Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

18 - Giancarlo Gonzalez

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Synd. Du virker å ha anlegg for å belære

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Nei det er klart at jeg må være fullstendig på bærtur. Ta f.eks det tydelige ene språket som utspiller seg i forsvarsrekkene til lagene Man City og Liverpool. City klinker til med å ha en høyreback som er spansktalende, så klinker de til Belgieren Company som ev. er flamsk eller fransk-talende. Hvor Demicheles som er spansktalende som stopper og en franskmann på motsatt back. Og de blir forøvrig dirigert av en engelsktalende keeper.

Og hvordan er det så over hos "pool". Der har de en engelsktalende høyreback. Klinker til med en slovak og croat som stoppere og følger opp med en spanjol på venstreback, og de blir igjen dirigert av en flansk/fransk-talende keeper.

Men det er klart: Managerne til de disse to lagene vil selvfølgelig fremheve språk som et stort problem.

Eller så kan det være at man ikke leder særlgi med smella, men sin væremåte. At man står frem med pondus og gennom sin væremåte og sitt kroppspråk gjør at de øvrige forsvarsrekka forstår.
      Har det slått deg at Company sannsynligvis forstår engelsk? Til og med ganske godt, og likeså dine andre eksempler. Mens Giancarlo, og Calvo for den saks skyld, er relativt ustødig i norsk.

Jeg støtter tøysetruseteorien.

Comment

Originally posted by astoman View Post
        Har det slått deg at Company sannsynligvis forstår engelsk? Til og med ganske godt, og likeså dine andre eksempler. Mens Giancarlo, og Calvo for den saks skyld, er relativt ustødig i norsk.

Jeg støtter tøysetruseteorien.
        Og Company's ev. kompetanse i engelsk hjelper veldig mye i forhold til 2 spansktalende og en fransktalende?

Og det har da ikke vært noe krav for å kunne norsk for å kunne være forsvarssjef. Gonzalez kunne gjort nytten med engelsk og med kroppspråk.

Men på den andre siden, det var jo ikk lett å se disse egenskapene til Gonzalez for Gonzalez som den typiske sør/mellom-amerikaneren han er, så var det minimal med innsats.

Som det blir sagt om sør/mellom-amerkanere i en vittighet. Det er en grunn til at man ikke ser dem i filmer som skal ta utgangspunkt i fremtiden. For tross alt, de har da ikke tenkt å jobbe i fremtiden heller. Så for jeg tilføye til alle med en slags tilhørighet til sør/mellom amerika om at dette er en vits.

Men så veldig langt unna virkeligheten er det pinadø ikke

Comment

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...im/a/23282069/

Columbus Crew må sende noen få av de rundt 30 millionene de får for Giancarlo Gonzalez' (26) til Oslo, men alt forblir ikke i klubbkassen på Valle.

Hmmm....

- I Vålerenga lærte jeg mye om livet, og jeg lærte mye om fotball fra Michael Schjønberg (Vålerenga-trener, journ.anm). Jeg snakket hverken engelsk eller norsk da jeg kom dit, det var mye som var vanskelig for meg, sa Gonzalez da.

Litt rart han ikke nevner Rekdal...!?

Comment

http://palermocalcio.it/it/1415/news...a.php?id=30395

Bekreftelsen fra Palermo.
            Gledelige nyheter.
            EVIG VIF

Comment

Var det dette som gjorde italienerne interessert?

Comment

Jøsses... Er ikke sånn jeg husker han for...

Comment

Haha, så jævlig pinlig.

Comment

Han er også nominert til Fallon d'Floor 2014 for den filminga.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                      Han er også nominert til Fallon d'Floor 2014 for den filminga.
                      Fy.... Blir helt flau i fotballhjertet mitt av å se på de klippene...

Comment

Originally posted by Trym View Post
                        Fy.... Blir helt flau i fotballhjertet mitt av å se på de klippene...
                        Ja og de klippa der er jo ikke i nærheten av de værste. Selvom jeg mener Ronaldo og Robben sin var klarest filming, da det i de klippa ikke var noe kontakt engang. Men filming og overspilling er noe av det værste jeg veit, og jeg får en skikkelig vond smak i munnen de gangene min klubb vinner på noe sånn.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                          Ja og de klippa der er jo ikke i nærheten av de værste. Selvom jeg mener Ronaldo og Robben sin var klarest filming, da det i de klippa ikke var noe kontakt engang. Men filming og overspilling er noe av det værste jeg veit, og jeg får en skikkelig vond smak i munnen de gangene min klubb vinner på noe sånn.
                          Ja, enig. Heldigvis slår Rekdal hardt ned på sånt..

Comment

Originally posted by Trym View Post
                            Ja, enig. Heldigvis slår Rekdal hardt ned på sånt..
                            He he, tror ikke Rekdal trenger å slå ned på dette, slike filmklipp er nok preventive nok i seg selv. Tror nok Knut Anders Fostervold angrer den dagen i dag på filmingen han gjorde i en kamp mot Stabæk. Som forøvrig ble glimrende "filmatisert" av Carew og Mini dagen etter. Googler "Fostervold" så kommer kombinasjonsforslaget filming opp som forslag nr 1.
                            Tipper han daglig blir minnet på det der.

Comment

Originally posted by astoman View Post
                              He he, tror ikke Rekdal trenger å slå ned på dette, slike filmklipp er nok preventive nok i seg selv. Tror nok Knut Anders Fostervold angrer den dagen i dag på filmingen han gjorde i en kamp mot Stabæk. Som forøvrig ble glimrende "filmatisert" av Carew og Mini dagen etter. Googler "Fostervold" så kommer kombinasjonsforslaget filming opp som forslag nr 1.
                              Tipper han daglig blir minnet på det der.
                              He,he.. Den situasjonen kan vel ingen glemme for all fremtid. Får nesten vondt inn i meg av å tenke på hvordan han klarer å leve med dette...

Comment

Working...
                              X