Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Amin Nouri

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Amin Nouri

Grattis med ditt første tippeligamål. Litt av ei kule når du først skulle score.
    Vi er Vål'enga!!

Rekdal, Sandnes og vaskedama må gå (minst) ;-)

Comment

Originally posted by Cubbis View Post
      Rekdal, Sandnes og vaskedama må gå (minst) ;-)
      Men.... hvis vaskedama må gå, hvem skal da stå for overgangsryktene ?!

Comment

Originally posted by maestro View Post
        Grattis med ditt første tippeligamål. Litt av ei kule når du først skulle score.
        Gratulerer til Nouri, som var sjeldent glad for det stjernetreffet☺

Comment

Denne bør vell nesten ligge under " gamle Helter" selv om unge Nouri har mange fine år igjen på banen...
          Han var vell godt likt blant gutta på tribunen antar jeg.
          Har alltid likt den mannen og synes det var trist han dro, MEN kult at han endelig fikk putta ballen i nettet da !!
          Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

http://www.vif-fotball.no/news/artic...erenga-trening

Amin viser her et flott eksempel på hvordan man skal oppføre seg når man får lov til å trene med gamleklubben. Fin fyr!

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
              http://www.vif-fotball.no/news/artic...erenga-trening

Amin viser her et flott eksempel på hvordan man skal oppføre seg når man får lov til å trene med gamleklubben. Fin fyr!
              Han holder vel OK standard på backplassen sin? Han er sikkert billig i drift og glad i klubben, hyggelig at han trener med gamlelaget. Montro om han blir aktuell for klubben igjen, han virket litt kryptisk i det intervjuet.
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                Han holder vel OK standard på backplassen sin? Han er sikkert billig i drift og glad i klubben, hyggelig at han trener med gamlelaget. Montro om han blir aktuell for klubben igjen, han virket litt kryptisk i det intervjuet.
                Tja, han ER faktisk Bosmanspiller etter sesongen, men jeg har dog mine tvil på om han er en spiller som kommer hjem igjen med det første.

Comment

Working...
                X