Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamer Qaka

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kamer Qaka

Da var vinduet stengt og Kamer har ikke forlatt oss.

Noen av dere som tilbringer litt tid oppe på valle som vet noe om situasjonen hans? Trener han med a-laget for tiden?

Han er en spillertype som jeg synes vi trenger på laget, ballsikker og spillende, og jeg håper han kan få sjansen fremover.

Qaka klar for Raufoss. Permanent overgang. Rart.
    Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Vil ikke si at det er så rart. Hodet har aldri vært med. Å komme til hjemtraktene kan kanskje ordne det. Holdningene til Kamer stinker.

Comment

Originally posted by Eriks View Post
        Vil ikke si at det er så rart. Hodet har aldri vært med. Å komme til hjemtraktene kan kanskje ordne det. Holdningene til Kamer stinker.
        Trodde Kamer bodde i hjemtraktene sine hele veien jeg, og at det var der problemene oppsto. Men så er det altså dårlig miljø i Oslo som har gjort det?

Skjønner ikke så mye akkurat. Men håper han kommer på rett kjøl og får orden på sakene. Lykke til i Raufoss!
        Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Håper Qaka bidrar til at Raufoss vinner sin avdeling i år i hvert fall. Det ønsker jeg både han og klubben lykke til med.
          Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
            Ingen tvil om at gutten trenger en reboot, men jeg reagerte også på permanent overgang, og ikke lån. Qaka har et stort potensiale, synd om det talentet glipper når (ikke om...) han får privatsituasjonen i orden.

Comment

Når han først skulle dra, så er jeg glad han havnet i Raufoss, og ikke i Stabæk (eller Odd), som angivelig også var interessert i hans signatur.

For øvrig er det moro å lese (i samme artikkel) at en Facebook-aksjon/pengeinnsamling startet av klubbens supportere var med på å realisere "overgangen".

LD.
              Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Til syvende og sist var det bare én klubb som var interessert og det var Raufoss. Det bør si det meste...

Comment

Lykke til videre Kamer. Krysser fingrene for at du klarer å få en positiv utvikling
                  Blått og godt nyttår!

Comment

Jeg driter i Rævfoss og kunne ikke bry meg mindre, men hadde virkelig trua på at Kamer Qaka skulle bli en Vålerengaspiller av stor format. Talentet er jo i øverste klasse så derfor trist at han måtte finne en annen klubb for å "hente" seg inn igjen!!
                    Så får vi håpe at det å spelle for Rævfoss ikke går i hue på`n og han brått blir sheriff i den bygda også!!
                    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Jeg hadde også i utgangspunktet stor tro på ham, men virker jo ganske tydelig at det er visse holdningsproblemer ute å går her! Det er ikke uten grunn at han endte opp i Raufoss av alle steder!
                      Er bare å ønske ham lykke til videre, og at han klarer å blomstre etter hvert. Siden det stod at de har drevet kronerulling får å få ham må det jo være penger involvert, og da regner jeg også med en god videresalgsprosent.. Kanskje tilogmed en slag 'kjøpe-tilbake-sum'. (Om det er lov i Norge).

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                        JSiden det stod at de har drevet kronerulling får å få ham må det jo være penger involvert, og da regner jeg også med en god videresalgsprosent.. Kanskje tilogmed en slag 'kjøpe-tilbake-sum'. (Om det er lov i Norge).
                        Det går nok på lønn og ikke noe som helst annet. Når ingen klubber i de to øverste divisjonene ville ha ham på tross av at han var gratis, har vi ingen muligheter til å sette krav som prosenter.

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                          Jeg hadde også i utgangspunktet stor tro på ham, men virker jo ganske tydelig at det er visse holdningsproblemer ute å går her! Det er ikke uten grunn at han endte opp i Raufoss av alle steder!
                          Er bare å ønske ham lykke til videre, og at han klarer å blomstre etter hvert. Siden det stod at de har drevet kronerulling får å få ham må det jo være penger involvert, og da regner jeg også med en god videresalgsprosent.. Kanskje tilogmed en slag 'kjøpe-tilbake-sum'. (Om det er lov i Norge).
                          Eller rett og slett at de trenger kronasj for å lønne han så han blir vell snart rævfoss beste betalte spiller gjennom tidene?
                          Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Ja nå tenkte jeg jo selvsagt ikke på lønna.. Innbilte meg også at Raufoss lå i adecco, men så feil kan man ta!
                            Da blir jeg naturligvis hakket mer likegyldig til hvordan han utvikler seg..

Comment

Ikke akkurat noe tap for klubben,vet ikke om jeg er villig til å ønske han lykke til videre engang......

Comment

Working...
                              X