Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

28 - Aaron Samuel Olanare

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by maestro View Post
    VSynd vi pissa bort de første 4 månedene av sesongen....Igjen!
    Som vanlig, i fjor klarte jo MA og prestere å si at det er til høsten vi skal bli gode, for noen fantastiske amibisjoner, og det samme i år.
    Men da det gjelder Samuel, så ser han god ut, men litt uferdig av hva jeg så i går. Han blir nok ikke noe førstevalg, til det er Barrett for god, men på sikt tror jeg han kan slå til.
    enga4ever

Comment

Originally posted by DonNasty View Post
      Som vanlig, i fjor klarte jo MA og prestere å si at det er til høsten vi skal bli gode, for noen fantastiske amibisjoner, og det samme i år.
      Det er vel ingen som har sagt at ambisjonen for en hel sesong å være god i en halv.

Samuel ser meget bra ut dog, svær fyr. Ser ut som man iallefall scouter rimelig bra etter talenter.

Comment

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke så så veldig mye mer enn ett stort talent i går. Det er mye og jobbe med for Martin og co. Men skal gjerne sett han mer får å få danne meg ett endelig bilde over gutten.

Tror ikke vi får se han så veldig mye i kampen mot RBK borte, med mindre det kommer en skade da.

Comment

Originally posted by skog View Post
          Det er vel ingen som har sagt at ambisjonen for en hel sesong å være god i en halv.

Samuel ser meget bra ut dog, svær fyr. Ser ut som man iallefall scouter rimelig bra etter talenter.
          Viktig at Samuel får mye spilletid til å utvikle seg og ikke minst bli vandt til måten vi spiller på. Jeg kjøper hypen og har enorm tru på denne gutten! Å starte med scoring var utvilsomt utrolig viktig for hans selvtillit boost. Kunne ikke fått en bedre start!

også viktig at vi bruker han som spiller på riktig måte.Når du har en spiller som er såpass stor som han så må vi bruke det til vår fordel i hver kamp. For han kommer til å være et helvete å bryne seg på for alle spillere i tippeligaen

Comment

Sjansen er stor for at Aaron putta mere i A-lagsdebutten en hardtarbeidende Chad kommer til å score i hele år.
            Jeg ser ingen grunn over hodet til at Ola narr ikke skal spille fra start mot Hønefoss, egenskapene hans sett i lys.
            Teknisk, rask og sterk er jo bare for godt til å være sant.
            Ham ga meg samme "nesteårsomen" som Ogude leverte når han kom inn på lerkendal i 2010, spiller Samuel i Vålerenga hele kontraktstiden sin må Både skader og samisk ganning finne sted.

Comment

Originally posted by nr 13 View Post
              Jeg ser ingen grunn over hodet til at Ola narr ikke skal spille fra start mot Hønefoss, egenskapene hans sett i lys.
              Med silkebukser og lakksko?

Comment

Ute av spill i minimum 6 uker pga muskulær skade i låret. Faen ta, men god bedring! Håper en kyndig person tar seg av opptreningen så han ikke blir flyende inn og ut av sykestua hele vinter og vår 2013.
                Vi er Vål'enga!!

Comment

Veldig kjipt med denne skaden. Hadde vært en ekstremt viktig brikke i kampen om å redde plassen for andrelaget.

Har kun sett mannen i noen få kamper, litt på andrelaget i tillegg til innhoppene han har fått i tippeligaen, allikevel føler jeg meg ganske sikker på at dette er et av de beste kjøpene vi har gjort på lenge. Samuel har helt klart potensial til å dominere tippeligaen.

Comment

Han har kommet seg fra skaden, og er i troppen mot bøfla.
                    Hyggelig lesning.

Comment

Han har vært savnet! Både på a-laget og rekruttlaget.

Comment

Gode nyheter dette.Satser vi på han senker de stygge gule

Comment

Det kan fort hende Børven blir litt lett i kampen mot bøflas midtforsvar. Og da kan Samuel være veldig grei å ha, han er vel i nærheten av 0,5 mål per kamp på 2.laget?

Comment

Noen som vet hva som er status på Aaron?

Er han en av spillerne som omtales som "ikke kampklare"?

LD.
                            Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                              Er han en av spillerne som omtales som "ikke kampklare"?
                              Ja, det er han.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                                Ja, det er han.
                                Er det pga skaden han fikk ifjor?

Comment

Working...
                                X