Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hehe ja ser den, men gutten er ikke noe Zlatan. På sitt beste en glitrende fotballspiller, på sitt verste drepende middelmådig. Og for min del har han til gode å stabilisere seg på høyt nivå, litt for svingete i prestasjonene. Han begynner å bli i den alderen der det kan forventes at han skal være en bærebjelke for oss.

Comment

Den beskrivelsen kunne man brukt om nesten alle de norske spillerne i TL.. Fellah er i det minste i toppsjiktet blandt disse.
      "To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." - Elbert Hubbard.

Comment

Originally posted by RaiNKhaN View Post
        Den beskrivelsen kunne man brukt om nesten alle de norske spillerne i TL.. Fellah er i det minste i toppsjiktet blandt disse.
        Altså, et langskudd fra 2009(?) og svingete prestasjoner siden er vel ikke grunn nok for meg. Men hva vet jeg, jeg kjenner han ikke. Grunnen til at jeg kommenterte det er vel fordi jeg prøver å unngå å jobbe med en innlevering. Jeg syns karen svinger fælt og har en klar tendens til å blir irrelevant når motspillere er tøffe med han.

Det som VIRKELIG irriterer meg er at han uttaler seg på den måten i media. Når han er/burde være smart nok til å skjønne hvordan saken vil bli vinklet. Og det allerede er mye negativt i media om klubben. At man faen ikke klarer å holde kjeft og gjøre jobben sin, å håndtere evt. misnøye internt.

Comment

Hehe hva irriterer deg, at han har et godt forhold til treneren?
          "To avoid criticism do nothing, say nothing, be nothing." - Elbert Hubbard.

Comment

De som mener at Fellah har et enormt ego kan ikke ha fulgt med Vålerenga mens feks Tobias Grahn og Stian Ohr var her, det var et par selvopptatte drittsekker som satt seg selv langt over klubben og laget.

Skjønner ikke hva som er galt med denne artikkelen, syns han svarer veldig greit og høflig. Dette med at han ikke omgås treneren på fritiden er jo bare søkt, og det forstår alle. Ikke vanlig at trenere og spillere henger sammen på kveldene.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Er det for øvrig bare jeg som stusser litt på denne TV 2-saken fra denne Sverre Olav Botnen? Jeg mener, man får jo inntrykk av at han ble vraka til denne kampen fordi han er for dårlig, men han har jo vært skada i hele vinter. Hvorfor kommer ikke det fram i artikkelen?
              Artikkelen slik jeg leser den:
              Mohammed Fellah har vært skada i hele vinter og er et godt stykke unna sin beste kampform. På tross av hard kamp om plassene i Vålerenga trenger derimot ikke Fellah å vise seg fram for Martin Andresen. Andresen veit hva Fellah står for og lar han derfor spille på rekruttlaget der han er sikra 90 minutter med spilletid. Alt for å få Fellah tidligst mulig i kampform slik at han kan utfordre Veigar Páll Gunnarsson og resten av Vålerengas midtbane.
              in Absinthia

Comment

Mohammed Fellah er en spiller som de fleste lag i tippeligaen kunne ønske seg.Men han er vårs,og det håper jeg han blir lenge.

Comment

Han sa jo etter 2010 sesongen at han ikke drar før han er best i tippeligaen. Vet ikke hvor mye han la i det, men hvis han mente det tyder det på at vi kommer til å ha en god stund til

Comment

Fellah til Tromsø?

http://www.nrk.no/sport/fotball/1.8024190

Fellah legger ikke skjul på at han er positiv til interessen fra nord, spesielt siden hans tidligere lagkamerat Mohammed «Mos» Abdellaoue gjorde stor suksess der da han var på utlån til klubben i fjor.

– «Mos» sa han trivdes i klubben og hadde et godt opphold. Alt er mulig i fotball, sier han.

Comment

Hva er det med Fellah og media egentlig?

I den ene setningen sier han at han skal kjempe alt for en plass på laget foran Veigar,for deretter si at han åpen for andre klubber.

Hvorfor ikke ta disse tingene internt,og bare der?

Regner med at Fellah har utenlandsambisjoner.
                      Blir ikke spesielt godt likt ved å hele tida syte i media,spesielt ikke i en stor internasjonal klubb.
                      Konkurransen er ikke spesielt mindre der.
                      EVIG VIF

Comment

<<Flere klubber skal være interesserte i en utleieavtale, blant andre Tromsø.>>

Det blir for dumt hvis vi leier ut Fellah og han slår virkelig i gjennom, og så sitter vi der med en ny Mos. Det bør selvsagt ikke være aktuelt fra Engas side.

Han får brette opp ermene og spille seg inn på laget. Han er god nok.

Comment

Hvis klubben ønsker å ha med Fellah videre og har tro på han så regner jeg med at et utlån ikke vil skje hvis ikke ny kontrakt blir skrevet under først.

Comment

Å leie ut en så god spiller som Fellah vil være idiotisk. Han vil garantert slå til. Som Veigar har sett ut i oppkjøringa, er det dødt løp mellom disse to, og vi trenger bredden i troppen. Håper dette er journalistralling uten rot i virkeligheten.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                              Å leie ut en så god spiller som Fellah vil være idiotisk. Han vil garantert slå til. Som Veigar har sett ut i oppkjøringa, er det dødt løp mellom disse to, og vi trenger bredden i troppen. Håper dette er journalistralling uten rot i virkeligheten.
                              Enig i at vi trenger bredden. Ingen av de to er vel heller ukjente med skader.

Comment

Sliter med å få spilletid? Ja, vanskelig å spille seg inn på laget når man er skada...

Comment

Working...
                                X