Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Signerer singh ny kontrakt nå så får vi / dere slutte med hetsing av singh her inne. Da har han gjort det vi ønsket og han fortjener kun negativ omtale om han spiller dårlige kamper.

Comment

• Singh singh singh... Lær av Moa som for alltid vil ha en åpen dør på Valle. Ikke la grådigheten spise deg og vis fingeren til de som ga deg muligheten og de som har brukt utallige timer og penger for å bygge deg opp til den spilleren du er idag. Ikke vær den drittsekken som kun tenker på seg selv og penger!
      "To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." - Elbert Hubbard.

Comment

• Originally posted by Klanen.no View Post
        Meget bra Kjellsen så får vi håpe og tru at vesle Harmeet leser dette!
        At han er på god vei til å pisse på klubben som har gitt ham alle muligheter er rett og slett tragisk for gutten,han kommer vell tilbake til ullevaal i en annen drakt en gang i fremtiden og da Harmeet bryter helvete løs på tribunene...
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• Originally posted by jimmern View Post
          Synes også det er morsomt at Markus Henriksen nok en gang viser at han ikke har tempo nok til å takle internasjonale kamper. Vi har jo prøvd å selge Singh til både Molde og RBK, men begge har takket nei. Hva er sjansen for at han etter et år på benken vil kunne få et tilbud fra en større klubb enn dette i Europa? Håper derfor at Singh tar til vettet - selv om det er for sent å renske brønnen sin som han har pissa i.
          Henriksen er så jævli overvurdert! Mener Singh har bedre blikk for spillet og bedre teknikk. Henriksen scora noen flotte mål for 2 sesonger siden, men hva har han gjort etter det?
          Jeg håper da Singh signerer en ny kontrakt for oss, selv om han har vært en kødd. Han er såpass god når han har selvtillitten i orden og han kan bli veldig viktig for oss i år sammen med Marcus Pedersen. Han skal i møte med MA denne uka her, så er veldig spendt på hvordan det møtet ender.

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
            Henriksen er så jævli overvurdert! Mener Singh har bedre blikk for spillet og bedre teknikk. Henriksen scora noen flotte mål for 2 sesonger siden, men hva har han gjort etter det?
            Jeg håper da Singh signerer en ny kontrakt for oss, selv om han har vært en kødd. Han er såpass god når han har selvtillitten i orden og han kan bli veldig viktig for oss i år sammen med Marcus Pedersen. Han skal i møte med MA denne uka her, så er veldig spendt på hvordan det møtet ender.
            Singh skal i møte med MA denne uken? Er dette inside info eller står dette noe sted? Og jeg er selvfølgelig langt utenfor topic akkurat nå

Comment

• Originally posted by problembarnet View Post
              Singh skal i møte med MA denne uken? Er dette inside info eller står dette noe sted? Og jeg er selvfølgelig langt utenfor topic akkurat nå
              Det var i nyhetene i forrige uke. Singh synes situasjonen er uholdbar, så han og Solbakken har booka møte med Enga-ledelsen denne uka her. Hva de kommer fram til eller hva de ønsker var ukjent.
              http://www.altomfotball.no/element.d...icleId=3716051

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                Det var i nyhetene i forrige uke. Singh synes situasjonen er uholdbar, så han og Solbakken har booka møte med Enga-ledelsen denne uka her. Hva de kommer fram til eller hva de ønsker var ukjent.
                http://www.altomfotball.no/element.d...icleId=3716051
                Aha, takker. Gått meg hus forbi den der. Da håper jeg de kommer frem til at "alt er visst misforståelser", ny kontrakt skrives under og at Singh spiller fletta av de andre lagene og går til en bra klubb for en del kroner til høsten/vintern.

Comment

Aha, takker. Gått meg hus forbi den der. Da håper jeg de kommer frem til at "alt er visst misforståelser", ny kontrakt skrives under og at Singh spiller fletta av de andre lagene og går til en bra klubb for en del kroner til høsten/vintern.
                  Det kan fort skje! Synes Singh klarte seg bra nede i Thailand og har ok i treningskampene. Han har veldig mye å spille for denne sesongen her, så er overbevist om at Singh blir kanonbra! Er ikke noe galt med evnene der ihvertfall, og viljen er nok stor i år.

Comment

En forlengelse av dagens kontrakt, med en gentlemen's agreement om å kunne få gå for en grei pris bør være noe alle kan leve med.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                      En forlengelse av dagens kontrakt, med en gentlemen's agreement om å kunne få gå for en grei pris bør være noe alle kan leve med.
                      Ingenting hadde gledet meg mer!

Comment

• kjipt for singh. da blir det kamp mot elverum imorgen for reservelaget istedenfor djurgården og A-kamp.

jaja, han får forberede seg på et stille og dødt år fotballmessig. heldigvis får vi nytte av han til viktige reservekamper. har slitet litt med å vinne nok kamper der, han er en fin forsterkning på det laget.
                        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                          kjipt for singh. da blir det kamp mot elverum imorgen for reservelaget istedenfor djurgården og A-kamp.

jaja, han får forberede seg på et stille og dødt år fotballmessig. heldigvis får vi nytte av han til viktige reservekamper. har slitet litt med å vinne nok kamper der, han er en fin forsterkning på det laget.
                          Singh er vell ute med skade som han fikk i U-21 landskampen. Derfor han ikke er med til Sverige.

Comment

• Originally posted by enga View Post
                            Singh er vell ute med skade som han fikk i U-21 landskampen. Derfor han ikke er med til Sverige.
                            ja. vi får se om er i oppstillingen til vif2 klokka 12.00 imorgen :-)
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                              ja. vi får se om er i oppstillingen til vif2 klokka 12.00 imorgen :-)
                              Eller så kan du lese det her: http://www.vif-fotball.no/article3347889.ece

Comment

• Måten Harmeet opptrer på og hvordan dette har blitt blåst opp i media syns jeg er en haug med hor! Er skuffa over at han ikke vil gi noe tilbake. Spesielt med tanke på at enga har vist nå at de er villige til å selge spillere som vil til utlandet.

Comment

Working...
                                X