Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Utlånt: 07 - Fredrik Stoor

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utlånt: 07 - Fredrik Stoor

Fra vif-fotball.no:

FREDRIK STOOR er en svensk høyreback som ble hentet fra Premier League-klubben Fulham til Vålerenga januar 2011. Har erfaring fra Tippeligaen, da han i 2007 og 2008 spilte for Rosenborg før han ble solgt for rundt 20 millioner til Fulham. Har spilt 11 a-landskamper for Sverige, blant annet tre kamper fra EM i 2008. Omtales som en toveisspiller som jobber hardt og er god defensivt.

Født: 28. februar 1984
    Posisjon: Forsvar
    Høyde/vekt: 182 cm/81 kg
    Moderklubb: Kärrtorp BK
    Tidligere klubber: Skogsås/Trångsund FF, Hammarby, Rosenborg, Fulham, Derby (lån)

Fredrik kan bli leid ut til LSK ut denne sesongen.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle3359869.ece

Comment

Det må faen meg være et kinkig tilbud og få for Stoor. Ja, han kan spille seg i form, men blir NEPPE populær ved et evt ja til denne avtalen.

Virker som jeg er i mindretall, men har overhodet ikke gitt opp denne mannen. Det jeg har sett av han syns jeg virket lovende, men at han hadde litt problemer med å tilpasse seg spillestillen til Andresen. At han ikke ofte bommet på plassering fremover og bakover, og ofte var litt i ingenmannsland på banen. Har litt samme følelsen med han som Kone. Er ute av form, men er liksom for god til å kvitte seg med allerede nå.

Comment

Hvis dette skjer er det i det minste en bekreftelse på at vi får inn en forsvarsspiller til, enten det er greker'n eller nigerianeren. Men jeg ser ikke helt poenget, Stoor bør være god nok for laget når han er skadefri, selv om han har slitt med å tilpasse seg systemet og taktikken.

Comment

betyr det av. sigurdarson kommer inn?. i en byttehandel

Comment

Er vel ikke noe bytte dersom Stoor går på lån. Men hvis de vil ha ham på fast overgang med Sigurdarson i retur, så gjerne for meg, men det ser ikke ut som om det er dette det er snakk om.

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
              Hvis dette skjer er det i det minste en bekreftelse på at vi får inn en forsvarsspiller til, enten det er greker'n eller nigerianeren. Men jeg ser ikke helt poenget, Stoor bør være god nok for laget når han er skadefri, selv om han har slitt med å tilpasse seg systemet og taktikken.
              Stoor er for dårlig defensivt og de defensive ferdighetene hans som trengs av en Enga-back står ikke i stil til lønna hans. Tror jeg da..

Comment

Fredrik Stoor klar for fuglekrekene :

http://www.rb.no/lsk-magasinet/article5995279.ece
                engaman
                -----------
                Ære Være Enga!!!

Comment

Må være en jævla merkelig situasjon. Vi låner ut en av våre til vår argeste rival, syns det er jævla fjernt, er det INGEN andre lag som vil låne han?

Må være jævla rart for Stoor og.

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
                    Må være en jævla merkelig situasjon. Vi låner ut en av våre til vår argeste rival, syns det er jævla fjernt, er det INGEN andre lag som vil låne han?

Han gir vel en flat faen i hvem han spiller for, han er proff. Gud veit hva som egentlig er moderklubben hans i Sverige, alt annet enn den er vel i ytterste konsekvens "klubbhore". At vi ikke har bruk for ham, sier mer om M.A's fotballforståelse enn om Stoors dømmekraft når det kommer til klubber.
                    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
                      Tror han driter i hvilken klubb han spiller, virker jo sånn.. Judas er han iallefall !!
                      engaman
                      -----------
                      Ære Være Enga!!!

Comment

Utlånet omtalt i VG:
                        http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10072802

Og VIFs egen sider...
                        http://www.vif-fotball.no/article3368412.ece

Sjøl er jeg skuffa. Stoor er veldig god på sitt beste. Det har han vist før og mot RBK i fjor var han glimrende...
                        Men slik som vi spiller, så er det kanskje forståelig at han har problemer med å tilpasse seg stilen... Sjøl syns jeg stilen er for lite fleksibel, men, men.

Men å låne ut noen som helst til fugle-influensaen.... blæh!! Feil og atter feil...

Comment

Originally posted by engaman View Post
                          Tror han driter i hvilken klubb han spiller, virker jo sånn.. Judas er han iallefall !!
                          Judas? Hvis han lot seg selge til pakket så ja, men han tenker på seg selv og leies ut til en klubb der han får spille fotball, som er jobben hans, framfor å få flis i ræva i en klubb der trener'n heller hadde brukt grandtanta si på backplass enn Stoor. Men vi har jo Dawda, og skulle han svikte så er det jo bare å rotere litt internt. Back med pasningsfot? Fuck it, vi pælmer vel Fellah ned der etterhvert, skal man føle M.As logikk.
                          Last edited by maestro; 31.03.2012, 23:25. Reason: rettelse
                          Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by engaman View Post
                            Det er jo Vålerenga som har kjøpt en spiller som ikke passer inn i systemet. Man må nok også ta høyde for at ikke alle har de samma forholde til LSK som oss.

Comment

Ille å se at Fredrik Stoor faktisk spiller for lsk... Trodde nesten han var fotballinvalid. Tenk å kunne hatt en skikkelig høyreback på vårt lag, og latt Dawda spille på kanten, der han er best! Jaja...

Comment

Working...
                              X