Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

02 - Benjamin Dahl Hagen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 02 - Benjamin Dahl Hagen

Fra vif-fotball.no:

BENJAMIN DAHL HAGEN er en anvendelig forsvarsspiller som kan bekle alle posisjoner i forsvaret og som også kan spille midtbane. Han er like god med begge bein. Var kaptein for Follo før overgangen til Vålerenga, og var i fjor med å slå ut flere Tippeligalag da Follo tok seg helt til cupfinalen.

Kom til Vålerenga i juli 2011 og debuterte i Tippeligaen mot Odd Grenland i Skien.

Født: 9. januar 1988
    Draktnummer: 2
    Posisjon: Forsvar
    Høyde/vekt: 184 cm / 76 kg.
    Tidligere klubber: Follo (2006-2011), Kolbotn, Oppegård

Putta for Fredrikstad mot Stabæk nå!

Comment

Selvmål av Dahl Hagen i dag: - Jeg føler meg veldig skyldig i tapet

Comment

Åssen har hans prestasjoner vært for Fredrikstad? Noen som har fulgt med?

Comment

Sitter og ser på kampen FFK mot LSK. Selvfølgelig i håp om at LSK skal tape

Noterer meg at Dahl Hagen spiller veldig bra. Hittil 1 mål og en i stolpen.

Bra han spiller fast og utvikler seg godt i FFK Verdien øker og kan hentes tilbake som en mer voksen og utviklet spiller.

http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false
          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

http://www.fredrikstadfk.no/news/art...takker-for-seg

BDH om tiden i FFK.

Comment

Har vi noen intensjon om å gi ham spilletid hos oss med det første?

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                Har vi noen intensjon om å gi ham spilletid hos oss med det første?
                Håper det egentlig. Greit å ha en som kan spille høyre og venstreback og midtstopper i tillegg. Har sikkert vært utviklende for han å spille jevnlig i Tippeligaen.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                  Håper det egentlig. Greit å ha en som kan spille høyre og venstreback og midtstopper i tillegg. Har sikkert vært utviklende for han å spille jevnlig i Tippeligaen.
                  Merker meg at han ikke er i dagens kamptropp. Og fra neste match er også Gonzales spilleklart. Jeg kan ikke skjønne at Dahl Hagen skal være dårligere enn f.eks. Dawda, men han må jo være en god del bedre enn det også dersom han skal få spilletid.

Dawda var jo i det minste foretrukket foran Dahl Hagen, siden vi lånte ut sistnevnte. I det siste har Simon Larsen vært foretrukket foran Dawda. Da er vel kanskje Dahl Hagen tredjevalget på høyreback. Muri, Nordvik, Ogude (som dog er skadet) og Gonzales er vel foretrukket i midtforsvaret. På venstreback er han kanskje andrevalget bak Thomassen, med mindre andrevalget er å skyve Nordvik ut til venstre og putte Gonzalez eller Larsen i midten?

Nå kommer jeg endelig til poenget, altså: Har Dahl Hagen blitt mye bedre i FFK, eller kunne vi kanskje like gjerne latt lånet bli en permanent overgang?

Comment

Originally posted by Bayer Frydenlund View Post
                    Merker meg at han ikke er i dagens kamptropp. Og fra neste match er også Gonzales spilleklart. Jeg kan ikke skjønne at Dahl Hagen skal være dårligere enn f.eks. Dawda, men han må jo være en god del bedre enn det også dersom han skal få spilletid.
                    Låneavtalen gikk ut 31/7 og er derfor ikke klar for oss i dag.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Låneavtalen gikk ut 31/7 og er derfor ikke klar for oss i dag.
                      Men det er vel ikke helt utenkelig at han kanskje blir lånt ut igjen? Men det blir vel tatt en evaluering av ferdighetene hans når han kommer tilbake.

tilbake til frydenlund, uten at jeg har sett for mye av FFK i år så tviler jeg på at han tar og forsvarer en plass sentralt eller på venstre forsvar. Med spillere som Thommason, Muri, Nordvik, Gonzales og Larsen så tror jeg ikke han kan forvente fast plass i de bakre firreren hvertfall.

Comment

Dahl Hagen og Anene tilbake etter låneoppholdene sine (vif-fotball.no). Dahl Hagen fikk 17 kamper og scoret to mål for FFK denne våren.

Comment

Flere klubber skal være interessert i Benjamin Dahl Hagen, hevder ØB.

Kontrakten hans går ut i august, og Rekdal har ikke tatt standpunkt til om klubben ønsker å fornye den.

LD.
                          Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Working...
                          X