Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

17 - Mohammed Fellah

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ziggy75
    replied
    Her er Deila sin kommentar om signeringen av Fellah:
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/de...WvwphE-QVB2CEI

Leave a comment:

• JohnF
    replied
    Originally posted by JohnF View Post
    Fellah var jo real nok med klubben han. Han sa klart i fra om at han kom til å forlate oss på et tidlig tidspunkt, og har hele tiden spilt med åpne kort.
    Riktig nok ble han one man show på helt feil måte den siste tiden, men det tror jeg vi kan se i sammenheng med at han gang på gang ble satt ut av skader og dermed stagnerte.. Tror han hadde sett for seg et litt annet karriereløp enn det det endte opp med.
    Håper Fellah lykkes og med tid og stunder kommer tilbake som en lagspiller med individuelle ferdigheter over norm.
    Kanskje litt Narkissos å quote seg sjæl, men her kliner jeg allikevel til.
    Ble i overkant mange tider og stunder før han kom tilbake.
    Husker ikke de nøyaktige detaljene rundt avgangen i 2013, men ser at jeg med flere ikke mente han hadde vært så lite real med klubben som flere vil ha det til nå i 2019.
    I verste fall blir dette en billig signering som ikke slår til. I beste fall herjer han i 10ern rett før jul 2019 og hele 2020, 2021, 2022, 2023, og inn i evigheten.
    Mulig det blir noe et sted mellom disse ytterpunktene.

Edit: Velkommen hjem!!

Leave a comment:

• Ingar
    replied
    Velkommen hjem!

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Kanskje moderator kan flytte denne tråden fra gamle helter til "Vålerenga spillere".

Fin tråd vi kan vekke til live igjen.

Ingen tvil om at Mohammed Fellah tilbake i klubben vekker følelser helt ned i ryggmargen hos folk.

Personlig har jeg alltid elsket spillestilen og fyren, men likte ikke hvordan han forlot klubben. Ikke i nærheten av så stygt som overgangen til Singh selvfølgelig, men vi fikk ikke overgangssum. Det er vel i kjernen til problemet.

Samtidig så nå jeg si at dette intervjuet han gjør varmer det 36år gamle hjertet mitt. Snakk om å trykke på riktige knapper for at jeg skal glemme alt det gamle og bare håpe å se han i storslag igjen.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/fe...ck-i-valerenga

Leave a comment:

• Spinner
    replied
    Lett overrasket over den der.....
    Scorer gjør han også gitt...

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by eiks View Post
    Fellah ryktes på vei til Sandefjord ...
    Snakk om å gå i fella(h)

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Fellah ryktes på vei til Sandefjord ...

Leave a comment:

• eiks
    replied
    http://www.sporten.com/nyhet/mohamme...-sin-nye-klubb

Mohammed Fellah ble kastet på tribunen i seriekampen mot Aalborg søndag til tross for å ha vært med i troppen.
    Grunnen? Fellah og lagkamerat Joshua John tok seg nemlig en tur ut på byen lørdag kveld. Det kostet dem plassen på laget, for spillerne var med i den opprinnelige troppen.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Fellah klar for ny klubb

http://www.tv2.no/sport/8350352/

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Rendyrket jantelov fra deg Astoman og McCabre. Folk med stort Ego og unorsk mentalitet faller i dårlig jord hos dere og Norge generelt. Ingenting nytt.

Greia er at vi er en klubb med mangfold, det vil innimellom dukke opp talenter som er fra våre nye landsmenn. Folk som Berre eller Håvard fra Oppsal, de følger alle normer og regler. Mens andre spillere som er barn av invandrere som Singh eller Fellah. (evt. Carew, Zlatan utenfor klubben) De følger ikke dine/norske normer. De driter i hva alle synes, de gjør akkurat som det passer dem.

Og dette synes jeg er greit. Folk skal få lov til å være annerledes i klubben, noen av disse med den mentaliteten kan faktisk bli våre beste spillere. Det er jo en grunn til at vi har blitt en identitetsløs klubb, vi har jo ingen profiler. Rosenborg har karakterer som Bille og Mix. Tosker vil noen kalle dem. Vi sender Marcus Pedersen, Jørgen Horn og Kamer Qaka på dør, passer ikke inn vistnok..

Jeg liker unorske spillere med ego. Dere to liker det ikke. Helt greit. Jeg liker Jarlsberg, kjerringa og 85% av Norge liker Norvegia
    Synes du leser i overkant mye ut av dette, lokalhelt. Jeg prøvde bare å påpeke to ting:
    1. Hans tru på egne ferdigheter overstiger hans evne til å se hvor god han sjøl er. Helt uavhengig av hvor stort ego en spiller har, vil et misforhold mellom disse to være et problem.
    2. Fotball er et lagspill. Sjøl om en spiller har helt fantastiske individuelle egenskaper, vil en evt. mangel på forståelse for spillet og laget og evne til å ta valg som gangner det, begrense spilleren til et gitt nivå.

Janteloven er altså malplassert her, sjøl om jeg er enig i at det er lov å ha forskjellig syn på det og

Leave a comment:

• lokalhelt
    replied
    Originally posted by astoman View Post
    Du naila nok den der McCabre. Med mindre han får litt bedre selvinnsikt så vil han aldri lykkes. Jeg ønsker Fellah alt vel, men hvis han ikke forstår at om man vil lykkes i livet så starter det med å gjøre sitt beste og prøve å lykkes der man er til en hver tid, ja så blir det tresmak i ræva. Lurer på hva og hvem han skylder på nå, for talentet og potensialet er uomtvistelig.
    Rendyrket jantelov fra deg Astoman og McCabre. Folk med stort Ego og unorsk mentalitet faller i dårlig jord hos dere og Norge generelt. Ingenting nytt.

Greia er at vi er en klubb med mangfold, det vil innimellom dukke opp talenter som er fra våre nye landsmenn. Folk som Berre eller Håvard fra Oppsal, de følger alle normer og regler. Mens andre spillere som er barn av invandrere som Singh eller Fellah. (evt. Carew, Zlatan utenfor klubben) De følger ikke dine/norske normer. De driter i hva alle synes, de gjør akkurat som det passer dem.

Og dette synes jeg er greit. Folk skal få lov til å være annerledes i klubben, noen av disse med den mentaliteten kan faktisk bli våre beste spillere. Det er jo en grunn til at vi har blitt en identitetsløs klubb, vi har jo ingen profiler. Rosenborg har karakterer som Bille og Mix. Tosker vil noen kalle dem. Vi sender Marcus Pedersen, Jørgen Horn og Kamer Qaka på dør, passer ikke inn vistnok..

Jeg liker unorske spillere med ego. Dere to liker det ikke. Helt greit. Jeg liker Jarlsberg, kjerringa og 85% av Norge liker Norvegia

Leave a comment:

• usbenga
    replied
    Originally posted by Arnehgr View Post
    Dette er en bortforklaring verdig komiske Ali for de som husker ha. Fellah ble tatt vare på gang på gang etter alvorlige skader. Klubben signet til og med ny kontrakt med han selv om de ikke var sikker på om han kom tilbake. Takken: gutten stikker av for å skumme fløten selv.
    Vel, var det så mye fløte å skumme da, egentlig?
    Som FrankO sier så har det ikke kommet noen bud på ham. Selv om vi ønsket at han skulle selges for 10-20 millioner, så har det altså aldri vært noe annet enn et ønske fra oss supportere. SKadene ble vel for mye for ham, han stagnerte for et par år siden. Nå er vi kvitt en spiller som ikke kunne tilføre oss så veldig mye mer, og kan heller prøve med yngre og billigere krefter.

Klarer ikke å ønske en middels spiller som ham noe vondt, han har gitt oss endel gledesstunder, men det var langt mellom hver gang. At han skulle bli en benkesliter i Danmark trodde jeg ikke, men det viser vel at vi hadde litt for høye tanker om ham.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Long time!
    Last edited by FrankO; 11.09.2019, 20:47.

Leave a comment:

• astoman
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Neida, jeg hater ham heller ikke. Han var vel forsåvidt ryddig nok i.f.t hva han har fotalt til klubben, sjøl om vi alltid ønsker oss penger for talenter som går videre til utlandet. Og det er vel ingen tvil om at han har større ego enn sjølinnsikt.
    Du naila nok den der McCabre. Med mindre han får litt bedre selvinnsikt så vil han aldri lykkes. Jeg ønsker Fellah alt vel, men hvis han ikke forstår at om man vil lykkes i livet så starter det med å gjøre sitt beste og prøve å lykkes der man er til en hver tid, ja så blir det tresmak i ræva. Lurer på hva og hvem han skylder på nå, for talentet og potensialet er uomtvistelig.

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by lokalhelt View Post
    Hehe, forstår at det bare er meg som ikke hater Fellah.

Synes det er trist han dro, men! Han var real, i motsetning til Harmeet Singh. Fellah sa tidlig ifra at han trengte et nytt miljø og hadde stagnert.

Han har bare snakket positivt om Enga, i motsetning til Singh.
    Neida, jeg hater ham heller ikke. Han var vel forsåvidt ryddig nok i.f.t hva han har fotalt til klubben, sjøl om vi alltid ønsker oss penger for talenter som går videre til utlandet. Og det er vel ingen tvil om at han har større ego enn sjølinnsikt.

Leave a comment:

Working...
X