Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

28 - Aaron Samuel Olanare

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Loffen View Post
    Måtte quote meg selv da tidslimiten for å endre hadde røket:
    "etter det Dagbladet erfarer, vil VIF ha krav på rundt en fjerdedel av summen dersom Samuel selges i løpet av 2014"
    står det nederst i følgende artikkel:
    http://www.dagbladet.no/2014/04/29/s...g_08/33035823/
    Easy come, easy go. Fotballen er ganske syk. Dette er en av de klubbene som kan betale virkelig silly money.

Comment

• Originally posted by skog View Post
      Easy come, easy go. Fotballen er ganske syk. Dette er en av de klubbene som kan betale virkelig silly money.

ser ut som om han blir solgt for 12 millioner, det betyr 3 millioner i en ganske slunken klubb kasse..
      krysser fingrene for at dette ordner seg for klubben..

Hvordan er interessen fra Heerenveen i forhold til Kjartansson? De var jo ivrige før VM..
      .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Comment

• 3 mill i videresalgsprosenter er jo supert. Bare for Sarp å shippe de penga til hvitsnippkjeltringene i Bærum det, så kanskje vi unngår konkurs med et nødskrik

Comment

• Originally posted by dreadedbyfew View Post
          3 mill i videresalgsprosenter er jo supert. Bare for Sarp å shippe de penga til hvitsnippkjeltringene i Bærum det, så kanskje vi unngår konkurs med et nødskrik
          Samtidig så var det jo en del som var en smule skeptiske til å selge Samuel for 450.000 til Sarpsborg.

Det er flott å få tre millioner, men samtidig så kunne vi ha fått alle pengene selv.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
            Samtidig så var det jo en del som var en smule skeptiske til å selge Samuel for 450.000 til Sarpsborg.

Det er flott å få tre millioner, men samtidig så kunne vi ha fått alle pengene selv.
            Samuel er eid av Trøim, så klubben får ikke så mye av de videresalgspengene. Uansett, han ble sluppet til Sarp med videresalgsavtale, vi satsa på Børven som ble solgt til Nederland.

For en fraksjon av Børven-pengene signerte vi Ørna, som ventet på at Børven-salget skulle gå igjennom. Kjartansson er bedre enn Samuel og Børven til sammen.

Comment

Kjartansson er bedre enn Samuel og Børven til sammen.
              Det er vi enige om. Men historien har nå vist at Samuel ble solgt svært billig til Sarpsborg. 12 måneder etter har han 30-doblet verdien sin.

Hvem som eier hva er aldri godt å si. Og hvem som ser pengene enda mindre. Men det er i alle fall ingen grunn til å tro at penger inn gjør Trøim mindre villig til å investere i klubben.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Det er vi enige om. Men historien har nå vist at Samuel ble solgt svært billig til Sarpsborg. 12 måneder etter har han 30-doblet verdien sin.

Hvem som eier hva er aldri godt å si. Og hvem som ser pengene enda mindre. Men det er i alle fall ingen grunn til å tro at penger inn gjør Trøim mindre villig til å investere i klubben.
                Ja, men spørsmålet er hvor lenge man skal gnage og gnage på det samme. Skal vi la Samuel sitte på benken da og IKKE la han doble verdien sin, mens han høster lønn? Kun en spiss kan spille, og det var Børven. Han ble proff i Nederland. Jeg syns dette har gått rimelig bra for alle parter jeg.

Comment

Ja, men spørsmålet er hvor lenge man skal gnage og gnage på det samme. Skal vi la Samuel sitte på benken da og IKKE la han doble verdien sin, mens han høster lønn? Kun en spiss kan spille, og det var Børven. Han ble proff i Nederland. Jeg syns dette har gått rimelig bra for alle parter jeg.
                  Jeg er i grunn ferdig med Samuel jeg. Men jeg er ikke enig i at kun en spiss kan spille. Vi hadde Børven og Samuel på banen samtidig i fjor. Og jeg tror Samuel og Ørnen hadde kunnet gjort mye sammen. Jeg ser ikke noe automatikk i at vi ikke hadde solgt Børven og kjøpt Kjartansson hvis vi hadde beholdt Samuel.

Men gjort er gjort, spist er spist og tre millioner er veldig mye bedre enn ikke noe akkurat nå. Vi får ta i mot det vi får.

Comment

• Aaron Samuel på vei til CSKA Moskva?

http://www.sa.no/Samuel_kan_v_re_p__...-46-12316.html

Comment

Working...
                    X