Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noen som veit om det ble noe møte mellom Harmeet, The jimmie og MA?

Comment

• Er vel litt vanskelig hvis Martin er i Costa Rica, tror du ikke?

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
        Er vel litt vanskelig hvis Martin er i Costa Rica, tror du ikke?
        Joa, men han har jo ikke vært borte i hele forrige uke. Fikk inntrykk at dette var et møte som skulle ta plass, men kanskje det ikke ble tid da pga turen til Martin.

Comment

• Hvor ofte er det egentlig spillere som forlater Tippeligaen som bosmanspillere lykkes? Vi så jo hvordan det gikk med for eksempel Petter Vaagan Moen og Henning Hauger.

Poenget er at middels klubber i utlandet ikke er vonde å be når det kommer til det å signere bosmanspillere. Det koster lite å signere en norsk spiller uten kontrakt. Da har de allerede forsvart at han flopper og han får ikke tiden, tryggheten og spilletiden som dyrkjøpte spillere får om han ikke slår til med en gang.

Med tanke på fjorårssesongen ville ikke Harmeet Singh vært dyr å kjøpe fri fra Vålerenga. Allikevel valgte ingen klubber å gjøre det. Han får sikkert kontrakt med en middelmådig nederlandsk klubb når han er bosman, men jeg holder en knapp på at han flopper. Han klarer ikke å spille fast på et Tippeligalag som hadde en dårlig sesong og jeg ser ikke for meg at han blir så mye bedre med et år på benken.

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
            Hvor ofte er det egentlig spillere som forlater Tippeligaen som bosmanspillere lykkes? Vi så jo hvordan det gikk med for eksempel Petter Vaagan Moen og Henning Hauger.

Poenget er at middels klubber i utlandet ikke er vonde å be når det kommer til det å signere bosmanspillere. Det koster lite å signere en norsk spiller uten kontrakt. Da har de allerede forsvart at han flopper og han får ikke tiden, tryggheten og spilletiden som dyrkjøpte spillere får om han ikke slår til med en gang.

Med tanke på fjorårssesongen ville ikke Harmeet Singh vært dyr å kjøpe fri fra Vålerenga. Allikevel valgte ingen klubber å gjøre det. Han får sikkert kontrakt med en middelmådig nederlandsk klubb når han er bosman, men jeg holder en knapp på at han flopper. Han klarer ikke å spille fast på et Tippeligalag som hadde en dårlig sesong og jeg ser ikke for meg at han blir så mye bedre med et år på benken.
            Singh har nivået inne til å karre seg en plass på et middelmådig Eresdivisie-lag. Det er jeg overbevist om! Er flere faktorer til at Singh hadde en dårlig sesong ifjor.

Comment

• Skriv under på ny kontrakt nå da,Harmeet.

Se det laget vi holder på å stille på beina
              EVIG VIF

Comment

• Dersom Singh blir benka denne sesongen, hvem ønsker vi i Singhs posisjon?

Fellah er mitt førstevalg. Bojan nummer 2, og Doffen. Smerter meg å degradere Doffen til benken, men mener Ogude burde ta den andre plassen på midten. VPG kan ta Fellahs gamle rolle!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
                  Dersom Singh blir benka denne sesongen, hvem ønsker vi i Singhs posisjon?

Fellah er mitt førstevalg. Bojan nummer 2, og Doffen. Smerter meg å degradere Doffen til benken, men mener Ogude burde ta den andre plassen på midten. VPG kan ta Fellahs gamle rolle!
                  Fellah er alt for dårlig med mann i rygg, og mister ball alt for ofte. Singh mester nesten aldri ballen, er utrolig effektiv på vendinger. Nei Fellah kan spille sentralt på midt, men jeg må ærlig si at jeg da hellers ønsker meg Bojan på den plassen.

Forøvrig er jeg ikke enig med dere som mener at vi ikke kan kjøre med Ogude og Doffen sentralt, jeg er enig i at det i flere kampner, spesielt i de vi blir presset veldig høyt er det ikke gunstig, men Ogude er faktisk en toveis spiller. Jeg mener vi heller ikke ser det Doffen er best på før vi før flyttet/mistet ballen høyere i banen.

Comment

• Doffen er jo vital i gjenvinningsfasen, noe som igjen er vitalt i spillestilen vår. Skal nok mye til for at Doffen og Ogude blir benka. De frie plassen er den foran der igjen. Per dags dato trenger vi ikke Singh, ettersom vi har Fellah og Veigar på OM, og Bojan som allrounder.

Men noen som veit noe mer om hva som skjer med Singh? Skulle ikke han og agenten i noe møte med Martin?
                    https://twitter.com/#!/EvenL

Comment

• Liten oppdatering fra Harmeet selv:
                      http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10057039

Comment

• Originally posted by Askeladden View Post
                        Liten oppdatering fra Harmeet selv:
                        den gutten irriterer meg bare mer og mer!!!

sett han på 2. laget, og la han bli!!

blir for dumt det her!! gi andre sjansen... så gi han kanskje 5-6 min på slutten!!
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Jeg er fortsatt irritert på at han ikke ville signere og alt som skjedde i vinter, men kan egentlig ikke finne noe galt i denne artikkelen.. Både Martin og Singh virker i det minste ærlige og rett frem.
                          Og jeg er enig med Martin at hvis han fortsetter å produsere som han har gjort bør han spille. I hvert fall frem til noen andre beviser i nærheten like mye..

Comment

• Håper Singh blir ut sesongen, selv om det betyr at vi ikke får en skikkelig overgangssum for han. Kjemper vi om gullet, så tror jeg desverre ikke vi har kvalitet nok til å kjempe om gullet uten han. Men hvor mye kan en klubb få pga utdanningskompensasjon?

Comment

• Originally posted by Askeladden View Post
                              Liten oppdatering fra Harmeet selv:
                              "Den ferske landslagsspilleren har vært i Vålerenga siden han var 12 år, og Oslo-laget har dermed krav på en klekkelig utdanningskompensasjon om han skulle gå til en utenlandsk klubb.

Såvidt jeg veit er utdanningskompensasjon snakk om omtrent 100.000 i året fra fylte 15 år, og mindre fra 12-15. Det betyr i så fall at vi snakker om rundt millionen for Harmeet om han går uten transfer fee. Er jeg helt på jordet, eller er det journalisten som er det ?

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                                "Den ferske landslagsspilleren har vært i Vålerenga siden han var 12 år, og Oslo-laget har dermed krav på en klekkelig utdanningskompensasjon om han skulle gå til en utenlandsk klubb.

Såvidt jeg veit er utdanningskompensasjon snakk om omtrent 100.000 i året fra fylte 15 år, og mindre fra 12-15. Det betyr i så fall at vi snakker om rundt millionen for Harmeet om han går uten transfer fee. Er jeg helt på jordet, eller er det journalisten som er det ?
                                Her er beregningen: http://www.fotball.no/nff/Overganger...skompensasjon/

Står ikke noe om utlandet, så vidt jeg kan se, men 10.000 kroner pr år i alderen 12-15, og så 100.000 kr pr år i alderen 16-21 gir vel ikke mer enn ca. 550.000 kroner.

Erkenerder kan lese mer her: http://www.duo.uio.no/publ/jus/2006/38603/38603.pdf

Comment

Working...
                                X