Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gamle helter bretter opp erma 2013

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Gubben View Post
    Harmeet Singh aktuell for Strømsgodset.

"– Harmeet er en spiller vi kunne ønske oss å få til Strømsgodset. Han er en god fotballspiller. Jeg tror vi kan få fart på karrieren hans også. Det har vi gjort med flere andre midtbanespillere. Han passer inn hos oss, men så får vi se om han velger oss eller andre, sa Ronny Deila til TV 2 etter møtet."

Alle bruer til Enga er vel brent, så det er vel som forventet at han havner hos en konkurrent i Tippeligaen. I utlandet er vel ingen interessert i han?

Kilde: http://www.tv2.no/2014/01/21/sport/h...8#.Ut6jydLsTyN
    Ja, jeg tror nesten det. Vi har rensket laget for negative spillere som Ogude, Fellah og Singh. Det skulle være uhyre spesielle omstendigheter hvis det skulle skje. For håpe det ikke gjør det, reka må dessverre bygge laget stein for stein igjen.
    Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
      Men mener at Samuel var ok fit.
      Det var vel derfor han fikk krampe under oppvarminga på første trening.
      in Absinthia

Comment

• Originally posted by Hjesus View Post
        Det var vel derfor han fikk krampe under oppvarminga på første trening.
        Jaja, om han gjorde dårlig hjemmetrening er jo dette ting man kan lære. Det er klubben sitt ansvar at de får banket gode holdninger inn i hodet på både unge og godt voksne spillere.

Samuel er en ungdom i en voksen kropp. Mannen er 18, synd vi gav han opp pga holdinger når dette kan tilegnes og læres. Talent er det vanskeligere å lære..
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
          Jaja, om han gjorde dårlig hjemmetrening er jo dette ting man kan lære. Det er klubben sitt ansvar at de får banket gode holdninger inn i hodet på både unge og godt voksne spillere.

Samuel er en ungdom i en voksen kropp. Mannen er 18, synd vi gav han opp pga holdinger når dette kan tilegnes og læres. Talent er det vanskeligere å lære..
          Jeg føler uprofesjonelle holdninger har vært en akilleshæl for Vålerenga Fotball omtrent så lenge jeg har fulgt med. Når man kombinerer manglende vilje til å trene med et krav om å starte, da foran Børven, eller forsvinne så er det kanskje greit å la han gå.

Det var spilleren som satte ultimatumet såvidt jeg forstår. Man kan ikke belønne sånn oppførsel på bekostning av treningsvillige spillere.

Comment

• Som jeg muligens har nevnt før:

"Hard work beats talent if talent doesnt work hard"
            ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Working...
            X