Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
    Her er beregningen: http://www.fotball.no/nff/Overganger...skompensasjon/

Står ikke noe om utlandet, så vidt jeg kan se, men 10.000 kroner pr år i alderen 12-15, og så 100.000 kr pr år i alderen 16-21 gir vel ikke mer enn ca. 550.000 kroner.

Erkenerder kan lese mer her: http://www.duo.uio.no/publ/jus/2006/38603/38603.pdf
    Ja. Jeg var nerdete nok til å kikke litt på FIFAs sider også, siden det i tilfellet Singhnér helst er snakk om en overgang til utlandet.
    Anslaget på en mill var nok i høyeste laget, men journalisten er åpenbart helt på jordet når han avslutter med : "Sett derfor ikke hele huset på at han forsvinner allerede til sommeren.", som om en kompensasjon på i overkant av 500.000 skulle skremme utenlandske klubber fra å hente det som hittil er TLs assist-konge...
    Last edited by McCabre; 12.04.2012, 14:57. Reason: Fjerna dobbel quote

Comment

• Er det noen som vet hvorfor Singh i flere intervjuer helt kategorisk utelukker å signere ny kontrakt med Vif?

(Og da mener jeg andre grunner enn de "åpenbare" grunnene som allerede er godt dokumentert her på forumet - at MA er udugelig/herskesyk/innesluttet og mutt/ute etter å ødelegge Vifs satsing på unge talenter/osv)

Comment

• Originally posted by anderan View Post
        (Og da mener jeg andre grunner enn de "åpenbare" grunnene som allerede er godt dokumentert her på forumet - at MA er udugelig/herskesyk/innesluttet og mutt/ute etter å ødelegge Vifs satsing på unge talenter/osv)
        Sjansen for å bli proff er langt større når han står uten kontrakt + at han får langt mer penger for en eventuell overgang som Bosman da han får en langt høyere sign-on-fee.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
          Sjansen for å bli proff er langt større når han står uten kontrakt + at han får langt mer penger for en eventuell overgang som Bosman da han får en langt høyere sign-on-fee.
          Spekulerer du eller er dette kjent innad i miljøet?

Comment

• Originally posted by Juro View Post
            Spekulerer du eller er dette kjent innad i miljøet?
            er ikke det allmenn viten...?!
            mer penger å gi til spilleren, hvis prisen er lav/gratis...
            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by eiks View Post
              og ikke minst, mer penger til agenten.

Comment

• Originally posted by eiks View Post
                Selvfølgelig, men spørsmålet var vel hva som ER grunnen til at Singh ikke vil signere ny kontrakt, ikke hva folk TROR er grunnen.

Man kan godt spekulere i at det er pga pengene, men så lenge man ikke har kilder på det så blir det jo bare spekulasjoner. Jeg kan like lett spekulere i at det er fordi han har kommet på kant med familien og vil flytte utenlands for å få litt fred. For eksempel. Hvem vet?

Comment

Man kan godt spekulere i at det er pga pengene, men så lenge man ikke har kilder på det så blir det jo bare spekulasjoner. Jeg kan like lett spekulere i at det er fordi han har kommet på kant med familien og vil flytte utenlands for å få litt fred. For eksempel. Hvem vet?
                  Spekulere er jo alt som foregår på dette forumet, såfremt ikke spillerne selv bestemmer seg for å bruke dette her til offentlige uttalelser. Du kan da ikke be om kilde for noe ingen veit?

Comment

• Originally posted by skog View Post
                    Spekulere er jo alt som foregår på dette forumet, såfremt ikke spillerne selv bestemmer seg for å bruke dette her til offentlige uttalelser. Du kan da ikke be om kilde for noe ingen veit?
                    Det virker på meg som om FrankO er ganske tett på laget, så om noen ville visst noe på dette forumet hadde det vært ham.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                      Du kan da ikke be om kilde for noe ingen veit?
                      Det er ALLTID noen som vet. Og det ALLTID noen som ønsker å fortelle. Da er det legitimt å spørre om noen her vet noe, og om de ønsker å (relativt anonymt) dele det med resten.

PS: I verste fall kan jo den eller de som eventuelt vet noe finne på å dra en "etter det jeg erfarer"...

LD.
                      Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Selvfølgelig, men spørsmålet var vel hva som ER grunnen til at Singh ikke vil signere ny kontrakt, ikke hva folk TROR er grunnen.

For egen del har jeg nå hørt fra såpass mange forskjellige hold, hvorav opptil flere har gode kilder rett inn i spillergruppa, at det er en misnøye med MAs lederstil blant flere av de yngre spillerne (og fra VPG), til at jeg anser det som en sannhet. Det ville derfor overraske meg om ikke denne misnøyen også gjelder Harmeet, i hvertfall i noen grad. Om det er den eneste eller viktigste grunnen til at han ikke vil skrive ny kontrakt, veit jeg ikke.
                        Til det kan man selvfølgelig si at de som profesjonelle bør bite det i seg og klemme på uansett, og det kan i alle fall sies om en erfaren proff som VPG, men det som til syvende og sist teller for meg (og de fleste andre her på forumet går jeg utfra) er resultater.
                        Foreløpig har vi (på litt heldig vis) fått med oss nok poeng til en andreplass så langt, og det er uansett fornuftig å se dette an til sommeren. Alle, inkl. MA sjøl veit at det denne sesongen er bære eller briste for prosjektet, og da gleder jeg meg over alle vunne poeng, og krysser alt jeg har av ekstremiteter for at det gode spillet kommer til neste kamp.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                          For egen del har jeg nå hørt fra såpass mange forskjellige hold, hvorav opptil flere har gode kilder rett inn i spillergruppa, at det er en misnøye med MAs lederstil blant flere av de yngre spillerne (og fra VPG).
                          Jeg tror deg når du sier det, det vil jeg påpeke. Men det som er rart er at dersom det er en slik misnøye, hvorfor vet ikke VG, Dagblabla, Nettavisen og resten av mediene om det? Hvorfor er ikke det et kjempeoppslag i morgen?

Jeg har jobbet såpass lenge innen media, og jeg vet at straks det er misnøye med noe som helst, så lekker det ut. Vi har jo sett tidligere spillere klage sin nød, hvorfor skjer det ikke nå?

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post
                            Jeg tror deg når du sier det, det vil jeg påpeke. Men det som er rart er at dersom det er en slik misnøye, hvorfor vet ikke VG, Dagblabla, Nettavisen og resten av mediene om det? Hvorfor er ikke det et kjempeoppslag i morgen?

Jeg har jobbet såpass lenge innen media, og jeg vet at straks det er misnøye med noe som helst, så lekker det ut. Vi har jo sett tidligere spillere klage sin nød, hvorfor skjer det ikke nå?

LD.

Godt spørsmål.Jeg har også hørt det samme som McCabre nevner her,men har stusset litt på det selv hvorfor det ikke har kommet ut i media da norske media viker ikke en tomme når de har snusen på noe grufs på valle.

Comment

• Originally posted by LameDuck View Post

LD.
                              Det har jeg ikke noe fullgodt svar på, men det jeg har hørt passer med at MAs lederstil er kjeftete og at noen av spillerne da ikke trives med det, uten at det automatisk er noe kjempedramatisk. Kjeftete sjefer kan være gode sjefer. Kanskje er det ikke nok kjøtt på beina sjøl for tabloidpressa ?

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                                Det har jeg ikke noe fullgodt svar på, men det jeg har hørt passer med at MAs lederstil er kjeftete og at noen av spillerne da ikke trives med det, uten at det automatisk er noe kjempedramatisk. Kjeftete sjefer kan være gode sjefer. Kanskje er det ikke nok kjøtt på beina sjøl for tabloidpressa ?
                                Eller kanskje vi bare skal finne oss spillere som tåler å få litt kjeft? Han sier jo sjøl i dybdeintervjuet at det alltid vil være noen spillere som ikke liker trenerstilen, han skal trossalt lede en stor gruppe menn.

Det jeg ikke skjønner er at mange konkluderer helt automatisk med at DERSOM disse ryktene stemmer, og at enkelte spillere ikke liker Andresens lederstil, så er det Andresen sin feil.

Forøvrig har dette ryktet blitt debattert opp og i mente her på forumet i hele vinter uten at man har kommet en dritt vei.

Comment

Working...
                                X