Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Enig med Kjellsen. Jeg har ikke inntrykk av at klubben har stilt seg på bakbeina i det siste når et ok bud har kommet inn. I mine øyne har Harmeet lite å tape på å forlenge et år til, hvis han virkelig er så het hos alle de utenlandske beilerne.

Comment

Originally posted by henrig View Post
      Det jeg ikke skjønner er hvorfor han nekter å signere.

Ibba ville signere for, etter eget utsagn, å komme hjem og spille sammen alle gutta.
      Hvis han kjenner de så kan ikke de ha fortalt ham bare dritt om klubben. Altså er det ikke oss det er noe feil med, men størrelsen på egoet til harmeet.
      Fredrik Stoor sa vel noe av det samme, at han hadde blitt anbefalt av daværende lagkamerater Hangeland og Riise å spille for Vålerenga. Tipper 90-tallsegoene er minst like store som hersketeknikkene til Andresen.

Må legge til for egen del: har brukt masse energi i mange fora, så vel skriftlige som muntlige, på å forsvare Singh når andre mente han burde benkes/vrakes/selges osv. Merker at jeg er utrolig skuffa nå over hvordan han velger å forlate klubben.

Comment

Originally posted by haraa1 View Post
        Han kan sitte sammen med miniklanen, passer best der med denne sutringa i media.
        Ingen grunn til å sette miniklanen i bås med slikt- det er faenmeg mer tæl og bedre holdninger der, som en start bryr dem seg om klubben.

Comment

- Ronny Deila har ikke peiling på hvordan min situasjon er, eller hva som skjer hos oss. Ronny Deila vet ingenting om hvorfor jeg ikke skriver under ny kontrakt med Vålerenga.

- Han burde heller passe på hva som skjer i Godset, er Singhs klare beskjed til Strømsgodset-treneren.

Ahhh... herlig, gjennomtenkt retorikk det oser klasse over.

Comment

Originally posted by way_ View Post
            [I]- Ronny Deila har ikke peiling på hvordan min situasjon er, eller hva som skjer hos oss. Ronny Deila vet ingenting om hvorfor jeg ikke skriver under ny kontrakt med Vålerenga.

Ahhh... herlig, gjennomtenkt retorikk det oser klasse over.
            Kan ikke Harmeet bare fortelle oss det vi allerede vet:

Han og agenten din vil stikke av med alle penga sjøl.

Støtter Kjellsen sin uttalelse i VG til 100 %.
            EVIG VIF

Comment

Synes nesten litt synd på fyren også. Han må ha helt utrolige dårlige rådgivere. Han kan sikkert spille til han er minst 35, hvorfor må han da på død og liv utenlands i en alder av 21? Det eneste rette ville jo være å signere ny kontrakt, trene knallhardt, og utvikle seg videre i Norges beste klubb, for så å gå til en utenlandsk klubb, som virkelig vil ha han, når det rette øyeblikket er inne.

Comment

Kjære Harmeet

Les mer...
                Besøk www.klanen.no

Comment

Originally posted by Klanen.no View Post
                  Meget bra skrevet, og flott oppsumert!

Så vil tiden vise om Hermeet tar det til seg....

Comment

Forferdelig lei sak hele greia. Alle parter taper på det, untatt Solskjærs beste venn Jim Solbakken, som sikkert får inn en god del i agenthonorar. Det er så merkelgig også, hvordan det hele har snudd seg for Harmeet. Det er ikke lenge siden han bare var melllomfornøyd med 2010 sesongen, og skulle satse alt på å bli enda bedre i Vålerenga.

Mye har forandret seg med Vålerenga siden den tid også. Etter 2010 så vi ut som den suksessfulle klubben, den suksessfulle talentfabrikken. Vi hadde ungutter i utsalgsstatus an mass. Strandberg, Nouri, Singh, Fellah, Mos osv. Hva står vi igjen med? Ganske sikkert ingen av de, når årets sesong er over. Jeg ser ikke helt det at Singh skylder oss så alt for mye. Hadde ikke Singh klart å prestere selv, så hadde vi aldri satset på han heller. Det er ikke bare Vålerengas skyld at Harmeet har blitt det salsobjektet han har blitt. Hadde han ikke prestert, så hadde han blitt borte, på samme måte som de fleste andre unge spillerne i Vålerenga. Adnan Haidar fikk aldri særlig til sjanser, uansett hvor godt han presterte på andrelaget. Vi brukte en jævlig snuskete måte på å skaffe oss Veigar på, i samme posisjonen Fellah helt klart har sitt største utviklingpotensial i. Toppene i Vålerenga er ikke særlig bedre enn Harmeet, de tenker først og fremst på seg selv. Uansett hvor mye vi er glad i klubben og aldri kommer til å svikte den, så er det noe vi må innse. Dagens spillere har like mye lojalitet til klubbene, som klubben har til spillerne.

Prøv å spill djevelens advokat, og se ting fra Harmeets side. Han har alle tiders mulighet til å kunne leve av fotballen. Om han signerer ny kontrakt, er det fortsatt stor mulighet for at han, som ifjor, blir satt på benken, og verdien hans synker enda mer. Han har sikkert allerede noen gode tilbud fra utlandet, og et Vålerenga som en god stund til vil se salgspotensialet i han, vil være vanskelige å kjøpe fra, selv om Harmeet skulle underoprestere og ende opp på benken igjen som ifjor.

Det som gjør hele saken så ille, er hvordan Singh har håndtert den i media. Enten så kommer han med begrunnelse for hvorfor han gjør som han gjør, eller så holder han kjeft. Etter å ha tenkt meg om, støtter jeg faktisk Martin 100% når han velger å prioritere spillerne som har en fremtid i klubben nå som alt har blitt som det har blitt. Det burde også Harmeet skjønne. Problemet er uansett at vi aldri skulle ha kommet i denne situasjonen in the first place. Jeg tror det kan ligge mye mer bak enn vi har spekulert i, for Harmeet er en ganske oppegående kar, som alltid har vært veldig realistisk til sitt eget nivå. Det at kompisgjengen hans har gått på dør en etter en tror jeg godt kan være en årsak. Adnan Haidar saken ifjor skapte reaksjoner i spillergruppa, uansett hvor mye den var oppblåst, og måten vi sikret Veigar på i Fellahs posisjon viste heller ikke mye tegn til at vi tar oss god tid med ungutta lenger.

Comment

• Tragisk for alle parter om dette ikke løser seg, men jeg er enig med klubben i denne saken og håper de kjører en hard linje. Men jeg tror virkelig ikke Harmeet hadde gjort det på denne måten uten en agent som tenker på egen vinning.
                      Men Harmeet, kom igjen a, bruk hue og hjertet! Dette er faen meg ufint mot klubben din, du har faen meg ikke vært god i alle de 90 kampene du har spilt men likeså fikk du spille neste kamp. Hvorfor det tror du?
                      Og nå skal du og en privatperson tjene på enga sin gambling med deg? Fair? NEI! Sett deg ned å prat med klubben nå, dette er alle tjent med.

Comment

• Originally posted by maefteda View Post
                        Forferdelig lei sak hele greia. Alle parter taper på det, untatt Solskjærs beste venn Jim Solbakken, som sikkert får inn en god del i agenthonorar. Det er så merkelgig også, hvordan det hele har snudd seg for Harmeet. Det er ikke lenge siden han bare var melllomfornøyd med 2010 sesongen, og skulle satse alt på å bli enda bedre i Vålerenga.

Mye har forandret seg med Vålerenga siden den tid også. Etter 2010 så vi ut som den suksessfulle klubben, den suksessfulle talentfabrikken. Vi hadde ungutter i utsalgsstatus an mass. Strandberg, Nouri, Singh, Fellah, Mos osv. Hva står vi igjen med? Ganske sikkert ingen av de, når årets sesong er over. Jeg ser ikke helt det at Singh skylder oss så alt for mye. Hadde ikke Singh klart å prestere selv, så hadde vi aldri satset på han heller. Det er ikke bare Vålerengas skyld at Harmeet har blitt det salsobjektet han har blitt. Hadde han ikke prestert, så hadde han blitt borte, på samme måte som de fleste andre unge spillerne i Vålerenga. Adnan Haidar fikk aldri særlig til sjanser, uansett hvor godt han presterte på andrelaget. Vi brukte en jævlig snuskete måte på å skaffe oss Veigar på, i samme posisjonen Fellah helt klart har sitt største utviklingpotensial i. Toppene i Vålerenga er ikke særlig bedre enn Harmeet, de tenker først og fremst på seg selv. Uansett hvor mye vi er glad i klubben og aldri kommer til å svikte den, så er det noe vi må innse. Dagens spillere har like mye lojalitet til klubbene, som klubben har til spillerne.

Prøv å spill djevelens advokat, og se ting fra Harmeets side. Han har alle tiders mulighet til å kunne leve av fotballen. Om han signerer ny kontrakt, er det fortsatt stor mulighet for at han, som ifjor, blir satt på benken, og verdien hans synker enda mer. Han har sikkert allerede noen gode tilbud fra utlandet, og et Vålerenga som en god stund til vil se salgspotensialet i han, vil være vanskelige å kjøpe fra, selv om Harmeet skulle underoprestere og ende opp på benken igjen som ifjor.

Det som gjør hele saken så ille, er hvordan Singh har håndtert den i media. Enten så kommer han med begrunnelse for hvorfor han gjør som han gjør, eller så holder han kjeft. Etter å ha tenkt meg om, støtter jeg faktisk Martin 100% når han velger å prioritere spillerne som har en fremtid i klubben nå som alt har blitt som det har blitt. Det burde også Harmeet skjønne. Problemet er uansett at vi aldri skulle ha kommet i denne situasjonen in the first place. Jeg tror det kan ligge mye mer bak enn vi har spekulert i, for Harmeet er en ganske oppegående kar, som alltid har vært veldig realistisk til sitt eget nivå. Det at kompisgjengen hans har gått på dør en etter en tror jeg godt kan være en årsak. Adnan Haidar saken ifjor skapte reaksjoner i spillergruppa, uansett hvor mye den var oppblåst, og måten vi sikret Veigar på i Fellahs posisjon viste heller ikke mye tegn til at vi tar oss god tid med ungutta lenger.
                        Var det ikke noen fra Valle som sa for litt siden at vi hadde prøvd å resignere med Singh siden 2010, så når de første kontraktsforslagene ble fremlagt for han så var faktisk de fleste av "kompisene" hans fortsatt i Enga, samt at han på det tidspunktet hadde 1,5-2år igjen av kontrakten. Mener også MA var inne på dette i intervjuet i forhold til samtalen med Singh angående salg av han til utlandet i 2011. Men hva faen skal man gjøre når figuren flopper i 2011 og ingen legger inn bud på han da, bortsett fra Vif?
                        Sorry, men lojaliteten og medfølelsenmin til Singh er mer tynnslitt en de gamle vadmelstrusene til bestefaren min
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Singh har jo faktisk hatt positiv utvikling hele veien, og det var ikke før i 2011 at kruven gikk nedover. Vi har hele tiden sett på Harmeet som et mulig salgsobjekt i fremtiden, og i motsetning til andre tror jeg ikke at vi ikke hadde spilt med Harmeet om vi ikke hadde tjent på det. Ifjor ble vi(Klanen) utålmodige som vanlig, og ville ha Harmeet benket. Det ser vi utfallet av nå. Harmeet har større mulighet for en god karriere om han drar så og si gratis til sommeren, da det fortsatt er en stor risk for at han benkes selv om han signerer ny kontrakt. Vi har såpass gode midtbanespillere at det ikke er sikkert at Singh får den muligheten til å utvikle seg som han ønsker. Den muligheten har han sannsynligvis i Nederland, og den er enda større om han ikke signerer ny kontrakt.

Comment

• Originally posted by maefteda View Post
                            Singh har jo faktisk hatt positiv utvikling hele veien, og det var ikke før i 2011 at kruven gikk nedover. Vi har hele tiden sett på Harmeet som et mulig salgsobjekt i fremtiden, og i motsetning til andre tror jeg ikke at vi ikke hadde spilt med Harmeet om vi ikke hadde tjent på det. Ifjor ble vi(Klanen) utålmodige som vanlig, og ville ha Harmeet benket. Det ser vi utfallet av nå. Harmeet har større mulighet for en god karriere om han drar så og si gratis til sommeren, da det fortsatt er en stor risk for at han benkes selv om han signerer ny kontrakt. Vi har såpass gode midtbanespillere at det ikke er sikkert at Singh får den muligheten til å utvikle seg som han ønsker. Den muligheten har han sannsynligvis i Nederland, og den er enda større om han ikke signerer ny kontrakt.
                            Et proffopphold henger mye på om kjøpende klubb virkelig vil ha spilleren.
                            Kommer man som et sjansespill som bosman så kan det fort bli tribunen.

Se på Moa.
                            Først skrev han en ny 4 års kontrakt på Enga.
                            Så ble han scoutet over tid og når Hannover hadde sett nok så ble han kjøpt.
                            Spiller også nå fast i en stor liga som en av ganske få nordmenn.

Andre veien kan man se på relativt store profiler i Tippeligaen som Vaagan Moen og Skjeldbred.
                            Ikke mye spilletid der i gården.

Håper noen kan snakke litt vett inn i både Harmeet og agenten hans Solbakken.
                            EVIG VIF

Comment

• Hvorfor skriver nesten alle at dette er Solbakkens skyld, og at han er den som tjener på dette ?
                              Det er jo bare tull.

Agenter tjener mest penger på store overganger. Harmeet får ikke noen internasjonal overgang i dette vinduet, og nekter å gå til andre klubber i Norge. Han har sjøl satt seg i en situasjon der han ser ut til å gå uten overgangssum etter årets sesong. Det er den minst innbringende måten Singh kan gå på og ingen vil vel beskylde fotballagenter til å være dårlige til å mele sin egen kake.....
                              Altså tjener ikke Solbakken på dette, og da blir det bare merkelig å stadig skrive at dette er agenten måte å sikre seg sjøl på.

Comment

• Det er vanlig at bosman-spillere får hele, eller deler, av hva overgangssummen kunne vært som sign-on-fee. Dette må de naturligvis dele med agenten sin.

Comment

Working...
                                X