Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fellah: - Beviser at jeg er blant de beste

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10057159

Comment

Fellah skåra det siste målet da Norge U23 vant 4-0 over Wales i dag: http://fotball.aftenposten.no/landsl...icle239046.ece

Comment

- Jeg skjønner godt at de er drittforbannet. Det hadde jeg også vært hvis jeg hadde vært en av supporterne, sier Fellah.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10066128

Comment

Litt intervju med aftenposten i dag:

Skulle du ønske at du hadde spilt for en annen klubb nå?

-Aldri i livet! Jeg rømmer ikke selv om skuta synker. Jeg vil heller forsøke å redde alt før et eventuelt forlis. Du er en feig og dårlig hvis du vil bort fra VIF nå, sier han.

Dette tyder vel på litt bedre holdninger enn jeg har hatt grunn til å frykte tidligere. Eller så veit de kanskje at det kommer ny trener, og sitter gjennom stormen disse dagene. (selv skulle jeg ønske svaret var "-Aldri i livet! Jeg rømmer aldri fra VIF!). Uansett, positivt at Fellah ihvertfall har litt ære i forhold til klubb og supportere.

Comment

Jeg syns også Fellah har kommet godt ut av de siste intervjua han har vært i. Media prøver virkelig å få ham på tynn is med spørsmål om tillit til Andresen, forlate klubben osv..
            Mulig han bare har lært å svare "profesjonelt" men liker uansett det jeg leser.

Comment

Originally posted by book View Post

-Aldri i livet! Jeg rømmer ikke selv om skuta synker. Jeg vil heller forsøke å redde alt før et eventuelt forlis. Du er en feig og dårlig hvis du vil bort fra VIF nå, sier han.

Dette tyder vel på litt bedre holdninger enn jeg har hatt grunn til å frykte tidligere. Eller så veit de kanskje at det kommer ny trener, og sitter gjennom stormen disse dagene. (selv skulle jeg ønske svaret var "-Aldri i livet! Jeg rømmer aldri fra VIF!). Uansett, positivt at Fellah ihvertfall har litt ære i forhold til klubb og supportere.
              Mitt intrykk er at media har prøvd å sette Fellah i samme bås som Singh, og har til dels funka på folk. De intervjuene jeg har lest med Fellah, så har han stort sett hatt bra holdninger hele veien. Han har innrømmet at han er sur som ikke får spille, men at han jobber som faan for å overbevise.. Dette er helt riktige holdninger! Sitter du på benken, og du ikke har viljen og ambisjonene til å slåss for en plass på laget, så bør man kanskje ikke sitte på benken en gang.

Comment

Liker også at Fellah var en av de fire(!) som var med på egentrening i går. Riktignok bare småspill og leking med ball, men de gjør noe hvert fall..

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                  Liker også at Fellah var en av de fire(!) som var med på egentrening i går. Riktignok bare småspill og leking med ball, men de gjør noe hvert fall..
                  Synes faktisk Fellah har vært en av våre beste i år, og skjønner ikke hvorfor han ikke starter oftere. VPG har vært mye svakere denne sesongen, og er vel heller han som burde vært på benken.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                    Synes faktisk Fellah har vært en av våre beste i år, og skjønner ikke hvorfor han ikke starter oftere. VPG har vært mye svakere denne sesongen, og er vel heller han som burde vært på benken.
                    Om han har vært blandt vår beste vet jeg ikke, men at han burde starta mer er jeg hekt enig i!
                    Kjenner jeg har mista troa på at Pall skal få til noe særlig hos oss..

Comment

Kan noen gi den gutten der en stor klem og en halal kebab-meny fra meg? Ta bilde og gi meg kontonummer, så skal jeg overføre cash...
                      Og forøvrig mener jeg at Lyn og LSK må oppløses og brennes.

Primary Mission 1: Accomplished.

Comment

Kanskje Singh burde lese den artikkelen der, i henhold til det Fellah sier her så faller jo Singh inn under kategorien Feig og Dårlig
                        "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Et ekte vinnerhode denne mannen, jeg stilte meg selv et ganske interresant spørsmål idag; Hvordan hadde de siste 3 årene gått uten Fellah? Hvis man ser bort fra målene han også har levert, han er nest sist/ arkitekten bak alt vi produserer fremover.
                          jeg mener at vi har en klubbhelt i vår nr 17 som har fightet seg gjennom potensielt karriereendende skader for å så RETURNERE til en plass på vårt lag.
                          Tatt i betraktning talentet hans allerede da han krangla inn debuttscoringen i 2006, så kan man lett forstå at han kunne spilt mange andre steder. men så er ikke tilfellet med Mohammed, han vil spille for Vålerenga.
                          Syv år som senior i engadrakt har det blitt nå og vi får håpe det blir mange mer.
                          Be loyal be proud be like Mohammed Fellah

Comment

Jeg har stor sans for Fellah, men han burde score mye oftere.

Comment

FOR VI HAR MOHAMMED FELLAH! FOR VI HAR MOHAMMED FELLAH! VISST FAAN HAR VI DET!! Fellah fortjener ros!

Comment

Fellah

Originally posted by ziggy75 View Post
                                FOR VI HAR MOHAMMED FELLAH! FOR VI HAR MOHAMMED FELLAH! VISST FAAN HAR VI DET!! Fellah fortjener ros!
                                Helt enig! Fellah leverer hver gang og tidvis viser briljant spill og spillforståelse!

Comment

Working...
                                X