Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Max Bjørsvik

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Max Bjørsvik

http://www.nestsotra.no/max-bjorsvik-til-valerenga/

Nest-Sotra bekrefter overgangen.

Er visst en skikkelig allrounder.

Originally posted by skog View Post

Er visst en skikkelig allrounder.
    ..og veldig rask, etter hva jeg leser..

Comment

Håper han virkelig er god, og at han spiller seg inn i elleveren. Hvis han blir sittende på benken for noen innhopp, kunne vi like gjerne gitt den spilletiden til våre to u-landslagsstoppere. Den såkalte ungdomssatsingen til Rekdal gjentar seg fra forrige periode. Ungguttene blir signert på proffkontrakter, men spilletiden uteblir. Det blir heller hentet spillere utenfor klubben. Eneste unggutten som har fått reel spilletid i år er Ghayas, likevel blir satsingen på egne talenter hyllet. Forstå det den som kan.
      Enga på topp!

Comment

Synes da han virker robust. Dette er 50/50 tror jeg. Uansett, velkommen!

Comment

Sesongen 2014 har jo vist at spillere med "så där" CV har til tider dominert på VIF, så hvorfor ikke.

Velkommen, Max! Måtte låneoppholdet bli like bra for oss som for deg!

Comment

Velkommen Max.

Hvis du ønsker opp og frem, er dette beste klubb i Norge for utvikling og godt miljø om dagen.

Håper dette klaffer!

Lykke til mot Erlings Knudtzon og Origi til helgen.
            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Arentzio View Post
              Håper han virkelig er god, og at han spiller seg inn i elleveren. Hvis han blir sittende på benken for noen innhopp, kunne vi like gjerne gitt den spilletiden til våre to u-landslagsstoppere. Den såkalte ungdomssatsingen til Rekdal gjentar seg fra forrige periode. Ungguttene blir signert på proffkontrakter, men spilletiden uteblir. Det blir heller hentet spillere utenfor klubben. Eneste unggutten som har fått reel spilletid i år er Ghayas, likevel blir satsingen på egne talenter hyllet. Forstå det den som kan.
              Jeg er enig i deg i at vi må satse på egne spillere, men først når de er klare for oppgaven.

Her kan du se tabellen:

http://www.siste.no/fotball/live/#/matchid/937945

Vi er det laget på øvre halvdel som har sluppet inn desidert flest mål! Om du har fulgt med i kampene på dittoslo.no (som har blitt veldig bra i det siste) så vil du se at det er flere spillere med kapasitet på å spille på øverste nivå i deler av kampene, men som faller ned på junior-nivå i andre deler. Det er ikke bra for verken klubben eller spilleren å debutere i TIppeligaen før en er klar for oppgaven.
              +++

Comment

Virker som de fleste regner med han er forsvarer, men han står oppført på Wikipedia som spiss/forsvarer.

Kan det hende at han brukes på topp?

Comment

http://www.altomfotball.no/element.d...eFullUrl=false

Hehe, her står han som midtbane.

Comment

Freddy? Er det deg?

Comment

Originally posted by anderan View Post
                      Freddy? Er det deg?
                      Hehe.. Vi trenger ikke flere poteter/Freddy. Vi har Berre og Mathisen, det holder med poteter ut året. Han her bør rendyrkes som kraft midtstopper. Ikke noe mer Gunnarson innhopp på midtstopperplassen.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                        Virker som de fleste regner med han er forsvarer, men han står oppført på Wikipedia som spiss/forsvarer.

Kan det hende at han brukes på topp?
                        Karadas-type da.

Brukes som midtstopper,men kan slenges opp i angrepet hvis det trengs på slutten.
                        EVIG VIF

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
                          Jeg er enig i deg i at vi må satse på egne spillere, men først når de er klare for oppgaven.

Her kan du se tabellen:

http://www.siste.no/fotball/live/#/matchid/937945

Vi er det laget på øvre halvdel som har sluppet inn desidert flest mål! Om du har fulgt med i kampene på dittoslo.no (som har blitt veldig bra i det siste) så vil du se at det er flere spillere med kapasitet på å spille på øverste nivå i deler av kampene, men som faller ned på junior-nivå i andre deler. Det er ikke bra for verken klubben eller spilleren å debutere i TIppeligaen før en er klar for oppgaven.
                          Flisespikkeri, men RBK har flere. Og ikke glem at vi har sluppet inn 9 mål på de siste 3.
                          Litt mer normal utvikling i de siste 2 matchene, og sammenligningsgrunnlaget ville vært helt annerledes.
                          - I år tar vi alt -

Comment

Originally posted by donny View Post
                            Flisespikkeri, men RBK har flere. Og ikke glem at vi har sluppet inn 9 mål på de siste 3.
                            Litt mer normal utvikling i de siste 2 matchene, og sammenligningsgrunnlaget ville vært helt annerledes.
                            Vil tippe at FrodeAS forsøker vise til tabellen til 2. divisjon avdeling 4 - hvor de midtstopperne det er snakk om skal ta steget opp, faktisk spiller, og som er de kampene som vises på dittOslo.no. Det er også da tabellen for den matchen som linken viser til. Dog ser det ut som tabellen på siden er default på Tippeligaen, så fullt forståelig å tolke det anderledes. Kanskje til og med jeg som tolker feil

Comment

Originally posted by torerik View Post
                              Vil tippe at FrodeAS forsøker vise til tabellen til 2. divisjon avdeling 4 - hvor de midtstopperne det er snakk om skal ta steget opp, faktisk spiller, og som er de kampene som vises på dittOslo.no. Det er også da tabellen for den matchen som linken viser til. Dog ser det ut som tabellen på siden er default på Tippeligaen, så fullt forståelig å tolke det anderledes. Kanskje til og med jeg som tolker feil
                              Aha, ser man det
                              Feiltolket jeg sikkert da, my bad! Sorry Frode, og takk TorErik
                              - I år tar vi alt -

Comment

Working...
                              X