Originally posted by Bayer Frydenlund
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Spillertråd: Harmeet Singh
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by McCabre View PostJeg regna på dette et eller annet sted, og kom til omtrent det samme som deg. Det som forvirrer er at avisene snakker om 5-6 millioner, men det finner jeg ikke støtte for i reglementene.
Comment
-
Originally posted by 1/2VorseN View PostNei ikke jeg heller, da ma det såfall være med bonuser da som etter så så mange spilte seriekamper evetuelt penger ved neste salg eller noe sånn som det. Uansett så har jo vi som moderklubb krav på noen prosent hele veien
Comment
-
Tvertimot, da er det bare å kjøre fyren til Gardermoen så fort som mulig. Ingen kommer til å by mer, dette budet er tilsvarende det man får i kompensasjon etter utgått kontrakt. Det siste vi trenger nå er en sur kuk som skal rote rundt i miljøet et halvt år til.
Comment
-
Lasse Eriksen sa det ganske greit på UBC i dag før kamp (fritt etter hukommelsen):
Spillergruppa har blitt bedt om å gå i seg selv og bestemme seg om de vil være med videre eller ikke.
Deretter leses lagoppstillingen opp.
Kommentar fra Lasse eriksen til slutt: Harmeet Singh er ikke med i troppen i dag.
Så får man vel tenke sitt....
-jørn-(*´ェ`*)
Comment
-
Originally posted by loco View PostLasse Eriksen sa det ganske greit på UBC i dag før kamp (fritt etter hukommelsen):
Spillergruppa har blitt bedt om å gå i seg selv og bestemme seg om de vil være med videre eller ikke.
Deretter leses lagoppstillingen opp.
Kommentar fra Lasse eriksen til slutt: Harmeet Singh er ikke med i troppen i dag.
Så får man vel tenke sitt....
-jørn-
At Singh ikke var med i troppen i dag overrasket lite ;-)
men for de som var med (og faktisk viste en innsats jeg ikke har sett på en stund): La oss håpe innsatsen skyldes et genuint ønske om å drive "sjappa" videre og ikke bare frykt for å miste jobben.
Comment
-
Singh er solgt til Feyenoord.
http://www.vif-fotball.no/latest-new...gh-har-signertSøk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
[url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]
Comment
Comment