Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

09 - Sidoine Oussou

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fyren har jo blitt omtalt som "et av de største talentene jeg har sett" fra en eller annen fyr som scouta litt for oss. Noen kvaliteter må han vel ha :-)
    Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Synes egentlig hele greia er litt rar.

Jeg tilhører ikke de som følger treningene, eller ser noe særlig av andredivisjonskampene. Det har jeg dessverre ikke tid til, selv om jeg gjerne skulle.

Men de få gangene jeg har sett Sid spille så har jeg ikke akkurat ristet på hodet. Greit, han har kanskje ikke vist noe helt uvanlig talent heller, men jeg synes da han har klart seg brukbart. Synes det er rart at han, etter halvannet år, fortsatt virker å være langt unna førstelaget. Han er vel ikke en gang fast på 2.laget. Vi må vel ha sett noe i han, for det er vel ikke noe vits å hente spillere helt Afrika for å varme benken i norsk 2.divisjon?

Er det språket? Holdningene? Trivsel? Eller har vi kjøpt katta i sekken? Selv om katta denne gang ikke var så dyr. Han er da jevnlig på landslagsoppdrag virker det som, selv om Benin ikke akkurat tilhører det øverste sjiktet av fotballnasjoner.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
        Synes egentlig hele greia er litt rar.
        Vi må vel ha sett noe i han, for det er vel ikke noe vits å hente spillere helt Afrika for å varme benken i norsk 2.divisjon?
        Hvis vi så noe i det hele tatt?
        Uten å ha filla peiling sitter jeg med en følelse av at vi stolte blindt på agenten i dette tilfellet(Torbjørnsen, hele RBKs speider?).

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
          Hvis vi så noe i det hele tatt?
          Uten å ha filla peiling sitter jeg med en følelse av at vi stolte blindt på agenten i dette tilfellet(Torbjørnsen, hele RBKs speider?).
          Men det må være en grunn til at vi nekter å slippe han. Jeg vet at det har vært interesse fra flere klubber.
          For the fashion and the passion

Comment

Originally posted by Dresser View Post
            Men det må være en grunn til at vi nekter å slippe han. Jeg vet at det har vært interesse fra flere klubber.
            Spørs vel hvilke klubber det er da? Han er vel billig i drift og kan like gjerne bli hvis ikke vi får noen overgangssum for han.

Kanskje et utlån hadde vært løsningen? Men hvis ikke han forstår noe særlig norsk eller engelsk enda, så er det vel ingen god idè...

Comment

Originally posted by Dresser View Post
              Jeg har hørt rykte om at MA vil kvitte seg med blant annet Sid, Ibba og Dawda (og Singh). Han skal visstnok ønske massive utskiftninger og noen av disse skal visstnok ha dårlig innflytelse på spillergruppen. Det ses sikkert i samsvar med økonomi, ferdigheter og utvikling mm.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                Jeg har hørt rykte om at MA vil kvitte seg med blant annet Sid, Ibba og Dawda (og Singh). Han skal visstnok ønske massive utskiftninger og noen av disse skal visstnok ha dårlig innflytelse på spillergruppen. Det ses sikkert i samsvar med økonomi, ferdigheter og utvikling mm.
                Rykte og rykter, det sto i avisa at disse var på vei bort

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Rykte og rykter, det sto i avisa at disse var på vei bort
                  Såpass ja. Da har det gått meg hus forbi. Fikk det fortalt som om det skulle vært et internt rykte. Har du link til artikkelen?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                    Såpass ja. Da har det gått meg hus forbi. Fikk det fortalt som om det skulle vært et internt rykte. Har du link til artikkelen?
                    http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10051136

Ett raskt søk på google... ;-)
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

hva skjer egentlig med denne fyren? Ingen info fra klubben angående skade eller whatsoever

Comment

Originally posted by nr 13 View Post
                        hva skjer egentlig med denne fyren? Ingen info fra klubben angående skade eller whatsoever
                        Var innom her for å sjekke jeg og, ser han har fallt i unåde, men han spiller jo ikke på noen VIF lag om dagen som jeg kan finne, er han på treninger hvertfall?

Av det jeg har sett av han er jeg ikke bare negativ.

Comment

Solgt til "Belgia" iflg. denne oversikten hos aftenposten:

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle248745.ece

klipp:
                          Martin Pusic (Fredrikstad), Dawda Leigh (Sandefjord), Abdurahim Laajab (Stabæk) har alle blitt lånt ut mens Håvard Nielsen (Red Bull Salzburg), Sidoine Oussou (Belgia), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) og Harmeet Singh (Feyenoord) er solgt fra Valle

Comment

Originally posted by book View Post
                            Solgt til "Belgia" iflg. denne oversikten hos aftenposten:

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle248745.ece

klipp:
                            Martin Pusic (Fredrikstad), Dawda Leigh (Sandefjord), Abdurahim Laajab (Stabæk) har alle blitt lånt ut mens Håvard Nielsen (Red Bull Salzburg), Sidoine Oussou (Belgia), Veigar Pall Gunnarsson (Stabæk) og Harmeet Singh (Feyenoord) er solgt fra Valle

http://www.vif-fotball.no/news/artic...sou-til-belgia

Bare lånt ut til 30 juni 2013. Belgisk 2. divisjon

Comment

Sverger at jeg så han i repotasjen til Axa, hvis ikke er det en annen prøvespiller vi har fått inn.

Noen som vet grunnen til at han er tilbake?

Comment

Originally posted by 1/2VorseN View Post
                                Noen som vet grunnen til at han er tilbake?
                                Han ble skadet nesten med en gang etter utlånet og sendt tilbake til Oslo.

Comment

Working...
                                X