Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

26 - Bojan Zajić

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 26 - Bojan Zajić

Fra vif-fotball.no:

BOJAN ZAJIĆ kom til Vålerenga fra Partizan Beograd på lån fram til 15.november 2007. Deretter hadde Vålerenga en opsjon på å kjøpe spilleren. Denne opsjonen benyttet klubben seg av 2.november 2007, og sikret seg en kontrakt med Zajić.

Zajić er en robust midtbanespiller, som er rolig med ballen. Han har evenen til å dra av forsvarere, og har vist at han har et godt skuddbein. Han scoret 10 mål på 49 kamper for Partizan. Han har spilt to landskamper for Serbia.

Er en stor helt blant Vålerengas supportere, blant annet på grunn av flere vakre scoringer. Gledet mange da han høsten 2010 forlenget sin kontrakt med Vålerenga.

Født: 17.juni 1980 i Kruševac, Serbia
    Posisjon: Midtbane
    Draktnummer: 26
    Høyde/vekt: 188/80
    Moderklubb: Napredak Kruševac

Tidligere klubber: FK Obilic (2001-2006), FK Bask (2006), Partizan Beograd (2006-2007)

Meritter: Cupmester 2008 og seriesølv 2010 (Vålerenga)

Landskamper/mål:
    A: 2/0
    Last edited by FrankO; 10.02.2012, 16:42.

Feil på bildet, eller har ferien vært litt for lang??

Er liksom litt betryggende om gutta er i bedre shape enn meg selv, og her er jeg litt i tvil....

Comment

Originally posted by usbenga View Post

Er liksom litt betryggende om gutta er i bedre shape enn meg selv, og her er jeg litt i tvil....
      Desse bildene er ikke fra i år, uansett så tviler jeg på at du kunne putta 8mål og 5 assist.

Comment

Originally posted by usbenga View Post

Blir det gutt eller jente tro ?

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
          Desse bildene er ikke fra i år, uansett så tviler jeg på at du kunne putta 8mål og 5 assist.
          Akkurat det har du nok rett i.

Bildet ble jo veldig knuslete da, får heller legge ut link til siden.

http://www.vif-fotball.no/elitefotba...icle606100.ece

Comment

Hehe, kan bare ha vært litt oppblåst da bildet ble tatt? :P Tror nok ikke formen til Bojan er noe særlig dårligere enn den har vært.

Men en ting jeg har lurt litt på, hvorfor har ikke Bojan lært seg norsk enda? Han snakker jo knapt nok noe overhodet, eller er det bare han som er usikker på seg selv når det kommer til språket?

Comment

Har sitti ved siden av Bojan Zajic på en del rekruttkamper og når han dirigerer gutta på banen fra viptribunen roper han på en mellomting mellom norsk, engelsk og serbisk. Kjempemorsomt å høre på. Han forstår helt greit norsk, men i motsetning til Lars Hirschfeld som svarer deg på det språket du selv velger å snakke til ham, så velger Zajic å svare på engelsk dersom du prater til ham på norsk, men han forstår stort sett alt du sier til ham på norsk.
              in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                Zajic [velger] å svare på engelsk dersom du prater til ham på norsk, men han forstår stort sett alt du sier til ham på norsk.
                Omtrent som Giovanni Henriksen, da

Og nå over til noe helt annet: Bojan har begynt å trene med laget igjen!
                Bojan ble skadet i siste seriekamp i fjor, og har knapt trent med ball etter det, men i formiddag skal han prøve seg på trening igjen. Han håper på en enda bedre sesong enn i fjor, og har en offensiv instilling:

- Det har gått bedre for hvert år jeg har vært i Vålerenga. Fjoråret var mitt beste til nå, men jeg håper å toppe det i år - dersom jeg holder meg skadefri.
                Jeg håper også at han holder seg skadefri. Bojan er en spiller som virkelig kan snu kamper på egenhånd.

Comment

Har ikke dette vært en av Bojas store svakheter da? Fantastisk spiller men ingen athlet.Må pushes for å holdes i form.Godt mulig han har blitt bedre på dette?

Uansett.Veldig fornøyd med at Bojan er back in buisness,er en utrolig viktig spiller for oss:-)

Comment

Bojan og Ogude på Hafslund cup!

Var på Hafslund cup i Vallhall med laget til ungen i dag - litt utpå mot kvelden.

Fikk vite at andre fra laget hadde møtt Bojan og Ogude inni hallen - og det ble visst både autografer og bilder etc... Intrykket mitt er at Bojan trives med sånne "stunts"...
                    Jeg sier affal: Kult: Sånt betyr MYE for unga - og for oss voksne som har unger!

Comment

http://www.vif-fotball.no/article3382240.ece

Bojan er historisk!! Er det rart han er en helt for mange i klanen...?!

Første utlending med over 100 kamper for VIF!
                      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Årgangsopptak av Bojan fra tiden i Partizan. man ser skuddene, fintene og fotballforståelsen.
                        http://www.youtube.com/watch?v=vA92_7HOj74

Litt tykkere hårmanke men det samme hovmesterblikket, vi har en god og tro tjener i Bojan

Comment

Intervju med Bojan i Nettavisen:
                          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3550638.ece

Comment

Igjen ser man hvor tabloid Nettavisen er. Overskriften som skriker mot meg fra forsiden er "Bojan slakter Vålerenga-kjøp".

Spillerkjøp er nevnt i en setning, der han sier at spillerkjøpene ikke fant sin plass i laget og at de manglet en spiss som scoret mål.

Ut over det så sier han at han likte Martin Andresen veldig godt og ikke har et vondt ord å si om han, at han venter barn, at han har tro på Kjetil Rekdal og ønsker å fortsette i Vålerenga også etter årets sesong fordi han trives godt i Oslo og i klubben.

Comment

Fint intervju da, håper Bojan blir den nye Berre. :-)

Comment

Working...
                              X