Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

10 - Vidar Ørn Kjartansson

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det er en del ting med ørna som trekker ned, bla det faktum at han blomstrer i en alder av 24 og at han bare har prestert på bra nivå i en halv sesong.

Samtidig betyr alderen at han ikke kan vente kjempelenge før han reiser ut heller. Klart, sånn som det er nå ser jeg gjerne at han blir her karrieren ut.

Dersom han først går kan vi håpe på litt budkonkurranse, da gjerne med noen klubber fra Premier League som har mer penger enn vett (Stoke City har omtrent samme budsjett som Borussia Dortmund).

Og ja, vi bør få mer enn 20 mill. Han tegnet treårskontrakt gjorde han ikke?

Comment

Originally posted by Daniel37 View Post
      Har ikke Ørnen scoret på de måter det er mulig å score på. Både hvor og hvordan i målet og ikke minst med høyre, venstre og hodet. Da kan man tenke seg hvor vanskelig det er å forholde seg til han som forsvarer.
      Nå trenger vi bare et hælspark og brassespark!

Comment

Originally posted by skog View Post
        Det er en del ting med ørna som trekker ned, bla det faktum at han blomstrer i en alder av 24 og at han bare har prestert på bra nivå i en halv sesong.

Samtidig betyr alderen at han ikke kan vente kjempelenge før han reiser ut heller. Klart, sånn som det er nå ser jeg gjerne at han blir her karrieren ut.

Dersom han først går kan vi håpe på litt budkonkurranse, da gjerne med noen klubber fra Premier League som har mer penger enn vett (Stoke City har omtrent samme budsjett som Borussia Dortmund).

Og ja, vi bør få mer enn 20 mill. Han tegnet treårskontrakt gjorde han ikke?
        Jepp, men så er det jo litt rart også med spillere som blomstrer sent, de har som regel en grunn, men Kjartansson tror jeg har trengt å spille fotball på et høyere nivå for å blomstre enda mer. Legenden Luca Toni spillte jo sin aller første Serie A kamp som 22 åring, men slo ikke virkelig igjennom som verdenstjerne før han var 25 og når han var 30 år så dro han til Bayern. Nå skal jo ikke jeg sammenligne Kjartansson med Luca Toni, men de er begge "late bloomers".

Comment

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...gs/a/23225952/

Rekdal garanterer for at Kjartansson ikke blir solgt, med mindre det kommer et bud i samme klasse som Ronaldos overgang fra Manchester United til Real Madrid.

Ørnen selv sier også at han blir minst ut sesongen, og at å dra midt i en sesong ville vært urettferdig av ham mot klubben.

Comment

Artig sammenligning med Ronaldo. Liker at vi legger lista høyt
            Ellers tipper jeg som de fleste at (sålenge en klubb kommer på banen og vi ikke får en budkrig) grensa for å ikke kunne si nei ligger et sted mot 25 mill.
            Det er klart at gutten kan lykkes godt i større klubber, men jeg slutter aldri å bli forundra over hva slags spillere som blir solgt fra Norge.
            Det er langt mellom de som faktisk lykkes og jeg håper dette skremmer klubber fra å kjøpe spillere som kun har prestert en kort periode her.
            Men, beggars can't be choosers, og med vår økonomi er ingenting sikkert!

Comment

Heerenveen want Vidar:

http://fotbolti.net/news/10-06-2014/...hja-heerenveen

Comment

Originally posted by EinarG View Post
                Islandsk, man må jo bare like det språket!

Kjartansson er altså "markahæstur í deildinni með 13 mörk í 12 leikjum". Noe som vel betyr at han er toppscorer i TL med 13 mål på 12 kamper.

Tviler på om han blir solgt i sommer. Det er vel relativt uvanlig at spillere bytter klubb to ganger i løpet av et halvt års tid, samt at det er VM i år. Tror også han selv innser at det er greit å være i en ny klubb og et nytt land i minst ett år.

Det jeg frykter er at han får en formdupp utover høsten, og blir solgt i vinter for 8-10 mill, fordi vi MÅ ha penger.

Comment

They better fork up some big money.

Comment

Prøvde nett-oversetteren:
                    Den sier følgende:

'Wooden Eagle etterfølger Alfred i Heerenveen?

Ifølge pålitelige kilder Fotball er allment Örn Kjartansson ønsket Heerenveen nederlandsk Premier League-klubber, men hovedspeider så ham scorer to for Vålerenga mot Aalesund i den norske Premier League i går. Vidar har gått på fortjeneste av sesongen og forsvars team av norske kraft deres litt mot ham og han er toppscorer i ligaen med 13 mål på 12 kamper så langt denne sesongen. Executives Heerenveen look på grunn av tre som et lovende alternativ til å ta over fra Alfred Finnbogi sønn som har vært ustoppelig i frontlinjen av laget de siste to årene han vil forlate klubben i sommer. Totalt grenser med Vidar nådde 19 i 15 kamper i alle turneringer, og er klar over at hans opphold skal være kort i Oslo gjør at utseende i tillegg Heerenveen er et lag i England med tanke på internasjonal spissens nye. Kjetil Rekdal, trener Vålerenga, sier det er liten sjanse være at Tre vil bli solgt i nær fremtid med mindre bud ikke vil være i stand til å nekte. "Det er klart at hvis vi får et veldig høyt bud så vil han gå. Ronaldo gikk fra United til Real Madrid, slik at alt er mulig i fotball, " sa Rekdal i et intervju med Dagbladet i går. norske representant nivå Lille Jord fortalte norske medier i går at markedet Vidar var nå i størrelsesorden 300-450 millioner ISK Selskapet kjøpte den for et halvt år siden, på i overkant av 20 millioner kroner og holde norsk fotball Beijing nå at kjøp av finér er det beste som har blitt laget i historien til den norske Premier League.
                    '

Comment

Heerenveen er Europakjent for å bruke store summer på signeringer. Men da ligger vi tynt an dessverre. Faen.
                      Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Heerenveen er Europakjent for å bruke store summer på signeringer. Men da ligger vi tynt an dessverre. Faen.
                        Trodde de var europakjent for å kjøpe billig og satse på eget talent jeg.

Comment

Trodde de var europakjent for å kjøpe billig og satse på eget talent jeg.
                          Var det 20 millioner de betalte for Grindheim?
                          Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Var det 20 millioner de betalte for Grindheim?
                            Vet ikke, men Ørna bør bli dyrere.

Comment

Vet ikke, men Ørna bør bli dyrere.
                              20 millioner for Grindheim ja. Men enig med deg. Skal vi si 30 millioner?

Blir vondt å miste han kjenner jeg.
                              Ett lag i Oslo.

Comment

Han vil nok koste 40 mill... - en bedre målscorer har det knapt vært i tippeligaen - noensinne. Han har egenhendig fått oss opp på 3dje plass i tippeligaen.
                                Blått og godt nyttår!

Comment

Working...
                                X