Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gamle helter bretter opp erma 2014-utgaven

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gamle helter bretter opp erma 2014-utgaven

Nytt år, nye ermer å brette opp.

Stefan Ishizaki går til Los Angeles Galaxy (LA Times)!

Singh er straks klar for Molde: http://www.aftenposten.no/100Sport/f...e-419422_1.snd

Var ikke tippeligaen uaktuellt for en spiller av hans kaliber?

Comment

Originally posted by Gubben View Post
      Singh er straks klar for Molde: http://www.aftenposten.no/100Sport/f...e-419422_1.snd

Tupp'n ned, Sivert!!
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Børvens første scoring for Twente mot Heerenveen.

"En helt annen verden"

- Hva med den nederlandske fotballen, passer den for deg?

- Fotballen som spilles her nede er helt ideell for min del. I Norge blir det spilt altfor mange lange baller, og som spiss ble det til tider vanskelig å involvere seg like mye som jeg ønsker. Her er det en helt annen verden, og vi har et veldig stort fokus på å spille langs bakken, noe som passer meg veldig godt, avslutter Torgeir Børven.

http://www.nettavisen.no/sport/fotba...n/5164509.html

Comment

Jævla Jim Solbakken ass...

Singh..nitrist oppførsel...håper du gjør det like bra i Molde som i Feyenoord..
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Regner med Bojan komer til å få mye spalteplass i denne tråden etterhvert, men nå er han altså oppe i 5 mål på 4 kamper i sesongoppkjøring for S08. Hvor mange mål har vi putta igjen?
            - I år tar vi alt -

Comment

Originally posted by donny View Post
              Regner med Bojan komer til å få mye spalteplass i denne tråden etterhvert, men nå er han altså oppe i 5 mål på 4 kamper i sesongoppkjøring for S08. Hvor mange mål har vi putta igjen?
              Bojans mål så langt for S08:

S08-Stabæk 1-0 Zajic 33.min. Retur etter skudd fra Wiig som før dette ble fremspilt av Zajic.

LSK-S08 1-3 Zajic 90 min. Mottar ballen på venstresiden, drar seg innover og skyter i motsatt hjørne utagbart for keeper.

S08-Tromsø 1-0 Zajic 5 min. Gjennomspill fra Wiig, plasserer ballen helt ved stolperota uten mulighet for keeper.

Sandnes Ulf-S08 1-2 60 min. Gjennomspill fra Moi på 16 meteren. Serberen vender opp før han kontrollert setter ballen ned i S08-Stabæk 1-0 Zajic 33.min. Retur etter skudd fra Wiig som før dette ble fremspilt av Zajic.

Comment

Originally posted by donny View Post
                Skal ikke se bort ifra at Bojan skyter S08 høyere opp på tabellen.
                Det vil heller ikke forundre meg om de kommer høyere opp enn oss ....
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                  Skal ikke se bort ifra at Bojan skyter S08 høyere opp på tabellen.
                  Det vil heller ikke forundre meg om de kommer høyere opp enn oss ....
                  Kanskje han blir "skadet" om han ikke får spille så mye han vil? Hvem veit!

Comment

Da var Singh klar for Molde.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10129716

Merker at jeg overhode ikke ønsker at han skal lykkes der mtp måten han forsvant fra vif på og hvor cocky han var...

Comment

Da var Singh klar for Molde.

http://www.vg.no/sport/fotball/ligae...artid=10129716

Merker at jeg overhode ikke ønsker at han skal lykkes der mtp måten han forsvant fra vif på og hvor cocky han var...
                      Helt enig!
                      Singh seiler opp som den desidert ekleste dritten vi noen gang har klemt ut av klubben.
                      Håper han blir en fiasko, og at han mislykkes i alt han foretar seg i fremtiden.

Men det er klart, når du er så sinnsykt god som harmeet, så er det jo umulig ikke å lykkes...
                      Dust .

Comment

Ønsker han alt vondt, og at han råtner bort i den møkka"byen".

Men med den flaksen vi har, så storspiller han sikkert og blir Tippeliga-MVP 2014...

Comment

Originally posted by dreadedbyfew View Post
                          Ønsker han alt vondt, og at han råtner bort i den møkka"byen".

Men med den flaksen vi har, så storspiller han sikkert og blir Tippeliga-MVP 2014...
                          Antagligvis! Singh er god nok..Han og Skullerud kjenner hverandre veldig godt.

Comment

Gutten er jo mer enn god nok til å dominere i Norge dessverre.
                            Uansett hvordan noen av dem gjør det er det hvert fall liten tvil om hvem som får best mottagelse av Bojan og $ingh på Ullevål.....

Comment

Hehehe! Ser her ja. Tok sin tid før'n kom krypende tilbake med halen mellom beina og skjønte at han ikke er og aldri kommer til å bli noe annet enn en helt average TL-spiller! "Utenlandsproffen fra Furuseth som skulle ta Europa med storm, ender opp i ingenmannsland og spill for Molde"! Hah! Ler meg skakk i hjel! Kunne vært en jævlig bra bok når jeg tenker meg om! Måtte du ha et helt forjævlig år Harmeet!

Comment

Working...
                              X