Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

08 - Abdurahim "Ibba" Laajab

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 08 - Abdurahim "Ibba" Laajab

Mer info kommer.

Når vi signerte han trodde jeg han var tiltenkt en rolle på Vålerenga 2, men spilletiden i treningskampene og draktnummeret tyder veldig på at han blir å se på A-laget.

Er det noen som vet mer om dette? Av det jeg har sett hittil så er han et lite stykke unna å være god nok for A-laget, men det kan vel endres det og.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
      Når vi signerte han trodde jeg han var tiltenkt en rolle på Vålerenga 2, men spilletiden i treningskampene og draktnummeret tyder veldig på at han blir å se på A-laget.

Er det noen som vet mer om dette? Av det jeg har sett hittil så er han et lite stykke unna å være god nok for A-laget, men det kan vel endres det og.
      Han er tiltenkt en rolle på A-laget ja. Hvor mye vi får se av han i år er jeg derimot usikker på, mulig vi får se han fra start i rundt 5-10kamper og en del innhopp alla 30 minutter.

Comment

Ibba er tiltenkt en rolle på andrelaget. Skjønner ikke at flere ser dette. Nielsen var god på vingen, spesielt i andre halvdel i fjor, men synes det er litt tidlig å gi han fast plass på laget riktig ennå.

Pusic skuffa meg innledningsvis i går, men tok seg kraftig opp mot slutten. Jeg er glad Andresen & co vil beholde han litt lengre. Tror vi har noe her...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
          Ibba er tiltenkt en rolle på andrelaget. Skjønner ikke at flere ser dette. Nielsen var god på vingen, spesielt i andre halvdel i fjor, men synes det er litt tidlig å gi han fast plass på laget riktig ennå.

Pusic skuffa meg innledningsvis i går, men tok seg kraftig opp mot slutten. Jeg er glad Andresen & co vil beholde han litt lengre. Tror vi har noe her...
          Nielsen fikk et lite gjennombrudd i siste kampen mot Stabæk og Hedenstad i fjor. :-)
          Fint om han starter sesongen på samme måte som han avsluttet forrige. Hedenstad fikk ihvertfall kjørt seg bra! Han trengte kanskje bare litt selvtillitt.

Comment

Ibba er tiltenkt en rolle på andrelaget. Skjønner ikke at flere ser dette.
            Ser sånn ut nå, men nekter å tro at det var noe han ble forespeilet da han signerte. Da hadde han heller gått til Stabæk som også ga han tilbud.

Comment

Originally posted by Lego View Post
              Ser sånn ut nå, men nekter å tro at det var noe han ble forespeilet da han signerte. Da hadde han heller gått til Stabæk som også ga han tilbud.
              Blir jo en nedtur for han da. Virka som planen hans var å endelig spille i Tippeligaen!

Comment

Ibba er tiltenkt en rolle på andrelaget. Skjønner ikke at flere ser dette.
                Detta tror du ikke på selv engang FrankO.
                Spilte ikke gutten i Adecco da? Tror du virkelig Martin Andresen har sagt til han at "jo, vi trenger spillere på vårt 2.lag og der er du tiltenkt en rolle".
                Hvis Martin Andresen hadde sagt så, tror du virkelig han ville takket ja, og gått NED en divisjon? Når han i tillegg har fått tilbud fra andre (TL og Adecco), faller "argumentasjonen" din sammen FrankO.
                Selvfølgelig har Martin Andresen en plan om at Ibba skal være en del av førstelaget, men det kan hende dette vil ta tid, og da gjennom 2.laget.
                Han er IKKE kjøpt inn for 2.laget, det er jeg 100% sikker på.
                Last edited by Hjesus; 23.02.2012, 22:59. Reason: Retta initialer til navn
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Han tar sikkert over rollen til Haidar. Squad-player som hjelper andrelaget i tillegg. Får nok ikke aller mest spilletid på førstelaget, men han vil få sjanser.

Comment

Originally posted by maefteda View Post
                    Han tar sikkert over rollen til Haidar. Squad-player som hjelper andrelaget i tillegg. Får nok ikke aller mest spilletid på førstelaget, men han vil få sjanser.
                    Da synes jeg heller vi burde glemme han. Er ikke noe poeng å ha utlendinger i troppen som ikke går rett inn i 1 11'ern. Spesielt om han bare skal være en squad-player. Da kan man heller bruke dem yngre.

Comment

Jeg snakker om Ibba så klart. Ahmed er helt klart en spiller med utviklspotensial, som kan bli et salgsobjekt i fremtiden.

Comment

Originally posted by enga View Post
                        Da synes jeg heller vi burde glemme han. Er ikke noe poeng å ha utlendinger i troppen som ikke går rett inn i 1 11'ern. Spesielt om han bare skal være en squad-player. Da kan man heller bruke dem yngre.
                        Hva Pusic angår, så håper jeg han får god tid til en i overkant omfattende medisinsk test, for vi kan ikke ha noe av at klubbens medisinske støtteapparat skal bruke all tid og krefter på folk som signeres og er garantert å bli eller forbli skada.

(mod: flyttet deler av posten)
                        Last edited by 1/2VorseN; 23.02.2012, 18:28.

Comment

Originally posted by enga View Post
                          Snakker du om Ibba? han er norsk han!

Comment

Originally posted by Flem View Post
                            Selvfølgelig har MA en plan om at Ibba skal være en del av førstelaget, men det kan hende dette vil ta tid, og da gjennom 2.laget. Han er IKKE kjøpt inn for 2.laget, det er jeg 100% sikker på.
                            Han er kjøpt inn som squad-spiller for A-laget, men kommer til å bidra mest for 2. laget.

Han blir jo 27 år om et par-tre måneder også, han er jo ikke et ungt talent. What you see is what you get.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                              Snakker du om Ibba? han er norsk han!
                              Ja, jeg vet han er norsk. Men da jeg skrev det innlegget så var den postet i tråden om Pusic. Ble bare mye rot.

Men tilbake til Ibba. Har aldri helt forstått hvorfor vi hentet han. Synes ikke han var allverden i Stømmen og har vell ikke vært noe suveren i Enga heller.

Comment

Working...
                              X