Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• http://blogg.tv2.no/arildstavrum/201...-vaere-egoist/

Stavrum med sitt syn på saken..Ikke helt fan av behandlingen av singh..
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Originally posted by eiks View Post
      http://blogg.tv2.no/arildstavrum/201...-vaere-egoist/

Jeg er enig med Stavrum i at det ville være best for landslaget om Singh fikk mest mulig spilletid på Enga i 2012. Men når han skriver at Singh må få være egoist, så kan man saktens lure på hvorfor ikke Enga skal få lov til å være like egoistisk (les: ivareta klubbens interesser først, heller enn Singhs eller landslagets).

Comment

• Det virker nesten som det er opplest og vedtatt at Vålerenga vraker Singh utelukkende fordi han ikke vil skrive under en ny kontrakt for oss. Det ble sagt i en artikkel i en eller annen avis, og dermed så er det noe som regnes som fakta for resten av medie- og fotball-Norge.

Det Martin Andresen har sagt er at dersom det står likt mellom Singh og en annen spiller om å spille i samme posisjon så vil den andre spilleren velges. Underforstått: Dersom Singh er den beste spilleren så vil han spille. Dersom han ikke er best så vil han ikke spille.

Hvor er dramatikken i dette?

Comment

• Originally posted by eiks View Post
          http://blogg.tv2.no/arildstavrum/201...-vaere-egoist/

og forøvrig så er Arild Stavrum oppfostret og spilt i Clausenengen Fotballklubb hvor han spilte sammen med Jim Solbakken.
          Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
            Jeg er enig med Stavrum i at det ville være best for landslaget om Singh fikk mest mulig spilletid på Enga i 2012. Men når han skriver at Singh må få være egoist, så kan man saktens lure på hvorfor ikke Enga skal få lov til å være like egoistisk (les: ivareta klubbens interesser først, heller enn Singhs eller landslagets).
            Når har vel aldri Stavrum vært den mest konsistente i sin argumentasjon. Kokt ned sier han følgende" Det er synd for alle at Harmeet Singh ikke spilte som en gud i 2011 og ble solgt til fast plass på en godt lag i en stor liga for mange penger".

Det er det ingen som er uenig med han i, sånn stort sett. Problemet er bare at det er ikke det denne saken handler om nå, og det er heller ingen realitet nå.

Kjellsen

Comment

• Må innrømme at jeg aldri hadde forventet at Harmeet Singh skulle oppføre seg sånn, at han overhodet ikke er interessert i å gi noe som helst tilbake til den klubben som har vært med å forme han til den spilleren han er i dag er rett og slett respektløst. Jeg hadde forventet meg en langt mer ærefull og tårevåt avskjed den dagen Harmeet Singh skulle ta skoene sine med seg og vende snuten mot det store utland. Synd, for han har virkelig lagt til rette for noe langt mer...

Comment

• Min oppsummering:

Singh og Solbakken har lyst på penger, greit nok.
                Singh liker kanskje ikke at Martin Andresen stiller sterke krav, greit nok.
                Singh og Solbakken driter i hvem som gjorde Singh til fotballspiller, ikke greit.

Media har fått med seg at VIFs supportere er litt misfornøyde om dagen. Da slenger de seg på og svartmaler alt. Det som antagelig var en uenighet mellom spiller, agent og klubb har nå blitt en spiller uten ære. For meg er det uansett for seint. Singh har pissa på Vålerenga som klubb, VIFs medlemmer og VIFs supportere. For min del kan han dra til Bergen eller Molde, RBK eller Lillestrøm, samme faen egentlig, bare VIF får de fortjente penga for å utvikle han. Ingen scoringer, ingen avgjørende strekredninger eller ballvinninger kan endre dette.

Spiller du i Vålerenga skal du ha respekt for klubbens medlemmer og supportere. Det har tydeligvis ikke Singh (og ihvertfall ikke Solbakken).
                Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

• Blø for drakta hvis ikke er det 2 laget!
                  Moppen

Sirkus Vålerenga

Comment

• Goodbye

Det er som jeg har sagt hele tiden, det er IKKE plass til Singh i nye Vålerenga, og dette vet Singh, om han skulle signere ny kontrakt, så vet han at han får svært liten spilletid, og må sitte på benken (gjerne vaske den for de andre gutta) der han hører hjemme.
                    Han klarer ikke å utfordre Bojan, Hestad, VPG, Fellah og evt Berre, Håvard og Ibba, sorry Mac, thats the fact!

At Martin benker han nå er ok, hvorfor trene opp en spiller osm ikke har noen fremtid i enga?
                    Ingen bud fra utlandet er jo forståelig, han hadde jo en tragisk sesong i fjor, hvem ville kjøpe han?
                    enga4ever

Comment

• Originally posted by DonNasty View Post
                      Det er som jeg har sagt hele tiden, det er IKKE plass til Singh i nye Vålerenga, og dette vet Singh, om han skulle signere ny kontrakt, så vet han at han får svært liten spilletid, og må sitte på benken (gjerne vaske den for de andre gutta) der han hører hjemme.
                      Han klarer ikke å utfordre Bojan, Hestad, VPG, Fellah og evt Berre, Håvard og Ibba, sorry Mac, thats the fact!

At Martin benker han nå er ok, hvorfor trene opp en spiller osm ikke har noen fremtid i enga?
                      Ingen bud fra utlandet er jo forståelig, han hadde jo en tragisk sesong i fjor, hvem ville kjøpe han?
                      Du bommer på poenget. Hadde det vært sånn at Singh ikke var god nok så hadde jo alt vært greit. Da kunne han ha reist billig som Nouri eller gratis som Haidar. Ikke alle gutta våre blir gode nok, og da er det greit at de får prøve seg andre steder.

Men Singh tror jeg ville dominert i tippeligaen i år. Han har kommet i en posisjon hvor han kan gi noe tilbake til klubben som har bygget opp han og hans kamerater til å kunne leve som fotballspillere. Den muligheten burde det være en selvfølge at han tar.

Men at han skal benkes, det er jeg enig i.

Comment

• Kjipt at Singh ikke ønsker at andre barn i Vålerenga skal få de samme sjansene som han. Det er ihvertfall slik jeg ser det ved at han ikke vil gi noe tilbake til klubben som flasket han opp
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Originally posted by Lego View Post
                          Men Singh tror jeg ville dominert i tippeligaen i år.
                          tror jeg også! Spesielt med en hardarbeidende og bevegelig Marcus Pedersen. De har allerede god kjemi fra u21! Synd at du mest sannsynlig ikke får vist frem det da.
                          Tror kanskje han avventer å ser hvordan sesongen utvikler seg for hans del!

Comment

• http://www.tv2.no/sport/fotball/tipp...h-3716051.html

Jim "penger til meg" solbakken kommer til Oslo...

Er det snakk om kontrakt allikevel?
                            Last edited by Ogni M; 23.02.2012, 15:15. Reason: fikset litt på linken.
                            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• Gledelig å se at de skal snakke sammen om det ihvertfall. Hadde blitt så glad om alt ordnet seg og Harmeet signerte ny kontrakt. Positivt at han fikk spille igjen, for han trenger kanskje å merke positivene av å være en del av Oslos Stolthet. Vi må bare overbevise han om at vi er en klubb på vei opp(noe de nye signeringene forteller oss) og at vi satser på å få han i kjempeform og solgt videre i løpet av sesongen, dersom han signerer ny kontrakt.

Comment

• Til Harmeet singh

Til Harmeet

Fint om du leser denne artikkelen her og noterer deg at Moa og agent Stig Lillejord forlenget kontrakten. Alle vet at VIF slipper spilleren til utlandet til en riktig pris når anledningen byr seg. I motsetning til Brann.

Moa forlenget med VIF
                                http://fotball.aftenposten.no/elites...icle162665.ece

Reis fra Oslo til utlandet, og legg igjen en signatur i storbyen. I ordboka til Oslo borgere betyr navnet Abdellaoue suksess og gode holdninger. La navnet SINGH bety det samme, ikke det motsatte Dette fortjener du etter en så lang fotballkarriere i Oslo Harmeet!
                                Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                                X