Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Harmeet Singh

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spillertråd: Harmeet Singh

Fra vif-fotball.no:

HARMEET SINGH er fast inventar på yngre landslag, og skrev høsten 2007 A-lagskontrakt med Vålerenga. Han debuterte for rekruttlaget til Vålerenga allerede som 14-åring, høsten 2005, og har siden da tatt store steg som fotballspiller. Omtalt som ett av Norges største talenter. Er allerede i en alder av 19 år fast på U21-landslaget.

Harmeet er sentral midtbanespiller. Meget treningsvillig, har god utholdenhet, en god pasningsfot og gode basisferdigheter. Fikk sin Tippeligadebut i hjemmekampen mot Rosenborg i 2008-sesongen, hvor han startet sentralt på midtbanen sammen med Martin Andresen. Les mer om debuten her

Utover i 2009-sesongen ble Singh en mer og mer betrodd mann på Vålerengas midtbane, og unggutten tok store steg. Med sine flotte driblinger, lysende vilje og smittende humør har han blitt en meget populær Vålerenga-spiller. Scoret også Vålerengas peneste mål i 2009-sesongen.
    Se de ti beste VIF-scoringene i 2009 her

I 2010-sesongen fortsatte utviklingen, og Singh storspilte på Vålerengas midtbane. Han startet samtlige Tippeligakamper og ble også Tippeligaens assistkonge den sesongen.

Født: 12.november 1990
    Posisjon: Midtbane
    Draktnummer: 28
    Høyde/vekt: 180/72
    Draktnummer: 28
    Tidligere klubber: Furuset
    I Vålerenga siden: 2003

Meritter: Cupmester 2008, seriesølv 2010, JET-vinner 2006 og vinner av interkretsserien 2006 (Vålerenga)

Må få ut litt frustrasjon. Til og med Moa, som kom fra Skeid, skrev under ny kontrakt sånn at klubben som fikk han frem i lyset skulle sitte igjen med ekstra penger. Her har vi altså en av våre egne, som gir en god faen. Det er bare så utrolig skuffende. Han er såpass god at han vil få en sjanse utenlands selv ved å skrive under ny kontrakt, men å gi noe tilbake til oss, er tydligvis ikke et tema. For en skam!

Comment

Vålerenga vil selge Singh til norsk klubb (Verdens Gang)
      LA MANGA (VG Nett) (Strømsgodset - Vålerenga 0-1) Vålerengas stortalent Harmeet Singh (21) startet på benken mot Strømsgodset. Der risikerer han å bli de neste månedene.

Noen sitater:
      - For å si det sånn: Under ellers like forhold vil andre prioriteres foran ham [Harmeet Singh, min anm.], sier Martin Andresen til VG Nett.

- Vi ønsker å forlenge med Harmeet, men når han ikke ønsker det, må vi selge ham. Det kom ingen bud på ham fra utlandet i dette overgangsvinduet, og til sommeren får vi bare knapper og glansbilder. Da ønsker vi i stedet å selge ham til en norsk klubb nå, avslører Andresen, som likevel ikke har helt tro på at det vil gå i orden.

- Jeg har ett år igjen av kontrakten min, og jeg håper ikke det spiller noen rolle for laguttaket at jeg ikke vil forlenge. Jeg skal i alle fall jobbe beinhardt for å få spille mye, det skal ikke bli lett å vrake meg, sier Singh til VG Nett.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Må få ut litt frustrasjon. Til og med Moa, som kom fra Skeid, skrev under ny kontrakt sånn at klubben som fikk han frem i lyset skulle sitte igjen med ekstra penger. Her har vi altså en av våre egne, som gir en god faen. Det er bare så utrolig skuffende. Han er såpass god at han vil få en sjanse utenlands selv ved å skrive under ny kontrakt, men å gi noe tilbake til oss, er tydligvis ikke et tema. For en skam!
        Jeg så akkurat saken i TV2 Sporten om at Harmeet Singh er tilbudt Molde og Rosenborg fordi han ikke vil signere kontrakt. Og forøvrig sitter på benken. Bra av Martin Andresen, synes nå jeg, å statuere et eksempel mot en slik illojal spiller. Vil han ikke være her, så skal han ikke få spille heller. Lykke til videre, og takk for...øh... Cupseier i 2008? Nei vent, du spilte ikke da.
        Last edited by Ogni M; 16.02.2012, 21:50.
        mvh

Ogni M

Comment

Her har Singh blitt tatt opp i A-stallen som 16-17 åring.
          Fått all verdens tilitt selv når han ikke har vært spesielt god over lengre perioder.
          Fått stadig bedre lønnstilbud av klubben.

Takken er da at du vil gå gratis som bosman med hjelp av Moldeagenten Solbakken.
          Shame.

Så gjør som Moa og skriv under på nytt.
          Er du god nok så blir du proff også skal du se.
          EVIG VIF

Comment

Jeg kan ikke fatte å begripe at Singh ikke skjønner at JS har personlige grunner til å be han ikke forlenge?? I tillegg så er det Singh som står i front og må ta i mot dritten. Han sitter bare i godstolen og venter på pengene...

Comment

Veldig synd dette her! Har alltid vært svak for Singh som fotball-spiller, selv om han ikke var spesielt god i fjor. Uansett så har han teknikk, overblikk, roen.. Evnen til å løse trange situasjoner med en enkel genial og forløsende pasning. nei...triste greier dette her!

SKJERP DEG SINGH! Skriv under ny kontrakt å gi noe tilbake til klubben som har satsa på deg.

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                Her har Singh blitt tatt opp i A-stallen som 16-17 åring.
                Fått all verdens tilitt selv når han ikke har vært spesielt god over lengre perioder.
                Fått stadig bedre lønnstilbud av klubben.

Takken er da at du vil gå gratis som bosman med hjelp av Moldeagenten Solbakken.
                Shame.

Så gjør som Moa og skriv under på nytt.
                Er du god nok så blir du proff også skal du se.
                Enig, Singh har de siste sesongene vært en av mine favorittspillere, men slik han oppfører seg nå er bare pinlig. Han tror han er så jævla god og klar for utlandet, men sannheten er at ingen der ute ville ha han. Så kom det fram at Solskjær var interessert, men de kjøpte en nigerianer i dag og det ser ikke ut som at den overgangen blir en realitet.

Så da kan Singh sitte på benken og fryse ræva av seg til han skriver ny kontrakt, eller så vi sikkert Stabæk ha han til Adecco-spill neste år. For halvparten av lønna han får i dag.

Comment

Det virker jo faktisk som Singh forventer å få spille, selv om han nekter å signere ny kontrakt, og at han faktisk er så naiv at han tror MA ikke tar ut laget på bakgrunn av hans situasjon. Er råttent det han driver med, og egentlig burde han benkes i 10 mnd. Og ikke få spille ett eneste minutt, på verken A- eller B-laget igjen. Da er jeg rimelig sikker på at både interessen for han, og markedsverdien synker betraktelig, og han skjønner kanskje til slutt selv, at han har begått en stor feil.

Om vi så taper noen millioner på det, så må vi en gang sette ned foten. Og da vil folk i fremtidig ikke oppføre seg på lignende måte. Vi viste med Moa, Mos, Grindheim og egentlig også Strandberg, at vi lar spillere gå fra klubben når de selv ønsker, uansett om det er utlandet eller innad i Norge, så lenge klubben får noe igjen for de. Er sikker på at om Singh hadde signert, så ville han fått mer spilletid enn han kanskje egentlig fortjente, for at VIF skulle få mest igjen for han ved et salg til sommeren. Synd han ikke skjønner dette selv, og at han vil være hatet av oss for alltid ved å oppføre seg sånn han gjør nå.
                  - Magnus Fjeld

Vålerenga - Tro. Håp. Kjærlighet. <3

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                    Vålerenga vil selge Singh til norsk klubb (Verdens Gang)
                    LA MANGA (VG Nett) (Strømsgodset - Vålerenga 0-1) Vålerengas stortalent Harmeet Singh (21) startet på benken mot Strømsgodset. Der risikerer han å bli de neste månedene.

<klippe klippe>

<sitat av Singh i artikkelen:>
                    - Jeg har ett år igjen av kontrakten min, og jeg håper ikke det spiller noen rolle for laguttaket at jeg ikke vil forlenge. Jeg skal i alle fall jobbe beinhardt for å få spille mye, det skal ikke bli lett å vrake meg, sier Singh til VG Nett.
                    OK, det som irriterer meg er dette:

Jeg har ett år igjen av kontrakten min, og jeg håper ikke det spiller noen rolle for laguttaket at jeg ikke vil forlenge.
                    Selvfølgelig spiller det en enorm rolle for laguttaket at du ikke vil forlenge. Jeg vet du er ung, men du kan da ikke være helt blåst i hodet?!

Vanlig praksis i arbeidslivet er at når du er i oppsigelsestid (som du faktisk er) så får man ikke de fete oppdragene og de spennende nye mulighetene. Man er effektivt benka og fokus er kompetanseoverføring og opplæring av erstatter. I fotballverdenen er det ikke så aktuelt med kompetanseoverføring, serru.

Opplæring av erstatter er viktig i fotballen, men det betyr ikke at din erstatter skal sitte på benken og se på hvordan du spiller fotball. Nei, der er det slik at din erstatter skal spille fotball mens du sitter på benken og ser på.

Og for å kommentere utsagnet "Jeg skal i alle fall jobbe beinhardt for å få spille mye, det skal ikke bli lett å vrake meg" så vil jeg si dette:
                    Ideelt sett vil ikke du kunne påvirke dette i det hele tatt. For eneste måten du kan aktivt påvirke dette er å sabotere de som står bak deg i køen. Det spiller NULL rolle om du er bedre, mer ivrig eller mer sulten enn de som står bak deg i køen, fordi at du har strengt talt gått ut av køen!

Nok en gang: Jeg vil ærlig talt takke deg for innsatsen du har gjort i klubben, men måten du forlater klubben på nå vil for alltid være det som farger min oppfatning av deg. Lykke til videre, men for meg er du ikke lenger en Engaspiller.

Comment

Å stikke fra klubben på bosman når du er såpass attraktiv som Singh er, er drøyt.

Jeg lurer på om han har noen tanker om hvorfor synes han det er greit at klubben som har gjort han til det han er, vil bli sittende igjen med knapper. Hadde vært interessant (og på sin plass) om noen spurte han direkte om dette.

Singh er så god at det blir vanskelig å vrake ham, men jeg ofrer gjerne sølvet for bronsen for å slippe å se han og det feite selvbilde hans loffe rundt på ullevål.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Moa er uten tvil et eksempel til etterfølgelse. For en mann, egentlig, når vi ser åssen Singh er i forhold.

Uten tvil har Martin min støtte i denne saken og jeg må si at jeg har respekt for at han tør å sette ut en såpass god spiller som det Singh er.

Comment

Bare benk faenskapet frem til sommeren så kan han dra til Lierse eller noe sånt. Utenlandsproffen...Hah!

Comment

Bare å sette han på 2-laget, Ikke la han ta plassen til noen som faktisk vil spille for denne vakre klubben.
                            engaman
                            -----------
                            Ære Være Enga!!!

Comment

Faen Singh. Du kunne blitt stor i drakta! Snart hundre kamper og 21 bare. Så pisser du det vekk på denne måten.
                              Skal man se noe positivt i dette så har vi allerede en solid midtbane. Signerer vi Ahmed også så blir det fort lite spilletid på Singh.
                              Og da har vi i det minste styrka andrelaget

Comment

Working...
                              X