Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

24 - Nicolai Næss

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Triste greier..jeg hadde også trua på Næss.
    Mulig vurderingen er at vi har større talenter nedover i rekkene?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Trist å miste en spennende stopper men for hans del tror jeg denne overgangen til Stabæk passer mye bedre. Får han nok mye mere spilletid og ikke minst utvikle seg mere som spiller..noe han trenger nå.

Lykke til Nicco

Comment

Originally posted by j_robber View Post
        Dette tror jeg kan vise seg å være en liten tabbe.

Ingen tabbe.

Null hurtighet eller hodestyrke.
        Blir aldri en Tippeliga stopper av klasse.
        www.tsbudbil.no

Comment

Originally posted by Thomas S View Post
          Ingen tabbe.

har alltid sett Næss som mer typisk defmidt enn midtstopper. Vi har mer typiske midtstoppertalenter nedover i systemet. 3 store talenter på juniorlaget og jeg blir litt overrasket om vi ikke henter han som hospiterte for oss i carnegie-turneringen.Hove fra Florø!

Comment

Originally posted by Thomas S View Post
            Ingen tabbe.

Jepp. Liker typen veldig godt. Fantastiske crossere, men har veldig mye å gå på defensivt. Tror Adecco er et bra nivå for han.

Lykke til i Stabæk!

Comment

Uff, da ble ryktet jeg hørte her om dagen dessverre bekreftet da. Hadde et håp om at det var feil. Etter det jeg har hørt så var ikke Nico interessert i en permanent overgang til Stabæk, men han kunne godt tenke seg et utlån. Det var visstnok ikke Stabæk interessert i. Det var permanent overgang eller ingenting. Skulle gjerne likt å vite hva som ble diskutert på bakrommet her, siden han ikke ble forsøkt utlånt til en annen klubb i stedet.

Lykke til videre, Nico. Kom tilbake om noen år!

Comment

Originally posted by Cyrus View Post
                Uff, da ble ryktet jeg hørte her om dagen dessverre bekreftet da. Hadde et håp om at det var feil. Etter det jeg har hørt så var ikke Nico interessert i en permanent overgang til Stabæk, men han kunne godt tenke seg et utlån. Det var visstnok ikke Stabæk interessert i. Det var permanent overgang eller ingenting. Skulle gjerne likt å vite hva som ble diskutert på bakrommet her, siden han ikke ble forsøkt utlånt til en annen klubb i stedet.

Lykke til videre, Nico. Kom tilbake om noen år!
                Det er vel ikke rarere enn at Stabæk har bestemt seg for å satse ungt, og vi hadde for mange stoppere. De har lite penger, og da er det ofte enten gamle travere eller unge talenter som er aktuelle, og de prøver sjølsagt å bygge for framtida. Da er kjøp mer interessant enn lån.

Comment

Jeg skjønner jo at Stabæk tenker sånn, men synes heller VIF burde forsøkt å leie han ut til noen andre. Men gjort er gjort og slik ble det.

Comment

Working...
                  X