Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Selge Fellah ville vært veldig dumt.Vi trenger bredden i laget,men man skulle tro at folket på Valle har lært etter MOS!.Men sammtidig er det ingen vitts å ha en spiller i laget som er halvmotivert eller ikke ønsker å være i klubben.

Comment

Fellah sier jo selv at han er kjempemotivert og har lyst til å kjempe om en plass på laget!

Comment

Dette lukter veldig "noen i NRK Troms erfarer"... Har TIL funnet en annen kanal enn iTromso.no mon tro?

Comment

Det var vel også hundreogørten artikler om hvor mye Mos ville bli i Tromsø også da de ville ha han. Selv etter han kom til Enga igjen. De skal ha for at de klarer å engasjere lokalpressen der i hvert fall

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
            Fellah sier jo selv at han er kjempemotivert og har lyst til å kjempe om en plass på laget!
            Nåja.Skal ta hva spillere sier med en klype salt da.Han sier også at allt er mulig i fotball,så kan tolkes på forskjellige måter!

Comment

Originally posted by randomshiet View Post
              Kroppsspråket hans i oppkjøringa har ikke sett spesielt motivert ut!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                Kroppsspråket hans i oppkjøringa har ikke sett spesielt motivert ut!
                Må innrømme at jeg bare har fått med meg noen treningskamper i år, men syntes ikke han så veldig mye daffere ut i de første kampene enn resten av laget.. Har trua på at han slår til om han får tid og tillit!

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
                  men gutten er ikke noe Zlatan.
                  Nei. Og takk og pris for det...
                  Kommer aldri til himmelen.
                  Kommer aldri til hælvete.
                  Jeg forblir i skjærsilden.

Comment

http://fotball.itromso.no/eliteserien/article227529.ece

Og grunnen til at han har slitt med spilletid, er jo nettopp skader. Gud bedre så lei man blir av de jævla joikahuene i tromsø.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Gud bedre så lei man blir av de jævla joikahuene i tromsø.
                      Du sier noe der.. Sykt mye bitching som kom etter at Mos slo til der!
                      Jaja.. Noe morro må de vel finne på når det enten er mørkt eller lyst hele jævla døgnet.. Enten går man rundt med vinterdepresjoner ellers får man ikke sove fordi det faen ikke blir mørkt! Hadde nok bitcha litt selv hadde jeg bodd der

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post

Og grunnen til at han har slitt med spilletid, er jo nettopp skader. Gud bedre så lei man blir av de jævla joikahuene i tromsø.
                        Vålerenga sier ingenting, TIL sier ingenting, Fellah sier ingenting. Tromsøavisene må produsere minst en artikkel om TIL hver dag, og koker som alle andre aviser suppe på spiker i silly season. Med sentrale midtbanespillere som Kara, Ruben Yttergård Jenssen, Thomas Kind Bendiksen og Remi Johansen har ikke TIL bruk for Fellah. TIL er på jakt etter en høyreback og (særlig) en spiss, og Fellah er ikke brukbar i noen av de posisjonene.
                        DIXI

Comment

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3366036.ece

- Jeg må bare stå på og jobbe enda hardere. Det er 29 kamper igjen av sesongen, og jeg vet at Vålerenga kommer til å få bruk for meg og mine kvaliteter, sier Fellah til Nettavisen.

Comment

Offensiv og villig til å jobbe for spilletid. Me likes!

Comment

Veldig bra holdning Fellah! Jeg håper du får sjansen nå ettersom ikke VPG grep sin sjanse mot Haugesund, der var han rett og slett ræva....

Comment

That's the spirit! Knallhard jobbing er den eneste en spiller kan gjøre for å komme inn på laget, gjør Fellah dette så skal Veigar få hard konkurranse, spesielt hvis Veigar spiller like dårlig som i forrige kamp. Andresen sa også det vil bli en del rullering på de 5 fremste plassene i år og da får Fellah sjansen til å overbevise

Comment

Working...
                                X