Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tipper han er klar til å senke saftkokera i "hjemmeserieåpninga" i begynnelsen av april.

Kanskje han til og med ønsker å skrive under ny kontrakt med oss nå.
    Hadde vært fint.
    EVIG VIF

Comment

• Hvis det er brudd i leggbeinet så er det alt for optimistiske anslag på når han er tilbake.
      Han kan tidligste begynne opptrening på det tidspunktet de anslår.
      I løpet av mai er mitt tips hvis alt går som det skal, og det er ikke spesielt pessimistisk.
      Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• Originally posted by JohnF View Post
        Tror faktisk vi er enige..
        Økt risiko for Fellah ved å ikke signere bør også øke sannsynligheten for at han signerer et år eller to.
        Ah...jepp! Leste innlegget ditt litt for fort der...

Comment

• Rekdal om betydningen av skaden til Fellah og innkjøp av nye spillere!

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle265690.ece

Vi er på utkikk etter nye spillere uavhengig av skaden til Fellah!
          Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

• Hm, TV2 sier i tittelen at han har brukket "leggbeinet", mens både de og Aftenposten sier i brødteksten at han har brukket "et bein i leggen". Er det ikke flere bein i leggen? Noen med anatomikunnskaper som vil si noe om det?

Comment

• http://fotball.aftenposten.no/elites...icle265690.ece

En fraktur øverst i leggen.
              Se på de små drittleggbeskytterne Fellah spiller med... Hadde han hatt store nok leggbeskyttere så hadde han (muligens) vært frisk og rask nå.

i'm just saying...

Comment

• Originally posted by g-maZta View Post
                http://fotball.aftenposten.no/elites...icle265690.ece

En fraktur øverst i leggen.
                Se på de små drittleggbeskytterne Fellah spiller med... Hadde han hatt store nok leggbeskyttere så hadde han (muligens) vært frisk og rask nå.

i'm just saying...
                Jepp. Har lenge overraska meg at mange som lever av å spille fotball har vært såpass sløve med leggbeskyttere. Som med mye annet skal man jo ha litt uflaks for å få et brudd i leggen, men uflaks er som kjent noe man har innimellom.

Comment

• Da har han i alle fall god tid til å diskutere ny kontrakt.

Comment

• Originally posted by Trym View Post
                    Tror han blir mindre salgbar nå. Blir lett skadet syns jeg. Hvem ser du for deg som kan erstatte han?
                    Må vell nesten bli Zahid eller Qaka. Mener de passer bedre i den rollen enn Bojan! To veldig spennende spillere men spørsmålet dog er om de holder nivået over tid til å være full bankers i 11 er`n.

eller kommer Reka til å forsterke denne delen? Barrantes hadde ikke vært meg imot!.

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
                      Må vell nesten bli Zahid eller Qaka. Mener de passer bedre i den rollen enn Bojan! To veldig spennende spillere men spørsmålet dog er om de holder nivået over tid til å være full bankers i 11 er`n.

eller kommer Reka til å forsterke denne delen? Barrantes hadde ikke vært meg imot!.
                      De trenger jo ikke være full bankers. Vi kan ikke hente inn en så dyr spiller som Barrantes bare fordi Fellah skal sitte på benken i 1-4 kamper. Hvis vi henter en type spiller som Barrantes så må han få spille, det er en viktig faktor tror jeg for at han i det hele tatt vil komme til oss.

Nei Qaka er vel best som en box til box og det er også her jeg tror han kommer til å få flest minutter, men Zahid og Bojan tror jeg er god nok erstatning for en offensiv midtbane posisjon. Da gitt at vi har tro på at Zahid skal utvikle seg til en tippeliga spiller i år. Med enda en offensiv midtbane kjøp vil vi bare dytte eventuelle talenter lenger bak i køen noe som ikke akkurat vil være bra for utviklingen.

Comment

• Originally posted by 1/2VorseN View Post
                        De trenger jo ikke være full bankers. Vi kan ikke hente inn en så dyr spiller som Barrantes bare fordi Fellah skal sitte på benken i 1-4 kamper. Hvis vi henter en type spiller som Barrantes så må han få spille, det er en viktig faktor tror jeg for at han i det hele tatt vil komme til oss.

Nei Qaka er vel best som en box til box og det er også her jeg tror han kommer til å få flest minutter, men Zahid og Bojan tror jeg er god nok erstatning for en offensiv midtbane posisjon. Da gitt at vi har tro på at Zahid skal utvikle seg til en tippeliga spiller i år. Med enda en offensiv midtbane kjøp vil vi bare dytte eventuelle talenter lenger bak i køen noe som ikke akkurat vil være bra for utviklingen.
                        Skal vi tro ryktene så er Barrantes en spiller Reka ønsker seg uansett. Før Fellah ble skadet, jeg er mere skeptisk til Bojan. Han har vært grei som backup men har ikke vært i nærheten av å være den spilleren vi vet han kan være.

synes da Zahid kan få den muligheten. Jeg er enig i at det er viktig å prioritere videre utvikling av de talentene vi har til dags dato men spørsmålet er om de er klare for de oppgavene nå?

vi har vell mål om å kjempe der oppe i år og da trenger vi å prestere deretter.

Comment

• Originally posted by MadsAndre View Post
                          Skal vi tro ryktene så er Barrantes en spiller Reka ønsker seg uansett. Før Fellah ble skadet, jeg er mere skeptisk til Bojan. Han har vært grei som backup men har ikke vært i nærheten av å være den spilleren vi vet han kan være.
                          Barrantes er en klassespiller og det er opplagt at Reka prøver å få han til oss.

Comment

• God bedring ønskes, Fellah! Du har spilt lenge for oss, men vært uheldig med skader, og jeg unner deg rask rekonvalens. Om vi ikke får beholde deg videre, ønsker jeg deg lykke til i en god klubb.

Comment

• Sak i Dagbladet om Fellah etter beinbruddet.

Comment

• Gode nyheter, Fellah er i full trening igjen! Tar nok litt tid før han kan bli med i en tropp, men veien tilbake har i alle fall starta!

Comment

Working...
                                X