Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Martin Pusic

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Martin Pusic

Fra VIF-fotball.no:
    MARTIN PUSIC signerte rett før seriestart 2012 en kontrakt ut sesongen med Vålerenga etter å ha vært på prøvespill tidligere samme vinter. Omtales av Vålerenga-manager Martin Andresen som en fysisk robust spiller som er godt trent og har bra fart.

Født: 24. oktober 1987
    Draktnummer: 22
    Posisjon: Kant/angrep
    Høyde/vekt: 182 cm / 77 kg
    Moderklubb: Austria Wien

Tidligere klubber: First Vienna FC, SK Schwadorf, FC Admira Wacker Mödling, SC Rheindorf Altach, Hull City
    Last edited by skog; 30.08.2012, 22:40.

Velkommen Pusic!

Kommer det intervju på vif-tv etter hvert?

Ser også at følgende draktnummer pdd er ledige (antar at Dahl Hagen får beholde sitt selv om han er utlånt):

18
    22
    25
    29-33
    35->

Comment

Originally posted by Daniel View Post
      Velkommen Pusic!

Kommer det intervju på vif-tv etter hvert?

Ser også at følgende draktnummer pdd er ledige (antar at Dahl Hagen får beholde sitt selv om han er utlånt):

18
      22
      25
      29-33
      35->
      Trodde 18 var opptatt... Dawda eller hvem det nå var. Whatever.
      Wilkommen in/Velkommen til Vålerenga, Martin P! Måtte du heve laget!!

Comment

Intervju med Pusic på VIF-TV. Får drakt nummer 22.
        Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Intervju med Pusic på VIF-TV. Får drakt nummer 22.
          Det stemmer. Spillerprofil finnes det også: http://www.vif-fotball.no/article3359768.ece
          Trådens tittel er oppdatert.
          mvh

Ogni M

Comment

Godt mulig jeg som tar feil her.Men får litt "Zlatan Attitude" vibber fra det intervjuet..noe jeg digger!:-D

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
              Godt mulig jeg som tar feil her.Men får litt "Zlatan Attitude" vibber fra det intervjuet..noe jeg digger!:-D
              Selvtillitt er viktig for en fotball-spiller :-) Har man ikke troa på segselv, så er det bare å legge opp. :-) Har litt trua på han jeg også. Tror han kan overraske!

Comment

Er lit tsynd å si det, men er ikke helt fan av at vi henta han her. Slik som jeg forstår det er han vestrekant, en posisjon jeg hadde håpet Nielsen skulle få ubegrenset tillit i. Men for all del, håper han er jævla god. Utifra intervjuet på viftv virker det som han har fått det for seg at han skal spille på søndag ihvertfall.

Comment

Originally posted by SofaKing View Post
                  Er lit tsynd å si det, men er ikke helt fan av at vi henta han her. Slik som jeg forstår det er han vestrekant, en posisjon jeg hadde håpet Nielsen skulle få ubegrenset tillit i. Men for all del, håper han er jævla god. Utifra intervjuet på viftv virker det som han har fått det for seg at han skal spille på søndag ihvertfall.
                  Nielsen kan kjapt bli flytta over på høyresiden.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                    Nielsen kan kjapt bli flytta over på høyresiden.
                    Aldri sett han spille der, men hvis han kan fikse det så...

Comment

Han mener selv han kan spille i alle posisjonene fremover, det vil si offensiv midt, kant høyre venstre.

Comment

Personlig håper jeg ingen spillere får ubegrenset tillit, men at vi spiller med de til enhver tid beste spillerne...

Har ikke sett nok av fyren til å uttale meg om hans kvaliteter.

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
                          Personlig håper jeg ingen spillere får ubegrenset tillit, men at vi spiller med de til enhver tid beste spillerne...
                          Når en spiller er 18 år og viser frem et såpass stort talent som Håvard, mener jeg det. Yngre spillere som ikke nødvendigvis presterer jevnt på et høyt nivå, bør få matchtrening sånn at de er gode nok/for gode for TL.

Comment

Joda, jeg forstår hva du mener, og jeg er enig i at det kan være sunt. Men ikke ubegrenset tillitt. Det har vi ikke "råd" til om vi skal prestere og bli best. Man bør selvsagt forsøke å matche disse spillerne litt ekstra, noe Martin også har sagt at er en del av planen. Men det er en veldig vanskelig balanse, spesielt i motgang.

Comment

Har vel et poeng begge to, men du får ikke en egenavla bidragsyter som Singh uten at det går på bekostning av en som Bojan, som nok var mye bedre enn han, selv om Singh som regel fikk tillit fra start. Forhåpentligvis er Håvard god nok til å holde Pusic på benken.

Comment

Working...
                              X