Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

27 - Chuma Anene

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 27 - Chuma Anene

CHUMA ANENE.

Født: 14.05.1993
    Posisjon: Angrep
    Draktnummer: 27
    Last edited by FrankO; 09.02.2012, 15:48.

Noen som har sett han spille mer enn et par ganger? Får gjerne litt info hva de litt mer oppdaterte enn meg tenker om denne karen.

Syns han ser vanvittig lovende ut. Rask, sterk og fine avslutninger.

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
      Noen som har sett han spille mer enn et par ganger? Får gjerne litt info hva de litt mer oppdaterte enn meg tenker om denne karen.

Syns han ser vanvittig lovende ut. Rask, sterk og fine avslutninger.
      Stort talent!! Bra fart, sterk i kroppen. Kan jobbe mer med fintereportoiret, pasningskvalitet, taktisk en-mot-en (særlig defensivt). Han selv,sammen med andre ansvarlige, må jobbe med hue hans, så han plutselig ikker er "der oppe". Litt heit i toppen i enkelte rekruttkamper i fjor. En spiller vi kan få stor glede og nytte av de nærmeste åra. Uferdig, men på god vei, står kanskje foran gjennombruddet Håvard fikk i fjor?
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
        Uferdig, men på god vei, står kanskje foran gjennombruddet Håvard fikk i fjor?
        Tror ikke 2012 blir året han eventuelt slår gjennom, men kanskje neste år? Gikk fra å være veldig god til veldig, veldig dårlig i fjor. De dårlige periodene kom som regel rett etter perioder hvor han var involvert i A-troppen noe som kan tyde på at problemene sitter mellom øra. Han har et rått talent, det gjelder bare å finpusse det og få psyken med på laget.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Tror ikke 2012 blir året han eventuelt slår gjennom, men kanskje neste år? Gikk fra å være veldig god til veldig, veldig dårlig i fjor. De dårlige periodene kom som regel rett etter perioder hvor han var involvert i A-troppen noe som kan tyde på at problemene sitter mellom øra. Han har et rått talent, det gjelder bare å finpusse det og få psyken med på laget.
          Jeg vet ikke om jeg har så veldig tro på Anene i enga, hvertfall ikke i år som du sier. Tror han kunne gjort det mye bedre for ett lag som tenker mer fremover og helst så fort som mulig. Tror han kunne passe bra i Molde f.eks.

Noe av grunnen til at jeg tror han ikke kommer til å lykkes i år er fordi han har for mange svakheter. Synes han egentlig er bedre sentralt på topp, men der er han muligens for ung til å starte enda. Synes han har alt for tydlig svakheter til å spille på kant, da er det spesielt de defensive pluss at jeg mener han varierer for mye i de offensive, nå har ikke jeg sett så mye av han som dere som har fulgt rekrutten tett, han har hvertfall pompet inn noen mål.

Nei i år tror jeg det blir Nieslen og Ibba som får sitt gjennombrudd, og har en tro om at Næss kanskje får prøve seg på midtbanen eller sentralt i forsvaret i noen kamper, synes Ibba ser fryktelig spennende ut her handler alt bare om å få brukt og skolert han perfekt.

Men Anene som midtspiss om noen år har jeg tro på, men han kommer sikkert inn og leverer noen habile kamper for oss men tviler på at vi får en alt for god følelse etter årets sesong. Håper jeg tar feil og at han kan ta ytligere steg denne sesongen, ingen ting hadde gjort meg lykligere, for det er klart at han har spennende ferdigheter.

Comment

Chuma på utlån til Ull/Kisa ut Juli måned http://www.vif-fotball.no/article3420731.ece

Blir vel fort ut året tipper jeg.
            Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Chuma på utlån til Ull/Kisa ut Juli måned http://www.vif-fotball.no/article3420731.ece

Blir vel fort ut året tipper jeg.
              Tja. Greit nok?

Mannen er et talent, uten tvil. Men å få nye impulser er godt for de fleste, spesielt uslepne diamanter. Ull/Kisa er trolig en fin klubb å sanke erfaring fra. Samtidig får de låne en dyktig spiller.

Sålenge det ikke blir et Mos - tromsø prosjekt så er jeg glad
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                For min del håper jeg det i aller høyeste grad blir et Mos - Tromsø-prosjekt. Anene er ok på andrelaget, men ikke noe mer enn det. Tror ikke dem blir vesentlig svekka ved at han spiller for Arne Erlandsen i juli (++).

For Chuma så er det, som du sier, en mulighet for å få nye impulser.

Comment

Det kan jo hende han blomstrer og viser seg som en mye bedre spiller enn vi trodde i Ull/Kisa, men ettersom Enga fortsatt er et mye bedre lag, og at vi mangler vinger tror jeg nok heller han vil spille hos oss. Utenlandske klubber blander seg vel ikke inn når det er snakk om at han bare har prestert i Adecco. Tror med andre ord ikke at det blir et nytt Mos - Tromsø prosjekt!

Comment

Dette er en god løsning.Har stor tru på Anene og mere spilletid vill bare gjøre godt for han

Comment

Jeg mente lånet var mer langvarig, men om det bare er ut juni, og Pedersen er ferdig hos oss 1. august, lukter det at Chuma er tiltenkt rollen som midtspiss på A-laget.

Comment

Originally posted by arnfinnstorsveen View Post
                        Jeg mente lånet var mer langvarig, men om det bare er ut juni, og Pedersen er ferdig hos oss 1. august, lukter det at Chuma er tiltenkt rollen som midtspiss på A-laget.
                        Nei, det er han ikke. Langt derifra.

Comment

Mente så klart ut juli.

Originally posted by FrankO View Post
                          Nei, det er han ikke. Langt derifra.
                          Ok, om han ikke er det, tror du Håvard blir flytta inn, at vi skal spille med Berre som midtspiss i en halv sesong eller at vi henter Carew eller noen andre som verken gidder eller er i fysisk forfatning til å spille toppfotball.

Håper jeg tar feil så klart, men klarer virkelig ikke ha trua på at det kommer inn noen reell forsterkning. MA må gjerne motbevise min påstand, intet ville glede mer, men jeg klarer som sagt ikke tro på at det kommer noen skikkelig forsterkning.

Comment

Ok, om han ikke er det, tror du Håvard blir flytta inn, at vi skal spille med Berre som midtspiss i en halv sesong eller at vi henter Carew eller noen andre som verken gidder eller er i fysisk forfatning til å spille toppfotball.
                            Chuma er ikke god nok for Vålerenga A. Hvem som da eventuelt tar over for Pedersen på topp er en debatt som ikke hører hjemme i denne tråden.

Comment

Da er vel Anene snart tilbake fra Ull/Kisa? Noen som vet hvordan han har gjort det? Nå som vi ikke har noen spisser igjen så hadde det jo passet ypperlig om Anene plutselig tok noen steg og ble veldig god, men det er vel for mye å håpe på...

Comment

Working...
                              X