Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by j_robber View Post
    Faen Singh. Du kunne blitt stor i drakta! Snart hundre kamper og 21 bare. Så pisser du det vekk på denne måten.
    Skal man se noe positivt i dette så har vi allerede en solid midtbane. Signerer vi Ahmed også så blir det fort lite spilletid på Singh.
    Og da har vi i det minste styrka andrelaget
    Syns fortsatt at Singh by far er førstevalg som boks til boks-spilleren. Hæstad makter ikke å utfylle den rollen like godt. Samtidig skal vi vel ikke klage over at vi kan dytte inn Hæstad der, han er en solid spiller.

Comment

Utrolig.Gud kveit hva som surrer i hodet på den amøben,bare å sette han rett ned på 2 laget og selge han fortere enn svint!

Comment

Bra jobba Martin!!

Singh kan være ballhenter for andre laget dette året.

Comment

Helt riktig å la han slite benken. Når det blir klart at han går for knapper og glansbilder skal ikke vi gi han kamperfaring. Vi utdanner ikke spillere gratis for andre klubber!

Comment

Helt sinnsykt av Singh. Som nesten alle poengterer så brakte vi han fram i lyset. Vi ga ham spilletid, lønn, selvtillitt OSV. Da gir man ikke faen i klubbens interesser. Signerer han ny kontrakt er han litt tilgitt, men hvis han nekter så vil jeg ha han sittende på benken fram til kontrakten hans går ut, før han forsvinner til FC Krosnabrugreb i Øst-Europa en plass. Og han er faen ikke velkommen tilbake. ALDRI.

Comment

Sagt det før, Solbakken har skapt karrieren sin på å være vennen til Solskjær, intenting han gjør kan være et gode for andre norske klubber. Alle kontrakter som skrives heretter burde ha et avsnitt om at og bruke han som agent er oppsigelsesgrunn.

Comment

Hadde du i det minste lært noe av Markus Henriksen mens dere var i Thailand.. Du kunne blitt en legende i klubben, mens nå vil vi bare tenke på deg som gold digger som Strandberg.. Stikk a bitches!
                "To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." - Elbert Hubbard.

Comment

Originally posted by independent- View Post
                  Syns fortsatt at Singh by far er førstevalg som boks til boks-spilleren. Hæstad makter ikke å utfylle den rollen like godt. Samtidig skal vi vel ikke klage over at vi kan dytte inn Hæstad der, han er en solid spiller.
                  Her har du fasiten etter min mening. Jeg er en stor beundrer av Singh og har synes han har spilt bra og det er noe spesielt når du følger utviklingen hans hele veien.

Jeg hadde samme følelsen når det jalt DFH, men for å være helt ærlig tror jeg Singh er en desidert ener i min bok. Det er derfor trist å se at han ikke vil signere ny kontrakt, å jeg er litt splittet når det gjelder bruken av Singh eller ikke. Jeg synes han danner den beste midtbanen i ligaen med Singh - Ogude, men det er heller ikke så vanskelig og benke han når vi har alternativer som Fellah, Bojan og Doffen. Trist å si det men jeg mener at Singh burde bli prioritert mindre en de andre.

Jeg håper han tar til vett og signerer ny kontrakt, jeg synes seriøst han ikke har så mye å tape for det. Vil noen hente han til utlandet er han hvertfall sikker på at vedkommene garantert vil ha han som førstevalg og at han ikke kommer til å bli glemt! Nei signer du Singh også vil du sansynligvis få muligheten til sommern og VIF tjener mer penger.

Det man eventuelt kunne gjort var å gi han en god Sign on fee som vil veie opp for noe av den summen han hadde fått ellers. På den måten så får vi hvertfall mer for han og vi taper ikke så veldig på det.

Comment

Jævla stolt av at klubben min setter ære foran, og fryser ut dem som ser på seg selv som større enn laget, klubben, medlemmer og supportere.

Hvis ikke Vålerenga er bra nok for Singh kan han prøve lykken i Sogndal.
                    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                      Jævla stolt av at klubben min setter ære foran, og fryser ut dem som ser på seg selv som større enn laget, klubben, medlemmer og supportere.

Helt enig. Ingen spiller er større enn klubben. Får vi ikke solgt han så kan han trene med b-laget til han er ferdig. Ikke gi han kamper eller noe som helst. Håper aldri fellah vil gjøre det samme som singh

Comment

Føyer meg til folka som mener Singh værken har hjerte eller stake. Han har for høye tanker om seg selv, det hele begynte med den adidas-reklamen. Dæven, da måtte han vel få spille hver kamp, alle måtte jo skjønne det. Han var jo adidas-stjerna til Norge lizzom.

Comment

Originally posted by qxvrea View Post

Ja helt enig. Han har blitt utrolig høy på pæra!! La'n varme benken sier nå jeg.

money-money-money...must be funny....

Hilsen bjørn og benny

Comment

Når man hørte intervjuet med Martin og Singh igår, er det ingen tvil hva som gjelder.
                            Benk fyren til han forsvinner.
                            Martin kan samtidig forsvare seg med at vi har mange gode spillere å ta av på midten, og vil foretrekke spillere han kan bygge på videre.
                            NISO blir vel kontaktet av Jim Solbakken etterhvert, men med vår midtbane bør dette være en null-sak.
                            Dette er veldig synd Singh, men avslutninga di på Vålenga-karrieren, er den som vil bli husket!
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Lille stusselige Singh. Tror du er no etter 1 god sesong. I fjor var du rævva, og senket tempoet vårt så sinnsykt at bestemora mi kunne løpt karsrusell rundt dere. Du er en parantes i denne klubben, og du kommer til å bli en parantes i utlandet dersom du havner der. Tipper du kommer krypende hjem til Norge med halen mellom beina, og sier no sånt som: "treneren likte meg ikke. Jeg fikk aldri vist hva jeg er god for" etc etc. Du er en nobody, og du kan pelle deg ut av klubben vår fort som faen. Digger at MA benker deg. Sånn er're når du er en forræder mot klubben som gjorde noe ut av talentet ditt.
                              Piss off!
                              Hater,hater,hater bergen by!!!

Comment

"Sing-sing-sing-sesing-sing-sing
                                Harmeet skjønner ingenting"

"Ikke syng for, ikke syng for, ikke syng for Harmeet Singh!"

Trer glatt inn i denne lynsjmobben. Nek!

Comment

Working...
                                X