Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

18 - Giancarlo Gonzalez

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 18 - Giancarlo Gonzalez

Vålerenga henter forsvarssspiller fra Costa Rica.

Vålerenga har blitt enig med forsvarsspilleren Giancarlo Gonzalez Castro (24) om en 4-årskontrakt. Gonzalez blir spillerklar for Vålerenga fra sommeren av.

Giancarlo er en rask og kompromissløs spiller som kan bekle flere posisjon i det bakre leddet.

http://www.vif-fotball.no/article3350608.ece

sommern er over, når kommern?!
    That's a potato

-Anita, 2009

Comment

Originally posted by // haz View Post
      han har vel vært her en mnd alt

Comment

Originally posted by // haz View Post
        Han har vært her en mnd ca. han kan begynne å spille kamper nå

Comment

Er ikke lisensen hans i orden enda?

"Allerede i mars signerte VIF costaricaneren Giancarlo González Castro. Han kan få sin debut på Haugesund stadion fredag dersom det costaricaneren frigir stopperens lisens."
          ( http://tiny.cc/s61eiw )

Comment

Originally posted by Torsi View Post
            Er ikke lisensen hans i orden enda?

"Allerede i mars signerte VIF costaricaneren Giancarlo González Castro. Han kan få sin debut på Haugesund stadion fredag dersom det costaricaneren frigir stopperens lisens."
            ( http://tiny.cc/s61eiw )
            Det kan man vel ta med en klype salt, med tanke på at det kommer fra en "journalist" som ikke kan skrive.
            Pinlig, TV2.

Comment

Han er i troppen mot ManU. Dette er jo en lekekamp, så da kan han jo spille uten lisens

Comment

Solid spiller dette her.
                God med ballen,strøkne pasninger og bra duellkraft.

Vår klart beste midtstopper etter min mening.
                EVIG VIF

Comment

Det her så jo veldig bra ut!
                  Gode pasninger, lange som korte og ballsikker var han og. Virket som en som ikke rygger men var han kanskje vår beste utespiller mot ManU?

Comment

Gonzalez ga et veldig solid inntrykk i dag. Håper vi får lisensen i orden snart.

Comment

Lisensen hans er klar til Oddkampen, er det verdt å sjanse han fra start?
                      Gode rapporter fra trening og solid mot ManU..

Comment

Er ikke sjanse å ta i det hele tatt. Han går rett inn ved siden av Muri.

Kilde: http://www.vif-fotball.no/news/artic...lez-spilleklar

Comment

Originally posted by nr 13 View Post
                          Lisensen hans er klar til Oddkampen, er det verdt å sjanse han fra start?
                          Gode rapporter fra trening og solid mot ManU..
                          Oh yeah :-) Bra han er klar.
                          Odd har vanvittig bra hodestyrke i laget, og det var det de satsa på i hjemmekampen. De har Børven, Frode Johnsen og Fevang som er eminente hodespillere, men kanskje ikke så veldig eminente langs bakken. Håper vi tar ut spillere som ihvertfall kan matche Odd i lufta, så slipper vi å få et par i trynet på dødball igjen..
                          Er Gonzalez like god som Muri og Nordvik i lufta, så er det ikke noe å tenke på en gang.

Comment

Han er lang, jeg synes han tok alt på hodet mot ManU ihvertfall.
                            Virker som han har god spenst og, duellstyrken fikk han vist godt frem og jeg merker jeg gleder meg til å følge han her

Comment

Han er nok bedre enn Nordvik i hvertfall, men hvis vi skal ha de beste spillerne sentralt blir det Muri og Larsen hvertfall på hodet. Men jeg mener nå at vi har det sterkeste forsvaret defensivt med denne firreren

Larsen - Muri - Gonzalez - Thomassen

Man skal heller ikke undervurdere hodespillet til Larsen selv om han spiller back, han kan godt rydde litt ved bakerste stolpe.

Comment

Working...
                              X