Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

22 - Diego Calvo

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fort gjort at han rett og slett ikke trives helt i skandinavia. Er tross alt ganske vesentlige kulturforskjeller og folk er forskjellige.
    Når det er sagt trives de fleste når det går bra på banen.
    Er han villig til å ta kampen neste år beholder jeg han gjerne. Berre gir seg vel og allerede der begynner det å se tynt ut på kantene. Skulle jo gjerne sett at Brændsrød tok plassen, men han har tydeligvis vært litt ute av det i det siste.

Antar også vi ikke har en haug av klubber villige til å legge inn store slanten for ham, så tipper han blir.
    Får håpe han selv har både viljen og mentaliteten til å få en ny vår.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
      Kan ikke se at ting skal forandre seg noe særlig denne gangen. Kanskje han savner dama, hu bor vel i Costa Rica?
      Er ikke hu blitt sett på en haug av hjemmekamper sammen med Calvo jr. a?
      Hadde inntrykket av at han har flytta hit med familien. Om de er i Oslo eller Gøteborg vet jeg ikke.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
        Er ikke hu blitt sett på en haug av hjemmekamper sammen med Calvo jr. a?
        Hadde inntrykket av at han har flytta hit med familien. Om de er i Oslo eller Gøteborg vet jeg ikke.
        Bare husker det var en sak med han Heiner Mora fra Costa Rica som brøyt kontrakten med Hønefoss pga familien, så jeg vet ikke om det har noe med norsk lov å gjøre.

Comment

Nå er det ikke umulig de har vært på besøk, men når jeg tenker etter observerte jeg jo faktisk Calvo i en skobutikk i byen for snart et år siden. Han var ute på shopping med ei dame og barn. Så jeg håper for henne sin del at det faktisk var kona

Comment

Working...
          X