Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by wanderer View Post
    Fellah's Esbjerg gikk nå videre i Europaligaen.
    Man kan trygt si at Fellah har oppgradert klubb, selv om han ikke fikk vært med på Europaligaen i år.
    Eller er det ny registrering når man går videre?
    Ja det er ny registrering til sluttspillet i europaligaen. Fellah får garantert spilletid.

Og ja, han gjorde nok et klokt valg å gå til ny klubb. Ikke fordi Vålerenga er ræva om dagen, men at han trengte nye inputs og var låst fast i det gamle. Han valgte å forlate VIF etter ørten år i klubben. Men det forstår jeg egentlig, hadde nok gjort det samme selv.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
      Ja det er ny registrering til sluttspillet i europaligaen. Fellah får garantert spilletid.
      Gjør han det ? Han står hittil i år med 72 min fordelt på 4 kamper for Esbjerg i superligaen.. Et Esbjerg som ligger tredje sist!

Comment

• Originally posted by Disko View Post
        Gjør han det ? Han står hittil i år med 72 min fordelt på 4 kamper for Esbjerg i superligaen.. Et Esbjerg som ligger tredje sist!
        oi. det var ikke særlig mye.

kanskje han har spilt cup kamper, uansett sa Esbjerg at han skulle få europaspill i media. får se om det skjer eller ei.

Comment

• Originally posted by Disko View Post
          Hvis dette stemmer og han har vært skadefri, er det jo litt av et eventyr han har i Danmark.
          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
            Hvis dette stemmer og han har vært skadefri, er det jo litt av et eventyr han har i Danmark.
            Haha. Ler meg i hjel.

Som Singh var det alltid meg, meg og litt mere meg. Aldri noe kjærlighet til deilige Vålerenga. Måtte du mislykkes. Scum.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
              Haha. Ler meg i hjel.

Som Singh var det alltid meg, meg og litt mere meg. Aldri noe kjærlighet til deilige Vålerenga. Måtte du mislykkes. Scum.
              Kunne ikke vært mere enig. Deilig dette Håper han rottner der.

Comment

• Fellah var jo real nok med klubben han. Han sa klart i fra om at han kom til å forlate oss på et tidlig tidspunkt, og har hele tiden spilt med åpne kort.
                Riktig nok ble han one man show på helt feil måte den siste tiden, men det tror jeg vi kan se i sammenheng med at han gang på gang ble satt ut av skader og dermed stagnerte.. Tror han hadde sett for seg et litt annet karriereløp enn det det endte opp med.
                Håper Fellah lykkes og med tid og stunder kommer tilbake som en lagspiller med individuelle ferdigheter over norm.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

• Jeg fatter bare ikke hvordan folk kan ønske han alt vel. Det er VI som bygde han opp, og vi sitter igjen med nada. Til og med Moa, som kom fra en annen klubb, ga av seg selv. Det er helt uakseptabelt. Hvis vi ikke kan få lojalitet
                  fra våre egne, hvor skal vi få den. Ja, jeg er bitter. Med rette i mine øyne.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Jeg fatter bare ikke hvordan folk kan ønske han alt vel. Det er VI som bygde han opp, og vi sitter igjen med nada. Til og med Moa, som kom fra en annen klubb, ga av seg selv. Det er helt uakseptabelt. Hvis vi ikke kan få lojalitet
                    fra våre egne, hvor skal vi få den. Ja, jeg er bitter. Med rette i mine øyne.
                    Nei. Fellah måtte ikke ha Vålerenga, han kunne gått til hvilken som helst annen klubb i østlandsområdet dersom han ønsket det da han var skadet, hans talent var ubestridt. Han spilte bl.a. På guttelandslagene og u21-landslaget. Dessuten ble han vraket når han ikke var i form av både Andresen og Rekdal. Så at klubben har "lidd" i så måte, ser jeg ikke. tvertimot. hadde han spilt fast i TL på et annet lag ville han fått en brattere læringskurve. Dessuten ble han aldri satset på i sin favorittposisjon, 10-er rollen

Comment

• Originally posted by Ordensmann View Post
                      Nei. Fellah måtte ikke ha Vålerenga, han kunne gått til hvilken som helst annen klubb i østlandsområdet dersom han ønsket det da han var skadet, hans talent var ubestridt. Han spilte bl.a. På guttelandslagene og u21-landslaget. Dessuten ble han vraket når han ikke var i form av både Andresen og Rekdal. Så at klubben har "lidd" i så måte, ser jeg ikke. tvertimot. hadde han spilt fast i TL på et annet lag ville han fått en brattere læringskurve. Dessuten ble han aldri satset på i sin favorittposisjon, 10-er rollen
                      Dette er en bortforklaring verdig komiske Ali for de som husker ha. Fellah ble tatt vare på gang på gang etter alvorlige skader. Klubben signet til og med ny kontrakt med han selv om de ikke var sikker på om han kom tilbake. Takken: gutten stikker av for å skumme fløten selv.
                      Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Fella fikk ikke spille i dag heller, sitter godt på benken han.

Comment

• Originally posted by villsvinet View Post
                          Fella fikk ikke spille i dag heller, sitter godt på benken han.
                          Men sant må sies, han har imponert stort fra sin sentrale benke rolle,
                          Pga benk positonen hans er han optimal for og dele videre saft og ull pledd, til de andre på laget.

Comment

• Hehe, forstår at det bare er meg som ikke hater Fellah.

Synes det er trist han dro, men! Han var real, i motsetning til Harmeet Singh. Fellah sa tidlig ifra at han trengte et nytt miljø og hadde stagnert.

Han har bare snakket positivt om Enga, i motsetning til Singh.

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
                              Hehe, forstår at det bare er meg som ikke hater Fellah.

Synes det er trist han dro, men! Han var real, i motsetning til Harmeet Singh. Fellah sa tidlig ifra at han trengte et nytt miljø og hadde stagnert.

Han har bare snakket positivt om Enga, i motsetning til Singh.
                              Neida, jeg hater ham heller ikke. Han var vel forsåvidt ryddig nok i.f.t hva han har fotalt til klubben, sjøl om vi alltid ønsker oss penger for talenter som går videre til utlandet. Og det er vel ingen tvil om at han har større ego enn sjølinnsikt.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                                Neida, jeg hater ham heller ikke. Han var vel forsåvidt ryddig nok i.f.t hva han har fotalt til klubben, sjøl om vi alltid ønsker oss penger for talenter som går videre til utlandet. Og det er vel ingen tvil om at han har større ego enn sjølinnsikt.
                                Du naila nok den der McCabre. Med mindre han får litt bedre selvinnsikt så vil han aldri lykkes. Jeg ønsker Fellah alt vel, men hvis han ikke forstår at om man vil lykkes i livet så starter det med å gjøre sitt beste og prøve å lykkes der man er til en hver tid, ja så blir det tresmak i ræva. Lurer på hva og hvem han skylder på nå, for talentet og potensialet er uomtvistelig.

Comment

Working...
                                X