Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

11 - Morten Berre

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 11 - Morten Berre

Fra vif-fotball.no:

MORTEN BERRE er en teknisk spiller, som gjerne er å finne på en av kantene, eller som spiss. Har i flere sesonger vært en av de mestscorende i Vålerenga. Også en god tilrettelegger, og flink til å holde på ballen vanskelige situasjoner. Viktig bidragsyter for Vålerenga i flere sesonger, og ofte å finne på laget.

Passerte Tom Henning Hovi på lista over flest toppseriekamper for Vålerenga gjennom tidene. Før seriestart 2011 ligger han kun 12 kamper bak lagkamerat Freddy dos Santos på denne lista. Har totalt 260 kamper for klubben.

Født: 10.08.1975 i Oslo
    Posisjon: Angrep
    Draktnummer: 11
    Moderklubb: Skeid (1995-1997)
    Høyde/Vekt: 182/82
    Sivilstatus: Samboer, 2 barn

Tidligere klubber: Haugesund (1998), Viking (1999-2001 og 2002), St. Pauli (2001-2002)

Meritter: Cupmester 2001 (Viking), Seriemester 2005, seriesølv 2004 og 2010, seriebronse 2006 og Cupmester 2008 (Vålerenga)

Nå har jeg nominert Morten Gladhaug Berre til http://halehelter.no/

Tar visst et døgn for Norwegian å godkjenne nominasjonen, men regner med at det går glatt. Gleder meg til å reise med trynet til Berre på halen av flyet!

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post

Tar visst et døgn for Norwegian å godkjenne nominasjonen, men regner med at det går glatt. Gleder meg til å reise med trynet til Berre på halen av flyet!
      Du kan bare nominere døde folk. Håper Berre fortsatt er i live?

Comment

Originally posted by skog View Post
        Er det sant? Jeg orket naturligvis ikke å lese vilkårene. Ok, da skal det vel godt gjøres å vinne frem her...

Comment

Hva hvis man er udødelig da? 3 år til Berre, 3 år til
          -pat-

Comment

Eller hvis man har vært død, og stått opp igjen?
            (Ref. dobbeltgjengertråden: http://forum.klanen.no/showthread.ph...bilder-med-IMG)

Comment

Du kan bare nominere døde folk....
              Hm - da burde Vålerenga-legenden Henry "Tippen" Johansen være en klar kandidat! (OT, men måtte bare...)

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                Prøvde å nominere "Tippen" Johansen på det nettstedet. Fikk bare beskjeden 'alle felter må være utfylt' - etter å ha fylt ut alle felter. Teit nettsted... Andre må gjerne forsøke...

Comment

Morten Berre tangerte i går Freddy dos Santos' rekord i antall kamper i Tippeligaen. Nå mangler Berre bare fire kamper for å passere Thorleif Olsen på andreplass i oversikten over flest kamper totalt i klubben.

Mer på vif-fotball.no.

Comment

Evig ung og evig pen.
                    Visste du at Berre var et evig fenomen

EVIG VIF

Comment

Det hadde vært tøft å lage en video med alle scoringene Berre har hatt i Enga
                      Er ikke veldig IT-kyndig av meg men det er sikkert noen som er det her på forumet.
                      http://www.youtube.com/watch?v=MaDy1...eature=related

Husker noen dette raidet?

Comment

Sotahjørnets Venner ‏@Sotahjornet

Morten Berre har signért ettårskontrakt med Vålerenga. Berre på landslaget #vif100

Comment

Berre er en hedersmann! God å ha med videre. Men håper virkelig han ikke blir førstevalget vårt på kanten. Trenger virkelig en ny mann her.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                            Berre er en hedersmann! God å ha med videre. Men håper virkelig han ikke blir førstevalget vårt på kanten. Trenger virkelig en ny mann her.
                            Dette er mest sannsynlig Mortens siste sesong. det sier seg selv at han ikke skal være førstevalg. Men han har rutinen til å kunne gjøre en jobb når det trengs og komme innpå når yngre krefter svikter.
                            ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Berre er ikke lenger god nok som spiss. Han er ikke lenger god nok som kant. Men derimot som nå 38-åring så har han fått en ny vår som indreløper. En spiller som ikke gjør mye av seg, men som har en fantastisk evne til å rote seg inn i straffefeltet og ikke minst være der som ballen faller ned. Og som indreløper så får han litt ekstra rom.

Morten Berre- Som 38-åring, toppscorer i tippeligaen. Jeg tenkte før sesongen at hva var vitsen med å gi han ny kontrakt. Men fyren viser supersub-ferdigheter av en annen verden. Så hvorfor ikke signere han for et år til.

Comment

Working...
                              X