Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

09 - Sidoine Oussou

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Noen som har en status her? Eller er han en av de som Bjerke omtaler som småskadet og ute av form? Merkelig at ikke klubben nevnte at han ble sendt tilbake fra lånet engang pga skade... Er vel heller tvilsomt han har noen fremtid her nå? Synd, jeg hadde håpet/trua.

Comment

Originally posted by Rumex domesticus View Post
      Noen som har en status her? Eller er han en av de som Bjerke omtaler som småskadet og ute av form? Merkelig at ikke klubben nevnte at han ble sendt tilbake fra lånet engang pga skade... Er vel heller tvilsomt han har noen fremtid her nå? Synd, jeg hadde håpet/trua.
      Jeg hørte at han var frigitt, det er ganske lenge siden da. Men det er jo kun rykter.

Comment

Tar opp denne igjen jeg.

Hvor har fyren gjort av seg?

Comment

Originally posted by ReeZ View Post
          Tar opp denne igjen jeg.

Hvor har fyren gjort av seg?
          Han var med på Kick-offet i alle fall. Ble presentert som en spiller som har vært skadet.

Men noe som overrasket meg var at Suleiman var der. Jeg trodde han var leid ut jeg.
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
            Han var med på Kick-offet i alle fall. Ble presentert som en spiller som har vært skadet.

Men noe som overrasket meg var at Suleiman var der. Jeg trodde han var leid ut jeg.
            Både Oussou og Suleiman blei presentert som at de hadde vært mye skada.

Comment

Tipper at denne spilleren har spilt sitt siste minutt for klubben. Syns han ikke har noe mer utover at han er rask. Han kommer enten til å gå ut kontrakten sin eller så blir han fristilt. Kanskje han får et og annet minutt på 2.laget.

Men "det største talentet man har sett". Da har man ikke sett mye talent. Det er sikkert flere som husker en viss Roberts. Den gutten VAR et stort talent. Dessverre så klarte ikke gutten å forstå at selv om han er talentfull, så må han fokusere på utvikling og ikke tro at han er verdensmester.

Comment

Noen som har noe oppdatert info om Sid? På Grydis' bilder fra dagens trening dukka han opp i bakgrunnen, så han trener ihvertfall med a-laget

Comment

Han trener alene med fysio Bjærke.

Comment

Er han ikke med på noen spillesekvenser og? Mener jeg så det på bildene...
                    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Jeg tror nok det blir slik Daniel skriver, går ut kontrakten sin, Reka har jo kastet/ryddet opp i rekkene nå, 5 på vri ut, og da ser jeg ingen grunn til at Sid blir spart.
                      enga4ever

Comment

Oussou leies ut til ungarske Kecskeméti TE ut juni 2014

Comment

Hvorfor selger de han ikke? Enten får de ikke solgt han, eller kanskje de ikke har gitt han opp enda?

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                            Hvorfor selger de han ikke? Enten får de ikke solgt han, eller kanskje de ikke har gitt han opp enda?
                            Mulig som du sier, de får ikke solgt han, så leier de han ut til kontrkten hans går ut. Det vil være rart om de beholder Sid og selger Aaron, personlig mener jeg Aaron er et bedre talent en Sid.
                            enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
                              Mulig som du sier, de får ikke solgt han, så leier de han ut til kontrkten hans går ut. Det vil være rart om de beholder Sid og selger Aaron, personlig mener jeg Aaron er et bedre talent en Sid.
                              Han fikk få sjanser på A-laget. Mest skada desverre! Ikke alle som blir inspirert av å spille på rekruttlaget heller.

Comment

Tenkte jeg skulle sjekke litt ut om hva som skjer med denne spilleren. Han spiller for Kecskeméti TE. De spiller i det som er ungarsk tippeliga. Laget ligger for øyeblikket på 11.plass med 12 poeng (3 seire 3 uavgjort og 5 tap). Har 14-22 i målforskjell, dvs -8.

Oussou har spilt totalt 2 kamper. Men har faktisk på de to kampene scoret 1 mål. Men siden han har spilt to av 11 kamper så tyder ting på at han enten har vært skadet (igjen) eller så er han intet førstevalg. Nå skal jeg påstå så mye om ungarsk fotball, men det er vel ikke akkurat toppnivå der heller. Det er vel mot disse lagene som norske lag, mener at de skal kunne slå i e-cupen

Comment

Working...
                                X