Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spillertråd: Marcus Pedersen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spillertråd: Marcus Pedersen

Da var det bekreftet: http://www.vif-fotball.no/article3340956.ece

Er da bare å ønske deg lykke til i kongeblått!
    "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Originally posted by Loke View Post
    Da var det bekreftet: http://www.vif-fotball.no/article3340956.ece

Er da bare å ønske deg lykke til i kongeblått!
    Indeed! Håper du trives hos oss til tross for tidligere forutinntattheter (hvis det i det hele tatt er et ord)

Velkommen!

Comment

Nå har vi mye offensiv slagkraft!

Velkommen til Enga!

Comment

Hmmmm.....har ikke mottatt noen tweets fra Davy Wathne idag angående at jeg spurte ham om Marcus i går...da avfeide han det bare med "ivrige agenter" som liker å skape inntrykk, og være viktige

Velkommen Marcus!!!
        Enga for alltid

Comment

Originally posted by Verktøypushern View Post
          Hmmmm.....har ikke mottatt noen tweets fra Davy Wathne idag angående at jeg spurte ham om Marcus i går...da avfeide han det bare med "ivrige agenter" som liker å skape inntrykk, og være viktige

Velkommen Marcus!!!
          Hehehe, du får sende han en tweet og spørre om han er "smeise-blind"
          "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

Gleder meg virkelig til å se han i aksjon. Håper formen er like bra som den var før han dro nedover.
            Har vel ikke akkurat bøttet inn mål for Vitesse, men like fullt en klassesignering!

Comment

Originally posted by SirT83 View Post
              Gleder meg virkelig til å se han i aksjon. Håper formen er like bra som den var før han dro nedover.
              Har vel ikke akkurat bøttet inn mål for Vitesse, men like fullt en klassesignering!
              Han har jo fått opplæring av Deila, samt at han har "spilt/trent" i Nederland nå i 1,5 år, så han er vel ganske innkjørt på filosofien bak spillet vårt. Mener at Martin Andresen sa han var skolert til å kunne gå rett inn å forsterke eller no...
              Last edited by Hjesus; 23.02.2012, 23:02. Reason: Retta initialer til fullt navn

Comment

Joda, sånn formasjons/fotballstil messig er han nok oppdatert og klar. Men har han ikke vært ganske skadeforfulgt de siste 1.5 årene?

Comment

Originally posted by SirT83 View Post
                  Joda, sånn formasjons/fotballstil messig er han nok oppdatert og klar. Men har han ikke vært ganske skadeforfulgt de siste 1.5 årene?
                  Er neimen ikke sikker... Mener han har slitt mer med å få tillit fra treneren i Vitesse. Noen som veit mer?

Men, han må jo uansett bestå den medisinske testen først.... (Når er den??)
                  Ex-treneren hans, Deila, mener Vålerenga har gjort et scoop - og han gruer seg til å møte Marcus Pedersen igjen:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10078474
                  Last edited by Hjesus; 23.02.2012, 23:03. Reason: Retta initialer til fullt navn

Comment

Originally posted by Verktøypushern View Post

Velkommen Marcus!!!
                    Som jeg sa igår, Davy Wathne har om mulig mindre troverdighet enn agentene.

Men, artig at vi får inn denne spilleren. Hadde lite tro på det trass i håndfaste spekulasjoner tidligere i uka. Fra felles bekjente har jeg fått inntrykket av at han heller ville legge opp enn å ta på den kongeblå. Heldigvis var det inntrykket feil!
                    Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                    [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

En liten bonus at vi fikk Pedersen - selv om også RBK var interesserte! (NRK-nyhetene i kveld)

Hadde begynt å frykte at unge spillere ikke ville spille for Vålerenga pga. Martin.
                      Men Markus Pedersen sier (i sporten på TV i kveld) bl.a. at han liker måten VIF spiller på - og den måten er det jo nettopp Martin som har innført.

Comment

Sjekk disse Pedersen-scoringene
                        Se Vålerengas nye spiss i aksjon her.

http://www.vif-fotball.no/article3340799.ece
                        engaman
                        -----------
                        Ære Være Enga!!!

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                          En liten bonus at vi fikk Pedersen - selv om også RBK var interesserte! (NRK-nyhetene i kveld)

Hadde begynt å frykte at unge spillere ikke ville spille for Vålerenga pga. Martin.
                          Men Markus Pedersen sier (i sporten på TV i kveld) bl.a. at han liker måten VIF spiller på - og den måten er det jo nettopp Martin som har innført.
                          Signeringa av Jokke og MP beviser vel at dette ryktet kanskje er noe overdrevent? Og har vi hørt det ifra noe annet hold enn supportere som ifra før er negativt innstilt til MA?

Litt usikker på formen til Marcus Pedersen? Hvor mye opptrening er det snakk om før han er i matchform? Om HAN finner formen kan vi få en spiss som herjer, i det minste frem til 1. August. Vært moro om gutten slo til og fant tilbake til seg selv, mens han er hos oss. Blir sannsynligvis ikke lenge uansett om det skjer, men skyter han oss til medalje så, er det godt nok for meg

Velkommen skal du være!

Comment

Nå står det også på nettet.
                            http://www.nrk.no/sport/fotball/eliteserien/1.8009305

Vi ble valgt foran rosenborg. Igjen!
                            Deilig at vi nå gang på gang snapper spillere foran trynet dems
                            Så får det bare være at en og annen sytete unge blir solgt dit for en liten overpris

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                              Vi ble valgt foran rosenborg. Igjen!
                              Ikke i følge Hoftun:
                              "Det er du som sier at de valgte Vålerenga foran Rosenborg, men (jeg?) sitter også på litt annen informasjon, men det kan jeg ikke ta i media."

De valgte tydeligvis alle VIF uten å være klar over det. Har de blitt lurt? Shanghaiet? Alkohol og Rohypnol?
                              In the beginning the Universe was created.
                              This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                              - Douglas Adams

Comment

Working...
                              X