Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

10 - Torgeir Børven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 10 - Torgeir Børven

En solid forsterkning i boks. Boerven har signert for 4,5 aar i foelge VG. Dette skal bli en spennende hoest:

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10067765
    Mvh.

mcolafs

Inntil en av klubbene bekrefter en eventuell overgang, diskuteres slike saker i tråden Sommervindu 2012: Rykter, ønsker og mediespekulasjoner

Comment

Og DER fikk jeg melding fra Vålerenga om at Børven har signert. Kommer på vif-fotball.no straks.

Comment

Fra TV2:
        "21-åringen reiste fredag fra Skien til møtet med Vålerenga i Oslo, og skal mandag gjennomgå den medisinske testen."

Jeg håper dette er feil og at det ikke er slik at vi kjøpte uten medisinsk test. De skriver at han er 21 år, så setningen blir feil bare der.

Uansett, velkommen Torgeir! Måtte du lykkes for oss!

Comment

Og her har vif-fotball.no en artikkel klar: http://www.vif-fotball.no/team1news/...-for-valerenga

Comment

Artikkel fra oddgrenland.no: http://www.oddgrenland.no/news/artic...-til-valerenga

Siterer i sin helhet:
            Vålerenga og Odd har kommet til enighet om en overgang for spiss Torgeir Børven. 20-åringen kommer opprinnelig fra Øystese utenfor Bergen men har vært i Odd siden han var 16 år.

- Vi har hatt en god dialog med Vålerenga rundt overgangen for Børven. Det har vært å gi og ta, men vi har kommet til enighet om en avtale begge parter har akseptert, forteller styreleder Trond Haukvik.

- Vi er også veldig stolte over å ha videreutviklet Torgeir Børven fra et ungt talent til en ettertraktet Tippeligaspiller. Han kom til oss som 16 åring og har hatt en formidabel utvikling her hos oss. Vår økonomiske situasjon har nå tvunget oss til å selge Torgeir, og vi ønsker han lykke til i VIF og videre i karrieren, avslutter Trond Haukvik.

Torgeir Børven har også ambisjoner på egne vegne om å bli proff i utlandet, og vi håper tiden og utviklingen her i Odd kan hjelpe han et stykke på vei til nettopp det. Så får vi se om våre veier krysses igjen en gang i fremtiden..

Lykke til, Torgeir!

Comment

Fy faen å deilig! Dra meg baklengs i postkassa

Kunne ikke fått en bedre signering på den posisjonen Kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt heller!
              Hvor mye måtte vi punge ut for han?

Velkommen skal du være Børvis:-D

Comment

Velkommen til Enga! Måtte du storspille og skyte oss til toppen av tabellen!

Comment

Solid. Velkommen til Oslo og Enga!

Comment

Originally posted by MadsAndre View Post
                    Fy faen å deilig! Dra meg baklengs i postkassa
                    Fulekassa...

Det eneste jeg har sett vært nevnt er 5mill. Det var vel også noe rundt denne summen som AaFK tilbude Odd når de prøve å hente han før sesongen starter. De skal vistnok også ha prøvd seg for en uke siden.

Så samme sum som vi solgte Strandberg for.

Nei jeg skjenner at dette var skikkelig digg, håper vi klarer å skape litt bedre arbeidsbetingelser for han. For med nok sjanser så tror jeg han kan bli meget god for oss.

Comment

Dette var gode nyheter på en fredag ettermiddag ad 2012
                      Måtte du skåre mange mål og bli en helt av de store for oss.
                      Helgen ble med et mye lysere og velkommen skal du være. Nice!
                      Hev din røst og STØTT ditt lag...

Comment

Kjempe-kreditt til folka på Valle,har vært negativ lenge men her gjorde de ordene mine til skamme!
                        Ung spennende spiller med fart å itillegg god på hode tross sin høyde.Måtte han bøtte inn mål i kongeblått!
                        Velkommen til Enga-familien Torgeir

Comment

Flott signering! Allerede en god TL-spiller, men med stort potensiale også.
                          Om det stemmer at han kosta 5 mill er jeg positivt overraska der og. Men er garantert en slag videresalgklausul med også..

Halvfeit, McDonalds-spisende, gammal sutrekopp ut, og en fit, lavkarbo-spisende, profesjonell unggutt inn

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                            Om det stemmer at han kosta 5 mill er jeg positivt overraska der og. Men er garantert en slag videresalgklausul med også..
                            TV 2, som var med på kontraktsskrivinga, melder om 4 mill. Virket som det var et par prestasjonsbonuser i tillegg.

Comment

Deilig signering! Hjertelig velkommen til Enga
                              Now I know I'm pretty, but I ain't as pretty as a couple of titties.

Comment

Working...
                              X