Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by McCabre View Post
    Jepp. Han snakker jo om kollektivtransport også, og det går ferje til Danmark.
    Det går jo ingen ferje til Danmark. Ingen ferje vil være kapabel til å utfylle prinsippet for å gå nemlig å ta steg. En ferje vil flyte fremover til Danmark.

Men dette med å få fartsbot, er ikke det rimelig haram for slike som Fellah? Da får han benytte overfarten med å kysse teppe og tre ræva til himmels for å gjøre synden god. Lykke til i Danmark Fellah.

Comment

• Originally posted by Daniel37 View Post
      Men dette med å få fartsbot, er ikke det rimelig haram for slike som Fellah?
      Var ikke klar over at det sees på som verre å kjøre for fort, for folk på Holmlia enn andre

Comment

• Fellah til Godset? Skjer dette spyr jeg. Lille Godset lissom. Må virkelig være på kant med Rekdal. Latterlig.

http://touch.dt.no/godset/mohammed-f...dset-1.7974190

Comment

• Rekdal er vel på kant med alle. Kanskje det er noe i det som ble sagt da han dro fra Aafk.

Jeg har i alle fall ikke noe god følelse lenger. Føler han er i ferd med bevisst ødelegge klubben.
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
            Fellah til Godset? Skjer dette spyr jeg. Lille Godset lissom. Må virkelig være på kant med Rekdal. Latterlig.
            Fellah har lenge sagt at han ville bort fra Vålerenga, og da til utlandet. Må innrømme jeg ler litt hvis han ender opp i Drammen. Det å se Fellah på pendlertoget til Drammen gjør meg litt glad inni meg.

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
              Jeg har i alle fall ikke noe god følelse lenger. Føler han er i ferd med bevisst ødelegge klubben.
              Husker du den gangen hvor det eneste vi Vålerenga-supportere krevde var at spillerne gjorde det beste dem kunne? Hvorfor enkelte ikke engang bryr seg om det lengre skjønner jeg ikke.

Comment

• Du har en jobb, hvor du alltid har gjort ditt beste. Så kommer det inn en ny sjef som gjør alt til å forsure miljøet og du hater han for alt i verden. Alt går på trynefaktor, og du har falt utenom.. Fortsetter du å gjøre en bra innsats, eller skifter du jobb?

Tipper du skifter jobb!

Det er inntrykket jeg har av Rekdal nå.

Klubben har gått fra å være fantastisk i 2010, og nå 3 år senere er vi på randen til nedrykk.. i 100-årsjubileet. Mens folk sitter her og presterer å si at man blir glad når en spiller drar til en rivaliserende klubb? Sannheten er at dette aldri burde ha skjedd. Fellah elsker sikkert Vålerenga, men når sjefen er så atal, så er det liksom ikke noe vits å bli værende.

Min antydning.
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Jeg noterer meg at det alltid er "sjefen" og aldri spillerne selv det er noe galt med.

Rart det der.

Comment

• Er det nå vi får høre at ting var mye bedre under Martin Andresen (som i sin tid ble beskyldt for å benke Bojan fordi han var sjalu på Bojans egenskaper)?

Comment

• Er Drammens Tidende en troverdig kilde da? Ingen som bekrefter noe som helst i artikkelen i hvert fall..
                      In the beginning the Universe was created.
                      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                      - Douglas Adams

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                        Du har en jobb, hvor du alltid har gjort ditt beste. Så kommer det inn en ny sjef som gjør alt til å forsure miljøet og du hater han for alt i verden. Alt går på trynefaktor, og du har falt utenom.. Fortsetter du å gjøre en bra innsats, eller skifter du jobb?
                        Det er feil scenario. Her er det som er mer likt den virkelige verden:

Du har en jobb hvor sjefen ikke følger med og lar deg gjøre hva du vil. Du har en rolig, avslappet hverdag uten press. Så kommer det en ny sjef som krever at alle gjør jobben sin. Dem som ikke gjør jobben sin får heller ikke bli med på fredagskaffen. Fortsetter du å sluntre unna, bretter du opp erma og gjør jobben din eller skifter du jobb?

Da Fellah, etter et langt skadefravær i vinter, endelig var friskmeldt krevde han å starte neste kamp. Siden han var langt unna kampform valgte Rekdal å ikke la han starte men heller bli med i troppen. Hva gjorde Fellah? Jo, han sa han var skada og hinka av banen. Han ble derfor utelatt i troppen til neste kamp. Han fortsatte å si han var skada og ble satt utenfor.

I treningskampen mot Raufoss spilte alle spillerne med pulsmålere som man på benken kunne følge fortløpende. Fellah kom inn i pausen og havna i rød sone etter bare et par minutter. Dette er en spiller som selv mener han fortjener å spille, som selv mener han er i kampform. Rød sone etter et par minutter er det samme som du og jeg ville havna.

Samme spiller nekter å skrive under ny kontrakt med Vålerenga fordi han skal bli utenlandsproff. Det han ikke har tatt med i betraktningen er at når han ikke spiller så er det ingen klubber som vil ha ham. Når han ikke trener får han ikke spille. Så hvorfor trener han ikke?

Dette er en spiller som du vil ha i klubben?

Seriøst??

Comment

• Hvorfor forsvarte du Andresen til det siste da Frank, hvis du visste at han lot spillere gjøre som de ville, ikke fulgte med, og herpa klubben?

Ler av Fellah hvis han havner i lille Godset. De er kanskje bedre enn oss nå,
                          men historisk og i fremtiden, vil vi alltid være foran grunnet størrelse. Naturens gang i fotballen etter unntaksår.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Hvorfor forsvarte du Andresen til det siste da Frank, hvis du visste at han lot spillere gjøre som de ville, ikke fulgte med, og herpa klubben?
                            Jeg falt av Martin-toget tidlig i den siste sesongen, men treningsproblemet da var jo det samme som nå. Og da, som nå, er det spillerne selv som har hovedskylda.

Når det er sagt så trente visstnok Fellah bra i vinter fram til beinbruddet. Etter det har han vært en av dem som har sluntra unna.

Comment

• Godset har vært veldig gode til å få "vriene" spillere til å fungere, både på og utenfor banen. Vi klarer ikke det på samme måte. Frykter at Fellah kan bli svært god i Drammen. Men vil de bort, så vil de bort.
                              For de som kan styre sitt eget lag:
                              vif.managerleague.com

Comment

• Jeg må ærlig innrømme at jeg syns Fellah har blitt mer og mer uspiselig. Han var et vannvittig talent i sin tid. På vei til å spille seg til fast plass i MEGET ung alder. Men ble forferdelig kvestet i en aldersbestemt landskamp. Og skal ha honnør for å stå for å komme tilbake etter skaden. Men under MA's "gjør hva du vil"-regime, så gikk det galt.

På sitt beste, de få gangene han er der, så er Fellah drivende god. Det er da han ikke blir selvsentrert og kun skal drive med sine fikse ting. Men dessverre veldig ofte så har han vært langt under båten.

Hvis han går til Godset av norske klubber så er det helt greit.

Comment

Working...
                                X