Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Har en kompis som kjenner han litt, og den gjengen han henger med. Han sa de festa temmelig hardt og var ofte ute. Han sa ikke stort mer enn det, men vet de kjenner hverandre. Aner ikke om han drikker mye, tar tidlige kvelder osv. så burde ikke spekulere mer i det.

Syns han har fremstått veldig profesjonelt og opptatt av egen utvikling tidligere. Men er lite imponert av hvordan han uttrykker seg i den artikkelen, fremfor å holde det internt. Tror han er smart nok til å skjønne hvordan artikkelen ville bli vinklet men valgte å gjøre det likevel.

Comment

For meg ser dette ut som en 'storm i et vannglass'.

Siterer fra artikkelen:
      'Forholdet til Andresen
      22-åringen sier selv at forholdet til trener Andresen er bra, men utenfor fotballbanen har ikke de to så mye med hverandre å gjøre.
      – Jeg drar på jobb, trener og så er vi ferdig med det. Jeg har ikke noe forhold til ham ved siden av fotballen, sier Fellah.
      Fellah avventer nå situasjonen og sier at han får se hva som skjer etter morgendagens kamp. Overgangsvinduet i Norge stenger 31.mars.

Vil utkonkurrere Gunnarsson
      Etter at Veigar Páll Gunnarsson ble hentet til klubben i fjor har det blitt mindre spilletid for Fellah.
      Islendingen har nærmest lagt beslag på «tierrollen» i Vålerenga, men Fellah akter ikke å gi opp kampen helt ennå.
      – Veigar er jo førstevalget og jeg må kjempe mot ham - det har jeg også planer om å gjøre. Jeg skal jobbe knallhardt for å få den plassen og det må også han gjøre for å beholde den, sier Fellah

Syns holdningene til Fellah - som de kommer fram her - er helt greie. At han ikke henger med sjefen (som er ca. 10-12 år eldre), er en ikke-nyhet... Go Holmlia-gutt!

Comment

Originally posted by engaman View Post
        For nå har nemlig 22-åringen fått beskjed av trener Martin Andresen at han ikke får være med til lørdagens treningskamp mot Djurgården. Fellah må dermed innfinne seg med å spille sammen med rekruttlaget denne helgen.
        Er det for øvrig bare jeg som stusser litt på denne TV 2-saken fra denne Sverre Olav Botnen? Jeg mener, man får jo inntrykk av at han ble vraka til denne kampen fordi han er for dårlig, men han har jo vært skada i hele vinter. Hvorfor kommer ikke det fram i artikkelen?

Jeg merker jeg begynner å bli litt lei journalister som oppsøker Valle for å lage en negativ sak... og for spillerne som ikke skjønner dette og gir journalisten de sitatene de ønsker.

Oh well, jeg tar i alle fall turen ned på Valle i morra for å se Fellah & co.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Jeg merker jeg begynner å bli litt lei journalister som oppsøker Valle for å lage en negativ sak... og for spillerne som ikke skjønner dette og gir journalisten de sitatene de ønsker.

Oh well, jeg tar i alle fall turen ned på Valle i morra for å se Fellah & co.
          Er desverre ikke så veldig mye man kan gjøre noe med. Det har jo vært slik i en årrekke nå. Og man har jo på en måte blitt vant til det. Nrk var såpass lystne på å lage en stor sak ut av Haidar-saken at de ikke gadd å legge ut hele historien. Kun for å lage overskrifter og å sette klubben i et dårlig lys. Forøvrig, så er jeg enig med en som skrev på tv2sporten. Tåler han ikke konkurranse fra Veigar og ikke klarer å akseptere det å spille en treningskamp med rektrukklaget etter å ha vært skadet en stund så kommer ikke den gutten noe langt i karrieren..

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
            Spar meg for dette "jeg har vært med lenger enn deg" greiene. Jeg har vært med mer enn nok!

Jeg stilte et spørsmål fordi du kom med en sterk påstand om at han har et holdningsproblem. Jeg har ingen informasjon om at han har dette problemet, og spør derfor om du kan forklare hva dette er snakk om.

I og med at du er så sikker så er vel ikke det noe problem?
            Har aldri sagt at jeg har vært med lengre enn deg.Det var bare et fair spørsmål(ikke uhøflig ment)
            Synes først å fremst måten han uttaler seg i media på til tider er ikke passende..men ikke minst har han visst holdnings problemer på banen for mye synes jeg.Enormt ego,fantastisk å se på når ting går seg til.Men når det ikke gjør det så detter han fort.

Husker under flere bytter MA gjorde hvor han ble byttet ut hvor han tydelig demostrerte mot det..noe jeg synes er veldig uprofesjonellt å ikke respektere trener`n slik.

synes han setter seg selv foran laget litt for mye!

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
              Har en kompis som kjenner han litt, og den gjengen han henger med. Han sa de festa temmelig hardt og var ofte ute. Han sa ikke stort mer enn det, men vet de kjenner hverandre. Aner ikke om han drikker mye, tar tidlige kvelder osv. så burde ikke spekulere mer i det.

Syns han har fremstått veldig profesjonelt og opptatt av egen utvikling tidligere. Men er lite imponert av hvordan han uttrykker seg i den artikkelen, fremfor å holde det internt. Tror han er smart nok til å skjønne hvordan artikkelen ville bli vinklet men valgte å gjøre det likevel.
              Fellah er såvidt jeg vet avholds.

Han har ikke holdningsproblemer tror jeg,men kanskje et litt for høyt selvbilde.
              At han mener han skal spille fast på laget er bare fint,da er det bare å bevise på trening og kamp at man ikke kan benkes.
              Ekte vinnere beviser det på banen og ikke i media.
              EVIG VIF

Comment

Det er fair det Madsandre. Jeg synes bare det er litt skummelt å si at han har et holdningsproblem fordi man "tror" at han har det, da man ikke vet.

Uansett, er det godt å høre at det ikke er noen som vet at han har disse problemene. Intill det motsatte er bevist velger jeg derfor å kalle dette storm i vannglass :-)

Comment

Dere får ta turen til Vallhall i morra og se om han har holdningsproblemer der

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                    Fellah er såvidt jeg vet avholds.

Han har ikke holdningsproblemer tror jeg,men kanskje et litt for høyt selvbilde.
                    At han mener han skal spille fast på laget er bare fint,da er det bare å bevise på trening og kamp at man ikke kan benkes.
                    Ekte vinnere beviser det på banen og ikke i media.
                    Godt mulig han ikke drikker. Ifølge kompisen min har han irriterende drag på damene :P som sagt så skal ikke jeg spekulere i det greiende der, men er enig i at gutten virker litt "høy på seg selv".

Comment

Dere får ta turen til Vallhall i morra og se om han har holdningsproblemer der

Som sagt General FrankO, for meg har han ikke et holdningsproblem før det motsatte er bevist :-D

Comment

Det er fair det Madsandre. Jeg synes bare det er litt skummelt å si at han har et holdningsproblem fordi man "tror" at han har det, da man ikke vet.

Uansett, er det godt å høre at det ikke er noen som vet at han har disse problemene. Intill det motsatte er bevist velger jeg derfor å kalle dette storm i vannglass :-)
                        Hva babler du om man.Jeg vet såklart ikke allt av hva som skjer på trening og slik..men det jeg forteller er hva jeg har sett selv under kamper.Dette er ikke noe jeg tror men har sett selv!

Som Bojan nevner her.Hadde Fellah hatt godt av en reality check i ny å ne,få beina planta litt mere på jorda!

Comment

Det er akkurat det jeg snakker om. Hvis du sier han har et holdningsproblem på bakgrunn av hva du har sett på kamp, mener jeg du har rimelig svakt grunnlag for å si dette. Å Være misfornøyd med å bli byttet ut feks. er langt unna det jeg legger i å ha holdningsproblemer.

Comment

Jeg merker jeg begynner å bli litt lei journalister som oppsøker Valle for å lage en negativ sak...
                            Oftere enn du tror er det spillere selv som sørger for at pressen blir tipset.

Jeg sier på ingen måte at det var tilfellet her, men det forekommer i aller høyeste grad at frustrerte spillere bruker media for å få ut aggresjonen.

LD.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Det er akkurat det jeg snakker om. Hvis du sier han har et holdningsproblem på bakgrunn av hva du har sett på kamp, mener jeg du har rimelig svakt grunnlag for å si dette. Å Være misfornøyd med å bli byttet ut feks. er langt unna det jeg legger i å ha holdningsproblemer.
                              Der er jeg uenig med deg..men bare vent å se

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
                                Godt mulig han ikke drikker. Ifølge kompisen min har han irriterende drag på damene :P som sagt så skal ikke jeg spekulere i det greiende der, men er enig i at gutten virker litt "høy på seg selv".
                                De fleste av landets unge er "høye på seg selv", Fellah har i det minste en grunn.

Mohammed Fellah mot Lyn
                                http://www.youtube.com/watch?v=6n3aScCsrIw
                                "To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." - Elbert Hubbard.

Comment

Working...
                                X