Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• primadonnaer vil aldri finne seg i å få kjeft eller bli irettesatt!!

Comment

• En litt skremmende tanke som slo meg......

singhnér spiller nå "fast" på laget, vel fortjent også. Nekter å signere ny kontrakt.... Og nekter å selges til annen klubb i Norge. hvis ikke den "rette" klubben i utlandet legger en kontrakt på bordet som superstjernen synes han er verdt.... Hva da? Kommer han da krypende tilbake? Og tar vi han da i mot med åpne armer?

skulle helst sett at han fikk ett reelt lønnshopp og en kontrakt tilbudt med gentlemans agreement nå, og signerer han ikke den.. Så forsvinner 75% av lønnshoppet og gentlemansagreementen ut av vinduet hvis han kommer krypende tilbake etter at det er 6 mnd igjen av kontrakten!
      Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
        Dersom Singh blir benka denne sesongen, hvem ønsker vi i Singhs posisjon?

Fellah er mitt førstevalg. Bojan nummer 2, og Doffen. Smerter meg å degradere Doffen til benken, men mener Ogude burde ta den andre plassen på midten. VPG kan ta Fellahs gamle rolle!
        Helt enig med deg, Singh komer langt bak i rekken, faktisk som et 8 valg.
        Fellah, Ogude, Bojan, Hestad, Håvard, Pusic og VPG er alle bedre en Singh, dermed ikke plass til Singh,
        og dette vet han, så han er i et lite dilemma nå, får han ikke spille... så ja... hvam vil kjøpe han da

Gutten har nok litt høye tanker om seg selv, greit han hadde en bra sesong i 2010, men det hadde alle (i VIF)
        og 2011 var han begredelig, på slutten satte vi han på benken (takk og lov) og da vant vi i de kampene han satt der.
        enga4ever

Comment

• Originally posted by DonNasty View Post
          Fellah, Ogude, Bojan, Hestad, Håvard, Pusic og VPG er alle bedre en Singh, dermed ikke plass til Singh,
          og dette vet han, så han er i et lite dilemma nå, får han ikke spille... så ja... hvam vil kjøpe han da

Gutten har nok litt høye tanker om seg selv, greit han hadde en bra sesong i 2010, men det hadde alle (i VIF)
          og 2011 var han begredelig, på slutten satte vi han på benken (takk og lov) og da vant vi i de kampene han satt der.
          4 assists på 2.5 kamper er jo ikke galt det, så han er vel i rute hvis han skal tangere 2010-sesongen sin.
          Kan trygt si at vi ikke hadde vært på 2 plass nå, om det ikke hadde vært for silkefoten hans.
          Er veldig trist for at han ikke signerer med oss, men om vi tar gull i år, så tror jeg ikke vi hadde klart det uten han.

Det er desverre ikke noen på vårt lag, som har like bra blikk for spillet som han.

Comment

herregud as, du er så enspora i kritikken din av Singh at det for meg er på grensen til det latterlige..

Edit: det er jo ikke kritikk engang, det er jo bare surt oppgulp uten form og mening. Tror alle har skjønt at du har noe i mot den gutten, men tviler på at mange skjønner hvorfor.

Comment

Regner med at du fleiper? Nå er ikke jeg noen fan av Singh som person, etter at han ikke vil gi noe tilbake til Enga. Liker han ikke i det heletatt faktisk. Men som spiller er jeg fan. Han er god og bør spille, så enkelt er det, desverre.

Comment

Masse piss.
                Er det mulig? Du mista troverdigheten din på forumet forrige sesong med alt Singh-hatet. Nå synes jeg bare syndt på deg.
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Jeg kan ikke fordra Singh som person men han er såpass mye bedre enn de andre på midtbanen akkurat nå at det ville vært idiotisk å ikke bruke han.

Comment

• Originally posted by skog View Post
                    Eller kanskje vi bare skal finne oss spillere som tåler å få litt kjeft?
                    Ja, alternativt. Men det er jo også MAs ansvar.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                      Ja, alternativt. Men det er jo også MAs ansvar.
                      Jepp, men nå er det jo sånn at enkelte spillere kommer opp fra klubbens junioravdeling. Andre spillere blir kjøpt, men det er ikke alltid like lett å vite hvordan de som person fungerer.

Man kan godt si det er Andresens ansvar, men allikevel klikker folk i vinkel når spillere som det forsvinner.

Comment

• Da kommer det kanskje bud likevel:
                        http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10065110

Comment

• Originally posted by Askeladden View Post
                          Merker jeg begynner å bli litt lei denne saken, håper det kommer en avklaring om hva som skjer ganske snart om vi enten får penger eller at Singh skriver ny kontrakt. Vil ikke at han skal gå som bosman

Comment

• Hvis tallet har rot i virkeligheten, så er det bare en ting å gjøre: SELG!

Comment

• Ja er det noe hold i dette så er det ingen tvil at her må man bare slå til.Bli kvitt`n

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
                                Ja er det noe hold i dette så er det ingen tvil at her må man bare slå til.Bli kvitt`n
                                Lurer på hva som skjer hvis Singh hadde vært uheldig å blitt langtidsskadet.
                                Skummelt strategi av Singh.

Comment

Working...
                                X