rødt blått og flott!

*Bingo synger sjømannsviser...*
                Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Originally posted by frodev View Post
                  ja det må være mulig, jeg setter noen på saken allerede i morgen den dag
                  Takker, Frode. Finnes det forresten noe planer om VIF2-skjert. Blir du evt sur om jeg lager på et møkkainternettsted MED logoen (fikk høre at du hadde enrett på dette i en annen tråd), og selger de jeg ikke får git til kompiser på VIF2-kamp?

Comment

Så folket vil ha en dørmatte med LSK-logoen/Kanarifugler på?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      De vil jo vise at de er Kanari-fans. Spesielt fint blir det når man må betale LSK/KFL for å bruke logoen deres.

Hvorfor ikke bruke mer tid på eget lag, enn alle andre spør jeg meg om.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                        Ja! Kanskje med ett fotavtrykk printet over så man skjønner tegninga bedre...? Hvis det er slik at man ikke kan bruke LSK-logoen uten å betale dem penger, kan vi kanskje bruke fuglen til KFL eller forandre ørlite på logoen så det funker.

Comment

Kan ikke fatte at noen har lyst til å se den logoen der hver eneste gang de kommer hjem...

Det er vel best å holde sjappa fri for alt som har med kanarifugler å gjøre!

Comment

trenger ikke logoen, holder å stå "tramp på en fugl" eller noe i den gata. Det vil jeg ha

Comment

Originally posted by -=VIF=- View Post
                              trenger ikke logoen, holder å stå "tramp på en fugl" eller noe i den gata. Det vil jeg ha
                              helt riktig, vil ikke se på den stygge logoen dems. Holder med teksten

Comment

Working...
                              X