Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

09 - Sidoine Oussou

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 09 - Sidoine Oussou

Fra vif-fotball.no:

SIDOUINE OUSSOU er en talentfull spiss som Vålerenga hentet i januar 2011. Oussou er fra Benin og omtales som et av de største talentene talentspeider Stig Torbjørnsen har sett. Han er hurtig, har bra spenst et godt skudd og scorer bra med mål. Torbjørnsen mener Oussou er en spennende spiller som har det som skal til for å lykkes i Tippeligaen.

Født: 14. november 1992
    Posisjon: Angrep
    Høyde/vekt: 176 cm / 72 kg
    Tidligere klubber: ASPAC FC (Benin)

Hvorfor er Oussou i London?

http://dikern.wordpress.com/2012/02/27/ossou-i-london/
    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Landslagssamling?

Jeg tipper landslagssamling, ser at Benin skal møte Etiopia på onsdag. http://www.soccerway.com/teams/benin/benin/ Han står oppført her som spiss for Benin ihvertfall.
      Enga

Comment

Hva skjer med sid om dagen ?
        Han er vel lenger bak i køen enn noensinne. Fikk ikke engang plass på benken sist...

Comment

Noen som vet hvordan det går med Sid, etter snart 1 1/2 sesong i klubben? Ikke i troppen engang til kampen mot Skeid i dag.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
            Noen som vet hvordan det går med Sid, etter snart 1 1/2 sesong i klubben? Ikke i troppen engang til kampen mot Skeid i dag.
            "Sidoine Oussou sliter med smerter i kneet etter en duell på trening og man skal ta bilder av kneet til uka."

http://www.vif-fotball.no/article3392669.ece

Comment

Originally posted by Daniel View Post
              "Sidoine Oussou sliter med smerter i kneet etter en duell på trening og man skal ta bilder av kneet til uka."

http://www.vif-fotball.no/article3392669.ece
              Ikke i kamptroppen mot Ull/Kisa i dag heller.
              Hvor er han?

Synes Sid har gitt et kjempegodt inntrykk de gangene jeg har sett ham. Er lett å se at det er en gutt som trenger trygghet og tillitt for å bli best. Har han det?
              Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                Ikke i kamptroppen mot Ull/Kisa i dag heller.
                Hvor er han?

Synes Sid har gitt et kjempegodt inntrykk de gangene jeg har sett ham. Er lett å se at det er en gutt som trenger trygghet og tillitt for å bli best. Har han det?
                Ah er det Martins feil?

Comment

Originally posted by skog View Post
                  Ah er det Martins feil?
                  Flott Skog. Du er en skikkelig artig type (les:ironi).

Vet du hvor han har blitt av?
                  Vet du om han føler trygghet i situasjonen sin som ung gutt i fremmed land i ny klubb?
                  Får han tillitten han trenger for å lykkes?

Dette er legitime spørsmål som ikke har noe med MA å gjøre men med Sid?
                  Man må delta for å vinne

Comment

Originally posted by thorstein View Post
                    Flott Skog. Du er en skikkelig artig type (les:ironi).

Vet du hvor han har blitt av?
                    Vet du om han føler trygghet i situasjonen sin som ung gutt i fremmed land i ny klubb?
                    Får han tillitten han trenger for å lykkes?

Dette er legitime spørsmål som ikke har noe med MA å gjøre men med Sid?
                    Jo takk, hyggelig at du liker meg..

Grunnen til at jeg nevner MA er fordi det har vært kritikernes store greie mot han, at han ikke tar vare på folk, gir alle hårfønern og ikke trygghet osv. Jeg tolker det dithen at ditt spørsmål om han har trygghet og tillit er spørsmålstegn ved den sportslige ledelsen, og sist jeg sjekket var det MA som hadde ansvaret der.

Jeg veit ikke hvor han har blitt av jeg, men jeg unner han det beste.

Comment

Jeg har ikke sett noe til det på vif-fotball.no, men like lite som de opplyste om at Hirschfeld var i Canadas tropp, så tipper jeg Oussou er i Benins tropp som møter Etiopia i kvalifiseringa til afrikamesterskapet på søndag.
                      in Absinthia

Comment

- Sidoine har symptomer på lett jumpers knee. I og med at det er litt over en uke igjen av vårsesongen, så blir han ikke klar før over sommerferien, sier Bjærke.

http://www.vif-fotball.no/article3399182.ece

Comment

Det lille jeg har sett av han, så har han gitt meg et veldig positivt syn på han. Ville det vært så drøyt å prøvd han fra start en gang? Med tanke på hvordan vårt nåværende førstevalg presterer?

Comment

Originally posted by RKO View Post
                            Det lille jeg har sett av han, så har han gitt meg et veldig positivt syn på han. Ville det vært så drøyt å prøvd han fra start en gang? Med tanke på hvordan vårt nåværende førstevalg presterer?
                            Velkommen til forumet!
                            Tja, han er vel mest aktuell som midtspiss og der har vi jo hatt en hardtarbeidende Markus Pedersen. Nå er han altså skada, og med jumpers knee er det vel neppe lurt å ta noen sjanser. Han bør nok matches litt forsiktig når han blir klar av skaden.

Comment

Her er det vel kun en ting som gjelder; sakte men sikker oppbygging som i Håvard sitt tilfelle, noget lettere å integrere en oppsalgutt med tanke på kultur og språk kanskje.
                              Personlig tror jeg han kan komme til å slå til iløpet av 2 års tid, det lille jeg har sett tyder på kvaliteter som fart, luftstyrke og en akseptabel teknikk.
                              Bare han ikke røyker fra medisinskapet til agenttolken sin er det ikke utenkelig at vi har en ny Ujah i kongeblå om noen år.

Comment

Working...
                              X