Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

11 - Morten Berre

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by san Paolo View Post
    Hører vi denne på tribunen i 2015?
    'Evig ung og evig pen
    Visste du at Berre var et evig fenomen?'
    Får håpe folk lærer seg riktig melodi isåfall.
    http://open.spotify.com/track/7IlwiVIGx7uXahO4h3kBsm

Comment

Originally posted by Trident View Post
      Får håpe folk lærer seg riktig melodi isåfall.
      http://open.spotify.com/track/7IlwiVIGx7uXahO4h3kBsm
      Her synes jeg arrangøren burde være seg sitt ansvar bevisst: denne melodien over anlegget når Berre kommer utpå. I hvert fall første gang.

Comment

Helt greit at han får fornye. Klubblegende som han er!
        Greit han ikke helt holder nivået lenger, men når det sies at han er en så enorm ressurs på treningsfeltet, samt en rimelig spiller å ha i klubben kan det forsvares. Spent på om vi får inn en ny på høyrekanten uansett. Selv om jeg antar vi først må kvitte oss med Calvo..

Comment

Bra med Berre. Skulle gjerne sett Calvo videre også jeg. Han er ganske ego, men han kan jo bli voksen og se rundt seg, som mange andre etterhvert har lært seg. Det er jo da de blir virkelig gode – når de tør sjøl, men samtidig ser seg om etter noen som er bedre plassert.

Comment

Noen som veit nummeret Morten Berre hadde på drakta si i St Pauli?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
              Noen som veit nummeret Morten Berre hadde på drakta si i St Pauli?
              13 Min venn

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                Herlig!! Takk :-)

Er en fra Stavanger jeg møtte, som sa han fikk en brukt St Pauli trøye fra Morten Berre.
                Han skal komme på jobben min imorgen, så da tenkte jeg å kjøpe den.
                Visste ikke om de hadde navn på drakta den gangen, så greit å vite nummeret ihvertfall.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                  Herlig!! Takk :-)

Er en fra Stavanger jeg møtte, som sa han fikk en brukt St Pauli trøye fra Morten Berre.
                  Han skal komme på jobben min imorgen, så da tenkte jeg å kjøpe den.
                  Visste ikke om de hadde navn på drakta den gangen, så greit å vite nummeret ihvertfall.
                  Han hadde forøvrig fått en brukt Wimbledon trøye fra Martin Andresen også..

Comment

Working...
                  X